Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg tok en i uke 7, 11 og skal igjen 12+4. Så ja, tar det for å være sikker. Er så mange som opplever MA at jeg har får helt noia. Men har fått det gjennom gynekologen min, så betaler bare 60kr per gang![]()
Jeg var hos gynekologen noen ganger før jeg ble gravid for å sjekke om det var noe galt og siden han hadde fulgt meg opp litt så ville han se på meg tidlig i sv. Også fikk jeg tilbud om en ul til for å senke nerveneWow! 60kr er jo bare lommerusk! Hvordan fikk du til det? Så godt at du blir fulgt godt opp, det er så betryggende.
Vi har bestemt oss for å ta en ny UL om en uke. Er da i uke 12.. Godt å ha tatt beslutningen
Ja, men jeg ville drøye det litt så jeg også får se kjønn forhåpentligvis. Jeg har bestilt privat tul uke 14+6. Litt vel lenge å vente, synes jeg, men den datoen passet så fint for det er mannens bursdag.![]()
Jeg håper å få en indikasjon på kjønnFikk vite kjønn da jeg var 12+3 sist gang
![]()
Jeg skal på ul tirsdag neste uke og er da 13+1.
Grugleder meg litt, merker jeg har lest meg til å bli redd her inne med tanke på MAVirker som det er så mange som opplever det.
Må nesten sette er forbud for meg selv om å ikke lese om sånt, men gjør det likevelJa, jeg også grugleder meg.. Dette med MA er ikke gøy, aldri opplevd det selv men man leser seg jo redd.