Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ekstremt lettet!!
ble også satt frem +3 dager, som stemmer overens med måling fra privat UL for to uker siden. Terminen er 30.april da
Ååå gratulererVært på ultralyd i dag og fikk se en aktiv liten krabat! Alle mål var fine og jeg ble satt frem til 29. aprilEkstremt lettet!!

Ååå så nydelig å se! Gratulerer så mye med en fin, spellende gutt i magenvar på ordinær TUL i går. Fikk se igjen en sprellende gutt (kjønnet vet vi fra nipt). Vi fikk en ordentlig gjennomgang av to veldig flinke jordmødre. Tok ca. 40min. De fikk vite at vi vet kjønnet allerede, så de viste oss at de kan se det tydelig på ultralyden òg
Det var en lettelse å få høre at alt står bra tilble også satt frem +3 dager, som stemmer overens med måling fra privat UL for to uker siden. Terminen er 30.april da
Vis vedlegget 472659
Vil du jeg skal sette et blått hjerte bak deg på terminlisten? 
TakkÅåå så nydelig å se! Gratulerer så mye med en fin, spellende gutt i magenVil du jeg skal sette et blått hjerte bak deg på terminlisten?
![]()
jeg har ikke skrevet meg på terminlisten fremdeles..kunne ikke tro på graviditeten før ultralyder
skal gjøre det snarestJa nå er det jo absolutt ingen tvilTakkjeg har ikke skrevet meg på terminlisten fremdeles..kunne ikke tro på graviditeten før ultralyder
skal gjøre det snarest

var på ordinær TUL i går. Fikk se igjen en sprellende gutt (kjønnet vet vi fra nipt). Vi fikk en ordentlig gjennomgang av to veldig flinke jordmødre. Tok ca. 40min. De fikk vite at vi vet kjønnet allerede, så de viste oss at de kan se det tydelig på ultralyden òg
Det var en lettelse å få høre at alt står bra tilble også satt frem +3 dager, som stemmer overens med måling fra privat UL for to uker siden. Terminen er 30.april da
Vis vedlegget 472659

Får man vite kjønn av nipt??var på ordinær TUL i går. Fikk se igjen en sprellende gutt (kjønnet vet vi fra nipt). Vi fikk en ordentlig gjennomgang av to veldig flinke jordmødre. Tok ca. 40min. De fikk vite at vi vet kjønnet allerede, så de viste oss at de kan se det tydelig på ultralyden òg
Vis vedlegget 472659
Får man vite kjønn av nipt??
Ååå gratulerer med vel overstått TOUL!!I dag var jeg på OTUL![]()
Ble satt tilbake 3 dager, alt så fint ut med mini. Det tok 40 min da fordi hun nektet å snu seg
spes følelse å få magen sin ristet på av jm. Nå venter jeg på NIPT svar
Haha må ha vært tullete ja
Visste du at det var jente? Hvor lenge tar det å få svar på NIPT?Sååå nydelig!Svar på NIPT i dag etter ultralyd og blodprøve forrige uke.
Lav risiko
Jeg var heldigvis ikke stresset mens jeg ventet (til tross for trisomi i et tidligere svangerskap). Men veldig lettelse å få en bekreftelse!

Vi var på ferie i utlandet, då var det mulig, jaFår man vite kjønn av nipt??
TakkÅåå gratulerer med vel overstått TOUL!!Haha må ha vært tullete ja
Visste du at det var jente? Hvor lenge tar det å få svar på NIPT?
ja fikk vite på privat ul for 2 uker siden
jm sa 7-14 dager
men har tidligere fått høre 7 dager fra sykehuset. Spørs vel om svaret kommer digitalt eller per postÅåå så koselig altsåTakkja fikk vite på privat ul for 2 uker siden
jm sa 7-14 dager
men har tidligere fått høre 7 dager fra sykehuset. Spørs vel om svaret kommer digitalt eller per post
Ja hadde du allerede nevnt det kanskje? Vil du ha rosa hjerte på terminlisten æ? Ånei 7-14 dager er helt ekstremt lenge
Klarer snart ikke vente å fortelle jenta miii, men vil jo ikke gi henne falske forhåpninger om det skulle vært noe gærntJa gjerne detÅåå så koselig altså![]()
Ja hadde du allerede nevnt det kanskje? Vil du ha rosa hjerte på terminlisten æ? Ånei 7-14 dager er helt ekstremt lenge
Klarer snart ikke vente å fortelle jenta miii, men vil jo ikke gi henne falske forhåpninger om det skulle vært noe gærnt
Å det må være vanskelig å ikke kunne dele enda <3 men bare gjør det som kjennes riktig
Og nå sitter jeg her og kjenner varmen og lykken i hele kroppen!! Det er jo helt fantastisk å få oppleve 
Alt så normalt ut i dag, så da er det bare å vente på blodprøvesvar fra NIPT-test. Jeg har en god følelse nå, men venter å fortelle jenta vår den store nyheten en ukes tid til da 

Men hodeskallen er like rund og profilen er jo prikk lik jenta vår 

Såå herlig å få se! Må være en helt nydelig følelse. Skal dere finne ut kjønn senere? <3Vi har fått sett lille gærningen vår på ordinær tidlig UL i dag![]()
Og nå sitter jeg her og kjenner varmen og lykken i hele kroppen!! Det er jo helt fantastisk å få oppleve
Alt så normalt ut i dag, så da er det bare å vente på blodprøvesvar fra NIPT-test. Jeg har en god følelse nå, men venter å fortelle jenta vår den store nyheten en ukes tid til da
Vis vedlegget 473090
Jordmor virket litt oppgitt på lille venn som spratt rundt inni magen som en tulling! Hun trykket veldig hardt med den UL-sonden så det gjorde litt vondt, men man glemmer jo smerten når man ser lille skapningen vår.
Baby er ca. 7,5 cm og jeg ble satt frem 2 dager, og termin ble 30. April! Havner nok tidligere i April uansett fordi jeg kommer til å ta planlagt keisersnitt. Hjertefrekvens 151 bpm
Fikk ikke noen nub-bilderMen hodeskallen er like rund og profilen er jo prikk lik jenta vår
![]()