Hva er det med de og røyking når de er gravide? Og ikke minst hvorfor røyke inne? Er det vanlig å røyke inne??? Trodde ingen gjorde det mer.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det viser bare at ikke alle klarer å kutte ut røyken! Alle er ikke like perfekte... Syns det er godt å se at det er flere! Jeg røyker fortsatt... Selvom jeg er 25 uker har jeg ikke klart å slutte...Hva er det med de og røyking når de er gravide? Og ikke minst hvorfor røyke inne? Er det vanlig å røyke inne??? Trodde ingen gjorde det mer.
Det viser bare at ikke alle klarer å kutte ut røyken! Alle er ikke like perfekte... Syns det er godt å se at det er flere! Jeg røyker fortsatt... Selvom jeg er 25 uker har jeg ikke klart å slutte...
Hva er det med røyking inne a? Er det så uvanlig? De fleste røykere jeg kjenner røyker inne! Jeg er vant med røyking inne hjemmefra, og har alltid røyka inne i leiligheten min og! Det er jo digg å ligge på sofa'n og kose seg med en røyk!
Vet at det kan være uheldig å røyke, men nå har jeg ikke klart å slutte...
Nå har jeg ikke barn fra før da, men mange av de jeg kjenner som har barn, røyker også inne. Men ikke sammen med barna da! Som regel i en egen stue eller på kjøkkenet, og ikke der barna er!
Hår jo ann å vaske da...! Liker å røyke når jeg kjører bil jeg! 240-Raggar-brud!Er jo absolutt ikke snakk om å være perfekt her! Ro ned.
Jeg skulle ønske folk kunne forstå at de ødelegger både bil og hus av å røyke der. Verdien synker jo betraktelig.
Sent from my iPhone using BV Forum
Ja... Fy fy...! Om man vil røyke inne er ens eget valg! Røyker ikke oppå barna sånn som før da!I 2014 er folk for godt nok opplyst til å vite at røyking inne er fy. Men hva i all verden har det å gjøre med å være perfekt?
Hår jo ann å vaske da...! Liker å røyke når jeg kjører bil jeg! 240-Raggar-brud!
Ja, det er ditt syn! Jeg liker røyk jeg da, og trives med det! Kunne ikke tenkt meg å vært ikkerøykere!Det hjelper ikke.
Tenk på babyen som skal ligge i sofaen og sitte i den bilen... Nei, fy fader. :/
Glad jeg ikke røyker. Ikke sagt for å provosere, være perfekt eller andre anklagelser som fins, jeg bare er det. For meg ville det vært som å ha et handikap.
Ja, det er ditt syn! Jeg liker røyk jeg da, og trives med det! Kunne ikke tenkt meg å vært ikkerøykere!
Hehe... Ja, of da har vi forskjellig syn på det!Slapp av, da.
Og ja, det er såklart mitt syn, skriver jo ingen andres.
Jeg prøver ikke å provosere! Jeg bare sier meninga mi! Ingen gode grunner til å røyke nei... Ikke annet enn at det er godt, og at man er avhengig...! Jeg kunne ikke tenkt meg å være ikkerøyker, er altfor gla i røyken min!Aner ikke om dette faktisk er tilfelle, eller om det er noen som er her inne for å provosere. Jeg er ingen antirøyker selv, men røyker ikke nå som jeg er gravid og håper å holde det der etter endt svangerskap også. Ingen gode argumenter for å røyke, absolutt ingen. At det er kos med et glass vin er ikke til å stikke under en stol. MEN en selvfølge at det foregår utendørs. Barna blir ofre for voksnes dårlige valg ved å røyke inne, de kan ikke velge dessverre. Og vi ønsker kun det beste for barna våre-gjør vi ikke?
Det er jo flott for deg! Flink du! Jeg prøver å redusere mer jeg og!sniker men lukter troll lang vei!
blir forbanna når jeg ser folk røyker inne med barn boende! om man ikke har respekt for seg selv så bør man ihvertfall ha det for barn, røykfri i 3 uker og gravid i 6 uke, såpass respekt har jeg for barnet i magen min