Føler veldig med dere. Tålmodigheten her ble brukt opp allerede med å prøve å få barn på "normal" måte. Kanskje det er til hjelp for dere men legen i Tromsø sa at de setter så langt frist fordi det er det helsedirektoratet angir som Veiledende frist siden det ikke er en tilstand der man må ha helsehjelp innen f.eks. 4 uker for å unngå skade.
Vi måte også vente flere måneder inntil lokalsykehus gjentok sædprøve og jeg var til kontroll for en cyste. Men nå det var gjord fikk vi time inne 3-4 uke tror jeg. Så var Tese undersøkelse innen 2 uker deretter så ting skjedde ganske rask med en gang vi var inni systemet. Sædprøve måte de se på nytt engang selv noe som jeg ikke helt skjønner, siden vi da kunne godt har spart oss 3 måneders ventetid....
Det blir nok plass ved ivf poliklinikk nå siden våres behandling avsluttet før vi engang var igang. De fant ingen spermier ved tese undersøkelse hos mannen min og de tilbyr ingen behandling med sæddonor i Tromsø
da er det altså å fortsette venting i kø i Trondheim.
Håper dere får rask time og del gjerne her dersom ventingen blir for tung! Syns det er beroligende å kunne løfte tankene her i gruppe som faktisk forstår hva man går gjennom.