lamelia
Betatt av forumet
Mandag på Ahus håper det er bedre bilde da. Da er jeg 7 ukerSå gøy at du fikk se et bankende hjerte!! Når har du neste UL?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mandag på Ahus håper det er bedre bilde da. Da er jeg 7 ukerSå gøy at du fikk se et bankende hjerte!! Når har du neste UL?
Oi! Spratt du til august-termin da? Veldig bra at alt er bra deilig å hoppe over dagerAlt stod veldig bra til med lille nurket
Ble målt til 8+1 Da vokser det hvert fall som det skal, for jeg vet utifra EL at jeg er 7+3 i dag Mén det skulle jeg vist ikke tenke på siden det er målingene som bestemmer hvor langt jeg er på vei. Ble satt frem 4 dager forrige graviditet også, og 5 denne gangen
Vis vedlegget 452801
Ja, 30. august synes det var så greit å starte ny graviditets uke på mandager og kun forholde meg til en termin gruppeOi! Spratt du til august-termin da? Veldig bra at alt er bra deilig å hoppe over dager
Hahah skjønner deg godt! Jeg fikk mandagene nå, fra tidligere søndag. Ble vel satt en dag tilbake isj, men det stemmer med menstermin. Blir spennende med TOULJa, 30. august synes det var så greit å starte ny graviditets uke på mandager og kun forholde meg til en termin gruppe
Så da skulle vi egentlig hatt samme termin nå da jeg kommer nok til å ha denne som hoved gruppe, føler liksom jeg hører mest hjemme her siden jeg har vært her fra dag 1Hahah skjønner deg godt! Jeg fikk mandagene nå, fra tidligere søndag. Ble vel satt en dag tilbake isj, men det stemmer med menstermin. Blir spennende med TOUL
Vil ikke miste deg i septembergruppa! Håper du henger her
Så fantastisk! Har barn på samme alder, gleder meg så mye til å fortelle det at jeg blir helt rørtVis vedlegget 452787
7+3 ifølge menstermin og ul. Utvendig ultralyd, orket ikke ta innvendig for bedre bilder når hun godt så det hun trengte fra utsiden Alt bra, surrealistisk å se, igjen. Fortalte det til guttene våre i ettermiddag og de begge ble rørte og glade det var en skikkelig fin reaksjon fra dem begge og begge gleder seg 4 & 6 år. Da sprekker nok nyheten vår for resten av vår verden i morgen
Heeerlig! Hvor langt er du på vei?Ikke bilde, men fastlegen tok utvendig ultralyd og vi fikk se et bankende hjerte og at alt sto bra til!
Ja, veldig lettet! 6+5 i dagHeeerlig! Hvor langt er du på vei?
Jeg er varm langt inni hjerterota, de er så glade fortsatt. Første eldstemann sa i går var «det var en bra overraskelse det i går», så i dag har de fortalt det til alle som vil høreSå fantastisk! Har barn på samme alder, gleder meg så mye til å fortelle det at jeg blir helt rørt
Barn altsåJeg er varm langt inni hjerterota, de er så glade fortsatt. Første eldstemann sa i går var «det var en bra overraskelse det i går», så i dag har de fortalt det til alle som vil høre
Så gøy! Hvor langt er du på vei da? Er så nysgjerrig på å finne ut!
Da er jeg 13+4Så gøy! Hvor langt er du på vei da? Er så nysgjerrig på å finne ut!
Ligger det i Oslo? Evnt andre som anbefaler hvor man bør ta tidlig ultralyd i Oslo-området?Det var faktisk utvendig! Utrolig dyktig dame, Mille på familieklinikken. Må si jeg definitivt drar tilbake dit igjen. Varm benk og varm gelé. Utrolig hyggelig dame som virkelig brydde seg.
Ingen erfaring, håper det stemmer at du er kortere på vei og at alt kan være i orden ved neste UL. Krysser fingrene for degTom plommesekk!
Var på ultralyd i går, jeg mener jeg var 6+4 men gynekologen så bare en tom plommesekk og fostervann og mente derfor jeg var en uke kortere på vei. Skal på ny ultralyd på tirsdag. Noen som har vært borti noe lignende og det har dukket opp noe på ultralyd en uke etterpå eller er løpet kjørt nå?