UL uke 12

Var på tul i uke 6 og 7 med henvisning fra lege da banket hjerte.. Men skal i uke 12 til privat bare for å sjekke at alt er bra før vi gjør det offentlig, skal da om 1 uke (nervøs :( ) Lykke til dere som skal i dag <3
Lykke til :) Det går nok bra skal du se :)
 
Da er det ikke lenge til kl 08.30 og vi skal til inn til UL. Herregud jeg gruer meg mtp MA... Det må være det værst tenkelige...
 
Jeg har begynt å miste symptomene også, har ikke passert 12 uker enda, så kjenner at følelsen er litt ekkel :/
 
Alt gikk bra på ul. Er 12+1 og satt endel tilbake. Men det var en liten gutt:):) kunne tydelig se utstyret der for å si det sånn:p

Hihi,så herlig! Gratulerer <3

Hvor mye tilbake ble du flyttet? Er selv forberedt på det ettersom tidligere UL har den vært veldig liten..
 
Takk:) ble satt hele 2,5 uke tilbake..så ganske mye

Aha,okej,tror jeg kommer til å bli flyttet ca to uker også om den ikke har vokst veldig mye de siste ukene:) Vet du når du hadde mens? Skjønner ikke helt hvordan man kan bli flyttet så mye jeg:O
 
Aha,okej,tror jeg kommer til å bli flyttet ca to uker også om den ikke har vokst veldig mye de siste ukene:) Vet du når du hadde mens? Skjønner ikke helt hvordan man kan bli flyttet så mye jeg:O
Ja siste mens var 21 feb så egentlig termin utifra den var 27 november. Etter ul er den 14 desember. Kan stemme mtp at jeg sluttet på pillen dagen jeg fikk mensen og ble gravid med engang, kan jo ha rotet litt med systemet. Virker fremdeles lenge :p
 
Back
Topp