Utblåsning

Har blitt noen telefoner idag også. Først fra sjefen til min sjef, som beklaget at det hadde blitt sånn sak av det. Han beklaget også at jeg hadde tatt saken så tungt, og at ting hadde blitt gjort slik det ble gjort. Det skulle absolutt ikke være slik at en graviditet ble til en negativ greie. Denne mannen er den eneste i bedriften som vet om en psykisk knekk jeg hadde for noen år siden, så tror det er derfor han har bekymret seg for meg...
Hørtes også ut som han har hatt seg en prat med kjerringa, der han hadde poengtert at hun ikke kunne sammenligne sine graviditeter med min, siden alle var forskjellige.
Min tillitsvalgte har også vært og snakket med henne. Gitt henne klar beskjed om at hun ikke får kontakte meg, at alt skal gå via han :) De skal nå finne ut hvordan saken skal løses, så jeg får bare vente og se.



Sent from my iPhone using BV Forum
Så bra at hun fikk endelig høre det og at sjefen din endelig sto opp og viste hvem som er sjefen. Du får nå prøve å kose deg med resten av svangerskapstiden :D

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Så bra!! :) Ble skikkelig provosert på dine vegne av denne dama. Alltid noen som skal sitte og synse og mene alt mulig om andres liv... Idioter, kaller vi slike:)


Termin 4. januar:)
 
Har blitt noen telefoner idag også. Først fra sjefen til min sjef, som beklaget at det hadde blitt sånn sak av det. Han beklaget også at jeg hadde tatt saken så tungt, og at ting hadde blitt gjort slik det ble gjort. Det skulle absolutt ikke være slik at en graviditet ble til en negativ greie. Denne mannen er den eneste i bedriften som vet om en psykisk knekk jeg hadde for noen år siden, så tror det er derfor han har bekymret seg for meg...
Hørtes også ut som han har hatt seg en prat med kjerringa, der han hadde poengtert at hun ikke kunne sammenligne sine graviditeter med min, siden alle var forskjellige.
Min tillitsvalgte har også vært og snakket med henne. Gitt henne klar beskjed om at hun ikke får kontakte meg, at alt skal gå via han :) De skal nå finne ut hvordan saken skal løses, så jeg får bare vente og se.



Sent from my iPhone using BV Forum
Se der ja! Nå snakker vi ordentlig virkelige ledere!
Hun damen har egentlig ingenting å stille opp med, så det er tilpass for henne at hun skal få vite hva hun ikke har noe med. Uansett om hun ikke liker at du er gravid, så er dethennes problem og ikke ditt.
Ta det som et kompliment at hun reagerer negativt, det er tydelig at du har noe hun ønsker ;-)
 
så godt å høre at sjefen og tillitsvalgte ordner opp for deg :) skulle selvfølgelig ikke vært nødvendig men når det skjer er det så godt å ha de rette folkene på sin side :)
 
Hvordan går det med deg ? :)
 
Håper alt ordner seg for deg :) lykke til videre!
 
Jeg er fortsatt hjemme :)
Men jeg fikk en telefon fra NAV idag. Trodde det var en selger så tok den ikke :p Men fikk melding på svareren om at det var fra NAV, og gjeldte svangerskapspenger. Har prøvd å kontakte dem, men da var hun opptatt. Så nå venter jeg bare på at hun ringer tilbake. Har på magefølelsen at det er noe hun på kontoret har stelt istand, så er spent!
Typisk :p
Får håpe hun har en koselig mld til deg :)
 
Herregud for ei kjerring!!! Jeg blir helt sjokka!!


Termin 4. januar:)
 
Var som jeg trodde.

Kjerringa har ringt til nav og sagt at de hadde arbeid til meg, men jeg nektet å møte opp. Nav lurte derfor på hva det var jeg dreiv på med!
Prata etterpå med min tillitsvalgte som skulle høre hva det var hun kjerringa på kontoret holdte på med. Avtalen så langt hadde vært at jeg skulle hvertfall gå på svangerskapspenger frem til det ble ei løsning... Men neida!
Fikk senere oppdatering fra min tillitsvalgte. Hun hadde nå sakt at jeg bare skulle ordne meg sykemelding, og at jeg måtte prøve å få den tilbakedatert til den datoen jeg søkte om svangerskapspenger. Altså tre uker! Om jeg ikke fikk det så hadde jeg ugyldig fravær.
Drittkjerring.

Fy f... For ei kjerring, att det går ann å oppføre seg sånn! Har ikke ord...
 
wtf ???? hun må jo ha seriøse problemer ??? bare å ta saken så langt du kan for sånn kan hun ikke holde på. Burde vært sparka for sånn oppførsel
 
Ja, mer rævva behandling har jeg ikke vært borti. Så håper jeg får sykemelding på plass nå slik at jeg kan glemme henne de neste 1,5 årene.
Vet dere noe om det å skulle få skrevet sykemelding så langt tilbake i tid? Syns det er helt på trynet, og kleint å skulle spørre om...
Kjenner ikke jeg gidder å kjempe så mye for det heller, da det er hun som har rota det til. Jeg hadde jo alt i orden med min søknad, inntil hun ringte nav...
Har ringt jordmor i dag, for å spørre om hun kan skrive ei anbefalning om sykemelding til fastlegen min. Har aldri møtt fastlegen min så er litt redd for å ikke bli forstått :p

Er nok best å ha jordmor i ryggen før du skal til legen ja :) Min lege er knølen på å skrive ut sm, men med jm i ryggen er låta en annen :)
 
Ser ut som hun endelig har gitt seg! Fikk en sms fra min tillitsvalgte idag om at det nå ble svangerskapspenger og at nav var informert :)
Føler ikke helt at jeg greier å slappe av enda, men krysser virkelig fingrene for at det nå er over :)
Krysser fingrene med deg! Prøv å nyt tiden framover :)
 
Ser ut som hun endelig har gitt seg! Fikk en sms fra min tillitsvalgte idag om at det nå ble svangerskapspenger og at nav var informert :)
Føler ikke helt at jeg greier å slappe av enda, men krysser virkelig fingrene for at det nå er over :)

Håper det stemmer:)

Herregud for ei megge!

Krysser fingrene for deg!


06.01.2015 <3
 
Back
Topp