UL uke 12

Må nesten sette er forbud for meg selv om å ikke lese om sånt, men gjør det likevel :p

Ja, kjenner meg veldig igjen i det! Men i de aller fleste tilfellene går det bra..det prøver jeg å si til meg selv i allefall. Jeg prøver også å tenke at det er dumt å gå rundt å bekymre seg for noe man ikke har kontroll over og som det er mest sjanse for ikke skal skje. Hjelper litt, av og til :p
 
Har forstått det slik at det er ganske usikkert med kjønn så tidlig? Eller?


Ja.. Altså... Legen sa at han ikke hadde lov å si noe sikkert så tidlig, men han var sikker, så vi fikk ta det som 85% sjans for at det var gutt. Og han hadde rett ;) Så hvis han kan si noe om kjønn denne gangen så er det jo gøy, men kommer ikke til å stole på det 100% før oul :)
 
Bestilt ny UL når jeg er 14+5 :) var på UL da jeg var 9+3 :)
 
Ja.. Altså... Legen sa at han ikke hadde lov å si noe sikkert så tidlig, men han var sikker, så vi fikk ta det som 85% sjans for at det var gutt. Og han hadde rett ;) Så hvis han kan si noe om kjønn denne gangen så er det jo gøy, men kommer ikke til å stole på det 100% før oul :)


Moro og spennend ! Må få høre hvordan det går da, og om det blir en liten spådom :)
 
Ja, kjenner meg veldig igjen i det! Men i de aller fleste tilfellene går det bra..det prøver jeg å si til meg selv i allefall. Jeg prøver også å tenke at det er dumt å gå rundt å bekymre seg for noe man ikke har kontroll over og som det er mest sjanse for ikke skal skje. Hjelper litt, av og til :p
Ja, må får liksom ikke gjort så mye mer enn å håpe :p
Merker at symptomene mine begynner å bli borte, det skremmer meg litt, men er jo mest sannsynlig fordi jeg er over 3 mnd nå. *tenkepositivt*
 
Ja, må får liksom ikke gjort så mye mer enn å håpe :p
Merker at symptomene mine begynner å bli borte, det skremmer meg litt, men er jo mest sannsynlig fordi jeg er over 3 mnd nå. *tenkepositivt*


Haha! Samme med meg! Jeg begynner å bli mindre kvalm, og det gjør meg bekymra :D ... Og jeg som har forbanna den kvalmen i flere uker nå..
 
Nå er det bare 2 timer til jeg skal på ul. Håper så inderlig at alt er i orden med den lille!
 
Var på tul i uke 6 og 7 med henvisning fra lege da banket hjerte.. Men skal i uke 12 til privat bare for å sjekke at alt er bra før vi gjør det offentlig, skal da om 1 uke (nervøs :( ) Lykke til dere som skal i dag <3
 
Back
Topp