Koalabjørn
Forumet er livet
Marshmallows 2022
Stjerneskuddene 2024
✨Juniverse 2026✨
♡ Babymais2026 ♡
Ikke ett ideelt bilde, har du flere? Men ser ut som man kan se at det begynner å utvikles testikler, så jeg ville også sakt gutt. Her er min yngste gutt.Jeg var på TOUL på torsdag, 14+0. Alt bra og en aktiv liten baby
Spurte jordmor om kjønn og hun sa at det var lett å se at det var gutt. Jeg har en følelse på at det er en jente, og ble fortalt forrige gang at det var gutt også, men det viste seg å være jente.
Er det noen her som vet hvordan guttekjønn ser ut på ultralyd eller har bilde av det? Jeg husker hvordan det hun viste meg så ut, men for meg kunne det vært hva som helst
I følge nub-teorien kan det se ut som jente hvis man ser på ultralydbildene mine, tror jeg. Help!

Hvis det er nuben vi ser på bildet så ser det ut som jentenub, men usikker på om det er nuben?
Ble fortalt på privat ultralyd mellom TUL og OUL at det var gutt sist gang, men på OUL fikk jeg vite at det var jente. Ble altså fortalt feil på samme tidspunkt forrige gang som det jeg er nå. Og så har jeg en følelse på jente igjen.

Så nydelig! Åååå så gøy om det er jente da! Trodde du det selv?
Så det kan fort være det blir en første gutt i familien deres likevel! Blir spennende å se