Jeg blir å hyppig sjekket, eller når jeg føler på noe jeg ikke liker. Også pga livmorhalsvikt som resulterte i fødsel i uke 25+4. Har nå en intern cerclage som skal holde tett, men livmorhalsen kan fortsatt forkortes. Var lang og lukket på sist kontroll 4-5cm. Skal på kontroll igjen 12.01 er da 24+1Helt glemt å skryte etter OUL 30/12!!
Se på vakre jenta vår da! Liten oppstopper nese
Terminen ble ikke endret så fortsatt 29/5.
livmorhalsen ble målt til 3,8 cm. Skal tilbake om 4-5 uker når jeg er 24 uker for å måle igjen hos lege.
Føler som blir sjekket.
For min del er det fordi 4/4 barn er født mellom uke 33-37 der fødselen oftest har startet en god stund før det også, men klart å holde i sjakk.
var ikke oppdaget før jeg kom inn på føden med premature rier og livmorhalsen målte 9mm. Ble satt direkte på riedempende og fikk første lunge modning før jeg ble sendt i ambulanse til Oslo. Rakk lunge modning nr 2 og det er vi glade for. Ingen problemer med lunger i dag, mulig en mild barneastma. Ellers bare melkeprotein allergi i dag. De er utrolig flinke i dag! Hanhadde lite komplikasjoner på nyfødt intensiv, men ble 11 uker der tilsammen, og det håper vi å slippe denne gangen.