Ultralyd-tråden

Jeg var på TOUL på torsdag, 14+0. Alt bra og en aktiv liten baby:Heartred

Spurte jordmor om kjønn og hun sa at det var lett å se at det var gutt. Jeg har en følelse på at det er en jente, og ble fortalt forrige gang at det var gutt også, men det viste seg å være jente.

Er det noen her som vet hvordan guttekjønn ser ut på ultralyd eller har bilde av det? Jeg husker hvordan det hun viste meg så ut, men for meg kunne det vært hva som helst :laughing002
I følge nub-teorien kan det se ut som jente hvis man ser på ultralydbildene mine, tror jeg. Help!
Ikke ett ideelt bilde, har du flere? Men ser ut som man kan se at det begynner å utvikles testikler, så jeg ville også sakt gutt. Her er min yngste gutt.
1000007188.jpg

Sååå søt liten venn :shy: Hvis det er nuben vi ser på bildet så ser det ut som jentenub, men usikker på om det er nuben?

Oi! Ble du fortalt på OUL sist at det var gutt? Så var det jente? Kan hende du har rett denne gang og ja :joyful:
Usikker på om det er nuben, jeg også :nailbiting: Ble fortalt på privat ultralyd mellom TUL og OUL at det var gutt sist gang, men på OUL fikk jeg vite at det var jente. Ble altså fortalt feil på samme tidspunkt forrige gang som det jeg er nå. Og så har jeg en følelse på jente igjen.

Ikke ett ideelt bilde, har du flere? Men ser ut som man kan se at det begynner å utvikles testikler, så jeg ville også sakt gutt. Her er min yngste gutt.
Vis vedlegget 473685
Har dette også. Kan sikkert legge ut resten av ultralydbildene også. Det hun viste meg på ultralyden vet jeg ikke fra hvilken vinkel var, men det var tre fjell på en måte.

Hva er den appen du har brukt?

Vedlegg

• IMG_0772.jpeg
    IMG_0772.jpeg
    83 KB · Visninger: 49
Har dette også. Kan sikkert legge ut resten av ultralydbildene også. Det hun viste meg på ultralyden vet jeg ikke fra hvilken vinkel var, men det var tre fjell på en måte.

Hva er den appen du har brukt?
Kjøpte en ul tolkning på https://earlyglimpse.com/ og sendte inn alt jeg hadde av bilder og video :happy:

Jeg var på TOUL på torsdag, 14+0. Alt bra og en aktiv liten baby:Heartred

Spurte jordmor om kjønn og hun sa at det var lett å se at det var gutt. Jeg har en følelse på at det er en jente, og ble fortalt forrige gang at det var gutt også, men det viste seg å være jente.

Er det noen her som vet hvordan guttekjønn ser ut på ultralyd eller har bilde av det? Jeg husker hvordan det hun viste meg så ut, men for meg kunne det vært hva som helst :laughing002
I følge nub-teorien kan det se ut som jente hvis man ser på ultralydbildene mine, tror jeg. Help!
Hvis man ser på urinblæra iforhold til vinkelen på nuben kan det se ut som gutt kanskje :happy:

kommende trommis!

Vært på ny ultralyd i dag. Og endelig ble jeg målt til like langt på vei som jeg vet jeg er utifra EL. Tidligere har han målt nesten en uke kortere. Så lille reka har vokst mye siden sist! H*n sprella masse, det er så kos å se!! Så ut som h*n spilte trommer. Samboer er hobby musiker som spiller både elektriske trommer og piano så det var stas.
Gynekologen kunne gjette kjønn utifra dagens lengre undersøkelse! :nailbiting:

kommende trommis!

Vært på ny ultralyd i dag. Og endelig ble jeg målt til like langt på vei som jeg vet jeg er utifra EL. Tidligere har han målt nesten en uke kortere. Så lille reka har vokst mye siden sist! H*n sprella masse, det er så kos å se!! Så ut som h*n spilte trommer. Samboer er hobby musiker som spiller både elektriske trommer og piano så det var stas.
Gynekologen kunne gjette kjønn utifra dagens lengre undersøkelse! :nailbiting:
Var jo ikke ferdig å skrive.. hvordan kan man redigere..??

Han fikk veldig tydelig innsyn der nede så han var trygg nok til å gjette jente. Men bare gjette som han sa.

Ellers var alt i skjønneste orden. Så ikke satt opp flere ekstra ultralyder nå. Neste blir TOUL og OUL.

Se på skatten min da :Heartbigred

Vedlegg

• IMG_8961.jpeg
    IMG_8961.jpeg
    1,1 MB · Visninger: 69
  • IMG_8960.jpeg
    IMG_8960.jpeg
    804,7 KB · Visninger: 68
  • IMG_8959.jpeg
    IMG_8959.jpeg
    816,6 KB · Visninger: 68

Han fikk veldig tydelig innsyn der nede så han var trygg nok til å gjette jente. Men bare gjette som han sa.

Ellers var alt i skjønneste orden. Så ikke satt opp flere ekstra ultralyder nå. Neste blir TOUL og OUL.

Yay! Hvor langt på vei skal du være nå?

Yay! Hvor langt på vei skal du være nå?
11+1. så går ikke akkurat å kjøper noe rosa med det første! Men artig. Fikk se tydelig mellom bena. Kunne se en knopp som kunne være begge deler. Men om det hadde vært gutt ville han forventet å se en knopp oppå knoppen om du skjønner :joyful:

Men enda ikke fått time til OUL så artig å gjette litt. Har fire jenter fra før, så hadde jo vært artig med en gutt. Men jenter kan jeg godt i det minste. Babyen er sprellende frisk og det er fantastisk å se ❤️

Næmmen seee da :shy: :Heartpink Så nydelig! Åååå så gøy om det er jente da! Trodde du det selv?

Næmmen seee da :shy: :Heartpink Så nydelig! Åååå så gøy om det er jente da! Trodde du det selv?
Jeg har på en måte hatt fire veldig forskjellige svangerskap og fødsler. Og alle har jo vært jenter så vet ikke hva jeg skal tro.
Jeg drømte for over 6 mnd siden at jeg fødte en gutt i gangen hjemme og at vi da hadde ei jente med blonde krøller løpende rundt på ca 2 år. Så om det stemmer blir jeg rimelig satt ut :nailbiting:
Men ja jeg har vel vært forberedt. Enda ikke fått time til OUL så bestilte privat ultralyd 1 desember. Da er jeg nesten 15 uker.

11+1. så går ikke akkurat å kjøper noe rosa med det første! Men artig. Fikk se tydelig mellom bena. Kunne se en knopp som kunne være begge deler. Men om det hadde vært gutt ville han forventet å se en knopp oppå knoppen om du skjønner :joyful:

Men enda ikke fått time til OUL så artig å gjette litt. Har fire jenter fra før, så hadde jo vært artig med en gutt. Men jenter kan jeg godt i det minste. Babyen er sprellende frisk og det er fantastisk å se ❤️
Ahh, jeg har lært at det er umulig å vite såpass tidlig fordi både gutt og jente ser likt ut før uke 12+. Stacking kan jo komme senere og nub har mye tid på å reise seg. Men ja, får vente i spenning å se! Og herlig med frisk baby :Heartred

Ahh, jeg har lært at det er umulig å vite såpass tidlig fordi både gutt og jente ser likt ut før uke 12+. Stacking kan jo komme senere og nub har mye tid på å reise seg. Men ja, får vente i spenning å se! Og herlig med frisk baby :Heartred
Ja jeg vet❤️ som sagt går jeg ikke igang med kjønnsrelatert innkjøp eller strikking enda :joyful: Men morsomt å gjette allikevel. Jeg er på en sky av å se sprellende baby jeg. Hadde glemt følelsen det ga. Så faktisk ut som h*n spilte trommer. Med åbne armer og ben.
Samboer er også ingeniør så jeg spøkte med at h*n satte sammen deler:love7

Så rart. Da jeg var hos Martin Lundring på Jessheim ble han skikkelig oppgitt over at jeg hadde fått «vite» jente 11+2. Han fortalte at nuben ofte reiser seg først i uke 12. Og jenta vi fikk beskjed om ble til gutten jeg fødte noen måneder senere :hilarious: Så det kan fort være det blir en første gutt i familien deres likevel! Blir spennende å se

Så rart. Da jeg var hos Martin Lundring på Jessheim ble han skikkelig oppgitt over at jeg hadde fått «vite» jente 11+2. Han fortalte at nuben ofte reiser seg først i uke 12. Og jenta vi fikk beskjed om ble til gutten jeg fødte noen måneder senere :hilarious: Så det kan fort være det blir en første gutt i familien deres likevel! Blir spennende å se
Ja, jeg har alltid hørt at 12+4 er en sånn "grense", før det kan mange gutter se ut som jente, men hvis man ser gutt før den tiden så er det ganske safe.

Ferdig på TOUL nå, og fikk se en sprellende liten! Gikk nøye igjennom anatomien på den lille, og alt var som det skulle :Heartred Fikk termindato 17 mai på privat ul for noen uker siden, mens jeg selv trodde 24.mai, så jeg syntes det var veldig stor forskjell når jeg visste hvilken dag jeg hadde EL. Heldigvis satte hun i dag termindato til 21.mai, og det kan jeg absolutt leve med kjenner jeg! :) Hun gjettet på jente, så blir spennende å se om det stemmer!

Back
Topp