Ultralyd-tråden

Alt så veldig fint ut på ultralyd :Heartred skal da prøve å senke skuldrene litt hvertfall i noen uker. Ble målt til 11+4 i dag! Så krabaten vokser fort! Menstermin 11+0 og etter el 10+5. Gode bevegelser så vi også.
Åååå så nydelig å høre! :woot: :Heartred :joyful:

Vi var på tidlig ordinær ultralyd i dag. Satt en til to dager tilbake, så nå er termin satt til 1. mai. Altså «fullverdig» medlem av mai og ingen grunn til å henge på april :cool: Likevel innstilt på aprilbaby siden jeg nekter å passere termindato og sannsynligvis vil bli igangsatt før 1. mai med lite bemanning :smiley-bounce012

Alt så fint ut! Og så tok jeg NIPT. Jeg er sjokkert over at de fremdeles opererer med svar I POSTEN. Istedenfor å vente unødvendig lenge skulle jeg få lov til å ringe førstkommende mandag for å få svar :Heartred
Å så deilig å fått sett lille nurket og fått endelig termin dato :Heartpink

hahaha.. sender de i posten?:laughing002
Alt gravidgreier er liksom heeelt i steinalder..

Vært på ultralyd i morges.. skulle vært 8+2 nå, men liten endring siden 6+1 når vi var der sist. Antydningen vi så til at hjerte banket sist så vi ikke i dag. Henvist videre til sykehuset for å konstatere at det ikke er liv..:sad010
Ånei.. stakkars dere, det dere står i nå unner jeg ingen:Heartpink sender mange styrkeklemmer for idag og dagene som kommer:Heartpink

Å så deilig å fått sett lille nurket og fått endelig termin dato :Heartpink

hahaha.. sender de i posten?:laughing002
Alt gravidgreier er liksom heeelt i steinalder..
Ja, helt merkelig. Spesielt trist at de skal bruke så unødvendig lang tid på å formidle en beskjed som kan lette så mye bekymringer

Ja, helt merkelig. Spesielt trist at de skal bruke så unødvendig lang tid på å formidle en beskjed som kan lette så mye bekymringer
Enig! Når jeg har fått fra dk, så har de alltid ringt først, også sendt dokumentene på epost. Så syns det er veldg rart at du må ringe inn selv, de kunne i det minste tatt opp telefonen og ringt deg med resultatene så snart de er klare :cat:

Enig! Når jeg har fått fra dk, så har de alltid ringt først, også sendt dokumentene på epost. Så syns det er veldg rart at du må ringe inn selv, de kunne i det minste tatt opp telefonen og ringt deg med resultatene så snart de er klare :cat:
Når det er offentlig sykehus skjønner jeg forsåvidt at de ikke kan ringe alle sammen, men det burde være mulig å sende en hurtig elektronisk beskjed istedenfor å putte det k en konvolutt og sende det i posten :hungover:

Ferdig med ordinær tidlig ultralyd, grundig gjennomgang av alt, ca 40 min ultralyd med gode forklaringer underveis. Fikk ta bilder og video av skjermen, og følte meg godt ivaretatt. Ekstra oppfølging pga vannkopper, så får en ultralyd til om et par uker for sjekk igjen. Ble satt frem enda et par dager, så nå bikker såvidt termin april, men holder meg her i mai hvis jeg får lov :Heartred Nesten ikke noe nakkefold å måle, så ingen behov for nipt.

Ferdig med ordinær tidlig ultralyd, grundig gjennomgang av alt, ca 40 min ultralyd med gode forklaringer underveis. Fikk ta bilder og video av skjermen, og følte meg godt ivaretatt. Ekstra oppfølging pga vannkopper, så får en ultralyd til om et par uker for sjekk igjen. Ble satt frem enda et par dager, så nå bikker såvidt termin april, men holder meg her i mai hvis jeg får lov :Heartred Nesten ikke noe nakkefold å måle, så ingen behov for nipt.
Verdens mest fantastiske beskjed å få :shy: Gratulerer med så fin TOUL! Selvfølgelig må du bli her :Heartpink:joyful: Jeg drev å lurte på i går kveld om de tar utvendig ultralyd på TOUL ja? Om de får nok info så «langt unna»? For det kan da virkelig ikke være en bærekraftig løsning med en sonde 40 min inni glufsa? :hilarious:

Verdens mest fantastiske beskjed å få :shy: Gratulerer med så fin TOUL! Selvfølgelig må du bli her :Heartpink:joyful: Jeg drev å lurte på i går kveld om de tar utvendig ultralyd på TOUL ja? Om de får nok info så «langt unna»? For det kan da virkelig ikke være en bærekraftig løsning med en sonde 40 min inni glufsa? :hilarious:
Takk, ja er litt letta nå :smiley-ashamed004
Haha, ja de tar som oftest utvendig tror jeg, litt usikkert hvis man er i uke 11 og er overvektig, da kan det hende de tar innvendig sånn jeg skjønte det :happy:

Haha, ja de tar som oftest utvendig tror jeg, litt usikkert hvis man er i uke 11 og er overvektig, da kan det hende de tar innvendig sånn jeg skjønte det :happy:
Hadde ul nå i uke 11 og er overvektig, fikk fint utvendig. Hadde i uke 10 sist utvendig som også gikk veldig fint.

Hadde ul nå i uke 11 og er overvektig, fikk fint utvendig. Hadde i uke 10 sist utvendig som også gikk veldig fint.
Takk for svar :Heartpink :joyful: Jeg er 13+2 på TOUL, så da går det nok bra :hilarious: Husket ikke hva jeg gjorde sist, men er over 5 år siden :hilarious:

Takk for svar :Heartpink :joyful: Jeg er 13+2 på TOUL, så da går det nok bra :hilarious: Husket ikke hva jeg gjorde sist, men er over 5 år siden :hilarious:
Kan skyte inn at nå i uke 8 tok jordmor først innvendig, men bytta til utvendig pga av hvordan min livmor ligger. Da så man alt mye tydeligere, så er visst flere faktorer som spiller inn :)

Kan skyte inn at nå i uke 8 tok jordmor først innvendig, men bytta til utvendig pga av hvordan min livmor ligger. Da så man alt mye tydeligere, så er visst flere faktorer som spiller inn :)
Ahaa, veldig sant, godt poeng det ja :bookworm:

Overstått Privat TUL. 9+0 - Termin 25. mai. Alt bra! ❤️ Jeg sa jeg var nervøs pga hva som skjedde sist, og lurte på om jeg kanskje burde ta en til UL om 2 uker. Det mente hun at var unødvendig ❤️ At alt så veldig bra ut ❤️

Vedlegg

• IMG_1551.jpeg
    IMG_1551.jpeg
    356,5 KB · Visninger: 32
Overstått Privat TUL. 9+0 - Termin 25. mai. Alt bra! ❤️ Jeg sa jeg var nervøs pga hva som skjedde sist, og lurte på om jeg kanskje burde ta en til UL om 2 uker. Det mente hun at var unødvendig ❤️ At alt så veldig bra ut ❤️
Sååå koselig å se bilde :shy: Gratulerer så mye med vel overstått UL og beste beskjeden - at alt er bra :Heartred

Back
Topp