Lille.meg
Forelsket i forumet
Tilgangsansvarlig
Assistert-jentene
JuniJubel2021
Oktoberbarna 2021♡
Junibollene 2023
Åy, så spennanes, gratulere så masse!!Heia du! Korsn har du det?
Jeg har akkurat gjennomført et søskenforsøk i naturlig syklus, og fikk i dag positiv test og jubeltelefon fra UNN med fin hCG
Vi ringte dem etter fødselen sist, i sept/okt, og lurte på det samme som deg. De sa det eneste vi trengte å gjøre var å være ammefri i 3 måneder i forkant av et nytt forsøk.
Så sendte legen vår et brev i vår, sa vi ville starte. Deretter fikk vi kjapt svar fra Martha om at vi var velkommen. Så var det vanlig prosedyre: ringe inn mens.
Har du egg på frys?
PS: Siden jeg skulle ha innsett av egg i naturlig syklus, og ingen hormoner, så googlet jeg meg klok og konkluderte med at jeg ikke kuttet all ammingen. Så jeg er nå gravid, og ammer fremdeles.
Vi fikk lillegutt helt i slutten av oktober, å måtte gi opp amme-kampen før ca 3 mnd sia.. da va d ikke mer ijænn. Sleit veldig di siste 2 mnd me dårlig produksjon å elendi utdrivning, prøvde alt, men ingenting hjalp..
Såpass,ja da kan vi jo faktisk bynne på når som helst ifølge di reglan
Æ e klar til å starte på ijænn, men gubben e ikke helt eni :-/
Men da vet æ at så fort han e me, så e d bare å få legen til å send nytt skriv til tromsø
Ja, vi har 3 egg (ves æ huske rett..) på frys, så slepp uttak å det kor kjekt at du kan amme sjøl om du e gravid når har du termin da?