Jeg er 18 uker lille julaften, og har fått time til oul den 29. desember. Håper du hører noe snart og at den ikke blir så altfor sen!Spent på når jeg får OUL. 18 uker på julaftenAntar det blir på nyåret.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg er 18 uker lille julaften, og har fått time til oul den 29. desember. Håper du hører noe snart og at den ikke blir så altfor sen!Spent på når jeg får OUL. 18 uker på julaftenAntar det blir på nyåret.
Åå herlig! Når har du TOUL? Jeg har 17/11.Jeg er 18 uker lille julaften, og har fått time til oul den 29. desember. Håper du hører noe snart og at den ikke blir så altfor sen!
Jeg har 18/11!Åå herlig! Når har du TOUL? Jeg har 17/11.

Jeg har også 17/11! På Kongsvinger.Åå herlig! Når har du TOUL? Jeg har 17/11.
Jeg har på SIV, TønsbergJeg har også 17/11! På Kongsvinger.
hun fikk en mer erfaren jordmor til å kontrollmåle nakkefold pga. mye bevegelse, og hun var tryggheten selv på at alt var i sin skjønneste orden 
Også så fine bilder dere fikkVar på OTUL i dag! Lille beveger seg så mye at jordmor hadde en skikkelig utfordring. Men virket som hund syns det var litt morsomt å få testet seg
Alt ser helt fint ut! Alle mål som de skal, og litt foran i vekst, noe som vist er helt standard ved IVF-graviditeterhun fikk en mer erfaren jordmor til å kontrollmåle nakkefold pga. mye bevegelse, og hun var tryggheten selv på at alt var i sin skjønneste orden
Nå må vi bare finne ut når vi forteller 4åringen at han skal bli storebror![]()

Jente!Var på OTUL idag, og heldigvis så alt bra ut
Er veldig nyskjerrig på hvem som gjemmer seg inni magen. Er det noen her som er god på nub-teorien og tørr å gjette noe her?![]()
Hvor langt på vei er du?Var på OTUL idag, og heldigvis så alt bra ut
Er veldig nyskjerrig på hvem som gjemmer seg inni magen. Er det noen her som er god på nub-teorien og tørr å gjette noe her?![]()
Gratulerer!! Dette ser ut som en liten jente!Var på OTUL idag, og heldigvis så alt bra ut

Hvor langt på vei er du
Ble satt frem noen dager, så er 13+1 idagHvor langt på vei er du?

Blir spennende å seGratulerer!! Dette ser ut som en liten jente!![]()
Har to gutter fra før, og magefølelsen sier gutt
Da er det nok jente og forblir jenteBle satt frem noen dager, så er 13+1 idag![]()

Artig! Jeg har også to gutter fra før! Jeg bryr meg ikke så mye om kjønn, men mannen drømmer om en jenteBlir spennende å seHar to gutter fra før, og magefølelsen sier gutt
![]()

Var på OTUL idag, og heldigvis så alt bra ut

Hadde helt klart vært gøy å få oppleve en jente også, men det blir like stas med en gutt til i flokkenArtig! Jeg har også to gutter fra før! Jeg bryr meg ikke så mye om kjønn, men mannen drømmer
Er bare så nyskjerrig av meg

Sååå søt liten vennJeg var på TOUL på torsdag, 14+0. Alt bra og en aktiv liten baby
Spurte jordmor om kjønn og hun sa at det var lett å se at det var gutt. Jeg har en følelse på at det er en jente, og ble fortalt forrige gang at det var gutt også, men det viste seg å være jente.
Er det noen her som vet hvordan guttekjønn ser ut på ultralyd eller har bilde av det? Jeg husker hvordan det hun viste meg så ut, men for meg kunne det vært hva som helst
I følge nub-teorien kan det se ut som jente hvis man ser på ultralydbildene mine, tror jeg. Help!
Hvis det er nuben vi ser på bildet så ser det ut som jentenub, men usikker på om det er nuben?