Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Samme hadde jeg tenktJeg kommer til å bruke nesten bare ulle de første mnd tenker jegUllbodyer og ullundertøy... Ullpysjer.
![]()
Samme hadde jeg tenkt
Litt av en jungel å finne ut av alt dette med hva en baby trenger når man er helt ny i gamet
️Termin 4.januar
️
Ja ikke sant. Og hvor mye bør en ha av hvert liksomSamme hadde jeg tenkt
Litt av en jungel å finne ut av alt dette med hva en baby trenger når man er helt ny i gamet
️Termin 4.januar
️
Håper det hihiJa ikke sant. Og hvor mye bør en ha av hvert liksomVanskelig. Tenker 3 pysjer i ull/silke?, en del bodyer og ull undertøy :-D Godt rustet til vinteren må en være vertfall. Blir sikkert en lang kald vinter, siden vi hadde så fin sommer.
Hvor mye bør en ha til en vinterbaby liksom? Hvor mange ullbodyer.. pysjer.. ullundertøyHar januar baby, 2014. Var en mild vinter, men vi brukte bare ull.
Sent from my iPhone using BV Forum
Det lurer jeg på åHvor mye bør en ha til en vinterbaby liksom? Hvor mange ullbodyer.. pysjer.. ullundertøy
Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Jeg har googlet litt å fant en fin oversikt på nostebarn.noHvor mye bør en ha til en vinterbaby liksom? Hvor mange ullbodyer.. pysjer.. ullundertøy
Hadde ett par heldresser i ull. Hadde 10 bodyer i ull og 4 bukser. Hadde også 2 par tynne ullsokker. Baby gulpet en del så måtte bytte litt. Strikket også ett helseteppe i ull som vi bruker hele tiden. Ull er veldig tøyelig, så kan brukes lengre enn bomull. Vi hadde mye janus og Joha.Hvor mye bør en ha til en vinterbaby liksom? Hvor mange ullbodyer.. pysjer.. ullundertøy