Ultralyd-tråden

4

Var på OTUL i dag! Lille beveger seg så mye at jordmor hadde en skikkelig utfordring. Men virket som hund syns det var litt morsomt å få testet seg :laughing002

Alt ser helt fint ut! Alle mål som de skal, og litt foran i vekst, noe som vist er helt standard ved IVF-graviditeter :confused004 hun fikk en mer erfaren jordmor til å kontrollmåle nakkefold pga. mye bevegelse, og hun var tryggheten selv på at alt var i sin skjønneste orden :shy:

Nå må vi bare finne ut når vi forteller 4åringen at han skal bli storebror ❤️❤️

Vedlegg

• image.jpg
    image.jpg
    1,3 MB · Visninger: 59
Var på OTUL i dag! Lille beveger seg så mye at jordmor hadde en skikkelig utfordring. Men virket som hund syns det var litt morsomt å få testet seg :laughing002

Alt ser helt fint ut! Alle mål som de skal, og litt foran i vekst, noe som vist er helt standard ved IVF-graviditeter :confused004 hun fikk en mer erfaren jordmor til å kontrollmåle nakkefold pga. mye bevegelse, og hun var tryggheten selv på at alt var i sin skjønneste orden :shy:

Nå må vi bare finne ut når vi forteller 4åringen at han skal bli storebror ❤️❤️
Også så fine bilder dere fikk :Heartred

Var på OTUL idag, og heldigvis så alt bra ut:Heartred
Er veldig nyskjerrig på hvem som gjemmer seg inni magen. Er det noen her som er god på nub-teorien og tørr å gjette noe her?:happy:

Gratulerer så mye med vel overstått OTUL❤️ Ser ut som ei lita jenteNUB detta :dummy1: :Heartpink

Jeg var på TOUL på torsdag, 14+0. Alt bra og en aktiv liten baby:Heartred

Spurte jordmor om kjønn og hun sa at det var lett å se at det var gutt. Jeg har en følelse på at det er en jente, og ble fortalt forrige gang at det var gutt også, men det viste seg å være jente.

Er det noen her som vet hvordan guttekjønn ser ut på ultralyd eller har bilde av det? Jeg husker hvordan det hun viste meg så ut, men for meg kunne det vært hva som helst :laughing002
I følge nub-teorien kan det se ut som jente hvis man ser på ultralydbildene mine, tror jeg. Help!

Vedlegg

• IMG_0883.jpeg
    IMG_0883.jpeg
    1,8 MB · Visninger: 66
Jeg var på TOUL på torsdag, 14+0. Alt bra og en aktiv liten baby:Heartred

Spurte jordmor om kjønn og hun sa at det var lett å se at det var gutt. Jeg har en følelse på at det er en jente, og ble fortalt forrige gang at det var gutt også, men det viste seg å være jente.

Er det noen her som vet hvordan guttekjønn ser ut på ultralyd eller har bilde av det? Jeg husker hvordan det hun viste meg så ut, men for meg kunne det vært hva som helst :laughing002
I følge nub-teorien kan det se ut som jente hvis man ser på ultralydbildene mine, tror jeg. Help!
Sååå søt liten venn :shy: Hvis det er nuben vi ser på bildet så ser det ut som jentenub, men usikker på om det er nuben?

Oi! Ble du fortalt på OUL sist at det var gutt? Så var det jente? Kan hende du har rett denne gang og ja :joyful:

Back
Topp