Ari ♡
09.2018 ☆ 10.2020 ☆ 08.2025 ☆
Tilgangsansvarlig
Oktoberlykke2020❤
Novemberlykke 2020
Augustmagi 2025
Søvnløs i september 2025
Elsker at du deler med september-gjengen også7+4 på bildene, helt perfekt!![]()
Glad for å se det.Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Elsker at du deler med september-gjengen også7+4 på bildene, helt perfekt!![]()
Glad for å se det.Jente?Uke 12+4. Alt så bra utnoen som vil gjette på kjønn?
Har du flere bilder?Uke 12+4. Alt så bra utnoen som vil gjette på kjønn?
Vil gjette jenteUke 12+4. Alt så bra utnoen som vil gjette på kjønn?
sa jordmor noe?Nei, hun ville ikke si noe. Har to gutter fra før og dette er første gang jeg ikke har fått hørt kjønn på TUL så ble ekstra spentVil gjette jentesa jordmor noe?
Tipper jenteIkke som viser det området så godt

Sniker fra September 24. Det ser veldig ut som jente. Har to gutter fra før og fikk selv en jente i oktober.Uke 12+4. Alt så bra utnoen som vil gjette på kjønn?
Tror gutt jeg! Både på grunn av vinkel og den lille tuppen ytterst på nub. Gutt har den, mens ikke jente i uke 12 etter tegninger jeg har sett. Men er absolutt ingen ekspert! Fikk gutt sist og likner på ul-bildet vårt fra da
Hva tror du selv? Tippet jordmor?Heller mot jente her jeg også!I dag var vi på OTUL. Ble satt tilbake fra 13+3 til 12+6. Alt så fint ut, bortsett fra at hun kun klarte å se én eller to blodårer i navlestrengen. Hun sa at hun ikke var bekymret siden hun ikke så noen andre avvik, men kjenner jeg blir litt bekymret likevel. Er det noen andre som har vært borti det samme? Noen som klarer å gjette kjønn ut ifra disse bildene?
Jordmor ville ikke gjette selv om vi spurte ChatGPT var i tvil, men jeg har en følelse av gutt ogsåTror gutt jeg! Både på grunn av vinkel og den lille tuppen ytterst på nub. Gutt har den, mens ikke jente i uke 12 etter tegninger jeg har sett. Men er absolutt ingen ekspert! Fikk gutt sist og likner på ul-bildet vårt fra daHva tror du selv? Tippet jordmor?
Ånei, det skulle jeg ikke lest, vi som ikke skal vite kjønn for fødsel, men så er det gøy å se om et program har rett!Hei! Jeg har et tips til dere som spør om vi kan se/tippe kjønn: last opp bildene i chatGPT og spør hvilket kjønn den tror det erMan må selvsagt ta svaret med en klype salt, men gøy er det likevel! NB! Trykk på «reasoning/resonner» hvis du vil ha svar med én gang, hvis ikke må du overtale den litt før den vil tippe kjønn
På mine bilder tippet den jente. Blir spennende å se om det stemmer![]()

Gutt!