Så fantastisk følelse! Hurra for dere10+4 i dag og bekymringen for en ny MA er nå utelukket da det var en aktiv liten en i magen på ultralyd i dag![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så fantastisk følelse! Hurra for dere10+4 i dag og bekymringen for en ny MA er nå utelukket da det var en aktiv liten en i magen på ultralyd i dag![]()
Åååå så nydelig å høre!Alt så veldig fint ut på ultralydskal da prøve å senke skuldrene litt hvertfall i noen uker. Ble målt til 11+4 i dag! Så krabaten vokser fort! Menstermin 11+0 og etter el 10+5. Gode bevegelser så vi også.

Å så deilig å fått sett lille nurket og fått endelig termin datoVi var på tidlig ordinær ultralyd i dag. Satt en til to dager tilbake, så nå er termin satt til 1. mai. Altså «fullverdig» medlem av mai og ingen grunn til å henge på aprilLikevel innstilt på aprilbaby siden jeg nekter å passere termindato og sannsynligvis vil bli igangsatt før 1. mai med lite bemanning
Alt så fint ut! Og så tok jeg NIPT. Jeg er sjokkert over at de fremdeles opererer med svar I POSTEN. Istedenfor å vente unødvendig lenge skulle jeg få lov til å ringe førstkommende mandag for å få svar![]()

Ånei.. stakkars dere, det dere står i nå unner jeg ingenVært på ultralyd i morges.. skulle vært 8+2 nå, men liten endring siden 6+1 når vi var der sist. Antydningen vi så til at hjerte banket sist så vi ikke i dag. Henvist videre til sykehuset for å konstatere at det ikke er liv..![]()
sender mange styrkeklemmer for idag og dagene som kommer
Ja, helt merkelig. Spesielt trist at de skal bruke så unødvendig lang tid på å formidle en beskjed som kan lette så mye bekymringerÅ så deilig å fått sett lille nurket og fått endelig termin dato
hahaha.. sender de i posten?
Alt gravidgreier er liksom heeelt i steinalder..
Enig! Når jeg har fått fra dk, så har de alltid ringt først, også sendt dokumentene på epost. Så syns det er veldg rart at du må ringe inn selv, de kunne i det minste tatt opp telefonen og ringt deg med resultatene så snart de er klareJa, helt merkelig. Spesielt trist at de skal bruke så unødvendig lang tid på å formidle en beskjed som kan lette så mye bekymringer

Når det er offentlig sykehus skjønner jeg forsåvidt at de ikke kan ringe alle sammen, men det burde være mulig å sende en hurtig elektronisk beskjed istedenfor å putte det k en konvolutt og sende det i postenEnig! Når jeg har fått fra dk, så har de alltid ringt først, også sendt dokumentene på epost. Så syns det er veldg rart at du må ringe inn selv, de kunne i det minste tatt opp telefonen og ringt deg med resultatene så snart de er klare![]()

Ååå så herlig! GratulererVært på privat ultralyd i kveld og der var det liv! Alt så fint ut og ble målt til 8+1 som er spot on med eggløsning![]()

Nesten ikke noe nakkefold å måle, så ingen behov for nipt.Herlig!!! Så nydeligVært på privat ultralyd i kveld og der var det liv! Alt så fint ut og ble målt til 8+1 som er spot on med eggløsning![]()

Verdens mest fantastiske beskjed å fåFerdig med ordinær tidlig ultralyd, grundig gjennomgang av alt, ca 40 min ultralyd med gode forklaringer underveis. Fikk ta bilder og video av skjermen, og følte meg godt ivaretatt. Ekstra oppfølging pga vannkopper, så får en ultralyd til om et par uker for sjekk igjen. Ble satt frem enda et par dager, så nå bikker såvidt termin april, men holder meg her i mai hvis jeg får lovNesten ikke noe nakkefold å måle, så ingen behov for nipt.
Gratulerer med så fin TOUL! Selvfølgelig må du bli her 
Jeg drev å lurte på i går kveld om de tar utvendig ultralyd på TOUL ja? Om de får nok info så «langt unna»? For det kan da virkelig ikke være en bærekraftig løsning med en sonde 40 min inni glufsa? 
Takk, ja er litt letta nåVerdens mest fantastiske beskjed å fåGratulerer med så fin TOUL! Selvfølgelig må du bli her
Jeg drev å lurte på i går kveld om de tar utvendig ultralyd på TOUL ja? Om de får nok info så «langt unna»? For det kan da virkelig ikke være en bærekraftig løsning med en sonde 40 min inni glufsa?
![]()

Takk, ja er litt letta nå
Haha, ja de tar som oftest utvendig tror jeg, litt usikkert hvis man er i uke 11 og er overvektig, da kan det hende de tar innvendig sånn jeg skjønte det![]()
Hadde ul nå i uke 11 og er overvektig, fikk fint utvendig. Hadde i uke 10 sist utvendig som også gikk veldig fint.Verdens mest fantastiske beskjed å fåGratulerer med så fin TOUL! Selvfølgelig må du bli her
![]()
Takk, ja er litt letta nå
Haha, ja de tar som oftest utvendig tror jeg, litt usikkert hvis man er i uke 11 og er overvektig, da kan det hende de tar innvendig sånn jeg skjønte det![]()
Takk for svarHadde ul nå i uke 11 og er overvektig, fikk fint utvendig. Hadde i uke 10 sist utvendig som også gikk veldig fint.
Jeg er 13+2 på TOUL, så da går det nok bra
Husket ikke hva jeg gjorde sist, men er over 5 år siden 
Kan skyte inn at nå i uke 8 tok jordmor først innvendig, men bytta til utvendig pga av hvordan min livmor ligger. Da så man alt mye tydeligere, så er visst flere faktorer som spiller innTakk for svar![]()
Jeg er 13+2 på TOUL, så da går det nok bra
Husket ikke hva jeg gjorde sist, men er over 5 år siden
![]()
Ahaa, veldig sant, godt poeng det jaKan skyte inn at nå i uke 8 tok jordmor først innvendig, men bytta til utvendig pga av hvordan min livmor ligger. Da så man alt mye tydeligere, så er visst flere faktorer som spiller inn![]()

Sååå koselig å se bildeOverstått Privat TUL. 9+0 - Termin 25. mai. Alt bra!Jeg sa jeg var nervøs pga hva som skjedde sist, og lurte på om jeg kanskje burde ta en til UL om 2 uker. Det mente hun at var unødvendig
At alt så veldig bra ut
![]()
Gratulerer så mye med vel overstått UL og beste beskjeden - at alt er bra