Ullklær

Loca79

Gift med forumet
Januarskatter 2015
Sommerfuglene 2017
Bruker dere bare ull til vinterbabyen?:)

❤️️Termin 4.januar❤️

Nei. Men kommer til ha noen liggende :) :P

Er ikke så glad i all ull, men siden jeg strikker går det fint med bomull under ull dressene :) Og nå har det kommet mange fine ikke kløende ulltøy.

Kommer til å kjøpe til hjemreisen :)

Blir nok litt begge deler :) syns mye av bomullstøyet også er så mykt og godt, og forrigemann var så utrolig varm at jeg måtte passe veldig på å ikke kle på for mye :) ellers syns jeg ulltøyet fra feks name it er veldig lett og mykt på baby, ikke sånn som det kløende ulltøyet jeg husker fra jeg var liten ;)

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg kommer til å bruke nesten bare ulle de første mnd tenker jeg :) Ullbodyer og ullundertøy... Ullpysjer. :)

Jeg kommer til å bruke nesten bare ulle de første mnd tenker jeg :) Ullbodyer og ullundertøy... Ullpysjer. :)
Samme hadde jeg tenkt:)

Litt av en jungel å finne ut av alt dette med hva en baby trenger når man er helt ny i gamet:D

❤️️Termin 4.januar❤️

Jeg kommer nok i større grad til å bruk ull denne gangen enn sist. Måtte kle av babyen når jeg amma fordi han ble så varm. Ull ventilerer og regulerer temperaturen mer, så jeg kommer til å bruke mer ull for å se om det blir bedre.

Litt av en jungel å finne ut av alt dette med hva en baby trenger når man er helt ny i gamet:D

❤️️Termin 4.januar❤️

Det som er så fint er at du kan jo justere litt underveis. Butikkene stenger ikke når du får baby. ;)

Blir nok en god blanding her :) men blir nok mye ull og da huset vårt er gammelt og blir kaldt på vinteren .. Pluss at ingenting er vakrere enn naturen ute på vinteren <3 å da trenger baby ull for ikke å fryse ute :)

<3 VinterPrinsesse <3

❤️️Termin 4.januar❤️
Ja ikke sant. Og hvor mye bør en ha av hvert liksom :P Vanskelig. Tenker 3 pysjer i ull/silke?, en del bodyer og ull undertøy :-D Godt rustet til vinteren må en være vertfall. Blir sikkert en lang kald vinter, siden vi hadde så fin sommer.

Ja ikke sant. Og hvor mye bør en ha av hvert liksom :P Vanskelig. Tenker 3 pysjer i ull/silke?, en del bodyer og ull undertøy :-D Godt rustet til vinteren må en være vertfall. Blir sikkert en lang kald vinter, siden vi hadde så fin sommer.
Håper det hihi:) vil ha lang hvit vinter <3 er veldig glad i å gå med ull selv så da tenker jeg at det skal baby ha og:)

<3 VinterPrinsesse <3

Har januar baby, 2014. Var en mild vinter, men vi brukte bare ull.

Hvor mye bør en ha til en vinterbaby liksom? Hvor mange ullbodyer.. pysjer.. ullundertøy :P

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Hvor mye bør en ha til en vinterbaby liksom? Hvor mange ullbodyer.. pysjer.. ullundertøy :P

Det lurer jeg på å :p som førstegangs har jeg ikke mye peil heheh

<3 VinterPrinsesse <3

Jeg har googlet litt å fant en fin oversikt på nostebarn.no:)

❤️️Termin 4.januar❤️

Førstemann var så varm av seg så fikk ikke brukt ulltøyet så mye som jeg håpet på. Brukte ytterdressen av ull, det funket.

Hadde ett par heldresser i ull. Hadde 10 bodyer i ull og 4 bukser. Hadde også 2 par tynne ullsokker. Baby gulpet en del så måtte bytte litt. Strikket også ett helseteppe i ull som vi bruker hele tiden. Ull er veldig tøyelig, så kan brukes lengre enn bomull. Vi hadde mye janus og Joha.

Vi kommer til å bruke veldig mye ull. Finnes utrolig mye deilig, mykt og kløfritt ulltøy til baby/ barn:)

Hvor tenker dere å kjøpe ull til de små? Er ullbodyer fra nøstebarn bra? Eller annet merke?

Mamma for første gang i des/jan <3

Blir nok endel ull, er jo så mye mykt og kløfritt å få tak i nå :-)

"lurerfæltpåhvorfordetersåviktigåviteatjegtasterframobilen"

Back
Topp