Ultralyd-tråden

Helt glemt å skryte etter OUL 30/12!!
Se på vakre jenta vår da! Liten oppstopper nese❤️
Terminen ble ikke endret så fortsatt 29/5.
livmorhalsen ble målt til 3,8 cm. Skal tilbake om 4-5 uker når jeg er 24 uker for å måle igjen hos lege.

Føler som blir sjekket.
For min del er det fordi 4/4 barn er født mellom uke 33-37 der fødselen oftest har startet en god stund før det også, men klart å holde i sjakk.
Jeg blir å hyppig sjekket, eller når jeg føler på noe jeg ikke liker. Også pga livmorhalsvikt som resulterte i fødsel i uke 25+4. Har nå en intern cerclage som skal holde tett, men livmorhalsen kan fortsatt forkortes. Var lang og lukket på sist kontroll 4-5cm. Skal på kontroll igjen 12.01 er da 24+1

Jeg blir å hyppig sjekket, eller når jeg føler på noe jeg ikke liker. Også pga livmorhalsvikt som resulterte i fødsel i uke 25+4. Har nå en intern cerclage som skal holde tett, men livmorhalsen kan fortsatt forkortes. Var lang og lukket på sist kontroll 4-5cm. Skal på kontroll igjen 12.01 er da 24+1
Åå det var tidlig! Kan jeg spørre hvordan det går? Er jo helt utrolig hva de får til med så små nurk ❤️
Var det oppdaget på forhånd? Livmorhals svikt altså.

Åå det var tidlig! Kan jeg spørre hvordan det går? Er jo helt utrolig hva de får til med så små nurk ❤️
Var det oppdaget på forhånd? Livmorhals svikt altså.
Det har faktisk gått utrolig bra :Heartred var ikke oppdaget før jeg kom inn på føden med premature rier og livmorhalsen målte 9mm. Ble satt direkte på riedempende og fikk første lunge modning før jeg ble sendt i ambulanse til Oslo. Rakk lunge modning nr 2 og det er vi glade for. Ingen problemer med lunger i dag, mulig en mild barneastma. Ellers bare melkeprotein allergi i dag. De er utrolig flinke i dag! Hanhadde lite komplikasjoner på nyfødt intensiv, men ble 11 uker der tilsammen, og det håper vi å slippe denne gangen.

Back
Topp