Ultralydbilder

Alt så bra ut i magen i dag ❤️ 8+4 og jeg kan se at lille har vokst den siste uka, oppgradert til bamsemums-stadiet :love017 de har ikke tatt noen målinger annet enn å bekrefte liv og forventet hjertefrekvens, men akkurat nå er det det viktigste siden det ikke foreligger noen bekymringer rundt babyen ❤️
IMG_2577.jpeg
Nå skal jeg hjem fra sykehuset etter over 7 døgn som pasient, det blir fint. De håper jeg holder ut helga hjemme til jeg har oppfølgingstime på mandag, det håper jeg også ❤️

Alt så bra ut i magen i dag ❤️ 8+4 og jeg kan se at lille har vokst den siste uka, oppgradert til bamsemums-stadiet :love017 de har ikke tatt noen målinger annet enn å bekrefte liv og forventet hjertefrekvens, men akkurat nå er det det viktigste siden det ikke foreligger noen bekymringer rundt babyen ❤️
Vis vedlegget 453353
Nå skal jeg hjem fra sykehuset etter over 7 døgn som pasient, det blir fint. De håper jeg holder ut helga hjemme til jeg har oppfølgingstime på mandag, det håper jeg også ❤️

For et nydelig bilde av bamsemumsen :love7

6+2

Ingenting på dette bildet, men både jeg og samboer synes vi så en såvidt synlig plommesekk på en annen innstilling. Jordmor synes også det, og var ikke bekymret. Hun sa at jeg sikkert bare er litt kortere på vei en jeg tror. Ble sendt ned for å ta blodprøve med en gang, og så en til på fredag. Har en god magefølelse :love017
20250128_224915.jpg

Last edited:
Noen som har vært på ul så tidlig som 5+6? Så de noe da? Jeg skal i morgen. I følge siste mend er jeg så langt på vei. Men dette er overhode ikke planlagt og siste mens var ikke helt som vanlig, så det er mulig jeg er lengre på vei
Barnet er velkommen, selv om det overhodet ikke var planen

Noen som har vært på ul så tidlig som 5+6? Så de noe da? Jeg skal i morgen. I følge siste mend er jeg så langt på vei. Men dette er overhode ikke planlagt og siste mens var ikke helt som vanlig, så det er mulig jeg er lengre på vei
Hjertet begynner å slå 6+0 så du ser neppe nye, men kanskje en plommesekk.

Var 5+5 forrige svangerskap (skulle inn for noe annet). Så plommesekk og et lite embryo på ca 2,5mm :Heartpink Ingen hjertebank da, men fikk beskjed om at det var for tidlig.

Sniker fra oktober.
Hjertet begynner å slå i uke 5+1 (22-23 dager etter befruktning) :)
Ok, mulig det jeg leste var slik appene setter det opp? Uke 6 (5+0-5+6). Men jeg hadde hvertfall ikke hatt for store forhåpninger om å se hjerteslag. Bedre å bli positivt overrasket enn skuffet og bekymret tenker jeg.

Jeg var der 6+1, men ble satt tilbake til 5+5 og da så vi hjerteslag på en 2mm figur! Men det tok ganske lang tid før hun fant det (hun synset om at det begynte å slå mens vi var der, og sa det var hennes yngste i år)

Fjerde UL i dag og legen målte faktisk en dag lenger enn menstermin. Det stemmer perfekt med EL-testene mine og lover jo veldig godt ❤️ veldig fint å se at alt var i orden, det er like nervepirrende hver gang. Regner med de fastslår termin om tre uker når jeg har OTUL.

Så koselig å se ultralydbildene deres:Heartred Føler jeg har gått glipp av mye siden jeg fant ut i går at jeg er gravid:wacky: og selvfølgelig er det vinterferie neste uke så jeg får ikke sett fastlegen min før om 2 uker! Lurer sånn på hva som skjer inni livmora:laughing002

Hei!

Var på TOUL i dag, ble målt til 12+4 med termin 3.september❤️ Dette er vårt første barn, og jeg er selvsagt spent på om det er en gutt eller jente jeg bærer på (blir like glad uansett kjønn❤️).

Er det noen som ser nub på disse bildene? Er ikke sikker på om det er nub jeg ser på det ene bildet, eller om det er utgangen til en fot Hadde satt stor pris på svar hvis det er noen der ute som er gode på nub-teori og som kan si noe om de tror det er gutt eller jente ☺️

Vedlegg

• IMG_5179.jpeg
    IMG_5179.jpeg
    832,2 KB · Visninger: 66
  • IMG_5178.jpeg
    IMG_5178.jpeg
    817,9 KB · Visninger: 66
Back
Topp