UL uke 12

Jeg har gjort det :) Alt var bra.
 
Var på TUL 9+6, så nå venter jeg tålmodig på ordinær UL.. :) (selvom jeg gjerne skulle tatt en i uke 14 også)
 
Var i uke 10. Så nå må jeg holde meg til ordinær ultralyd, selv om det virker veldig lenge til:happy:
 
Var i uke 8, men jeg klør i fingrene etter en til i uke 12-13... Bare fordi jeg er nysgjerrig :D
 
Jeg tok en i uke 7, 11 og skal igjen 12+4. Så ja, tar det for å være sikker. Er så mange som opplever MA at jeg har får helt noia. Men har fått det gjennom gynekologen min, så betaler bare 60kr per gang :)
 
Jeg tok en i uke 7, 11 og skal igjen 12+4. Så ja, tar det for å være sikker. Er så mange som opplever MA at jeg har får helt noia. Men har fått det gjennom gynekologen min, så betaler bare 60kr per gang :)

Wow! 60kr er jo bare lommerusk! Hvordan fikk du til det? Så godt at du blir fulgt godt opp, det er så betryggende.

Vi har bestemt oss for å ta en ny UL om en uke. Er da i uke 12.. Godt å ha tatt beslutningen
 
Wow! 60kr er jo bare lommerusk! Hvordan fikk du til det? Så godt at du blir fulgt godt opp, det er så betryggende.

Vi har bestemt oss for å ta en ny UL om en uke. Er da i uke 12.. Godt å ha tatt beslutningen
Jeg var hos gynekologen noen ganger før jeg ble gravid for å sjekke om det var noe galt og siden han hadde fulgt meg opp litt så ville han se på meg tidlig i sv. Også fikk jeg tilbud om en ul til for å senke nervene :)
Prisen tipper jeg var så billig fordi det er offentlig og jeg bare betaler for utstyret han bruker :)
 
Er veldig usikker. Fikk TUL 9+2, frister litt med en privat ca uke 12. Men nå er jeg allerede 11+2 og tiden går fort til OUL med ferietur i mellom.
 
Jeg var i uke 9, rett og slett bare for å bekrefte hvor langt jeg var på vei- siden det ikke var planlagt og jeg hadde så lite symptomer så var det greit å få det bekreftet :) skal i uke 13- neste uke:)! Bare for å se at ting ser fint ut/fosterdiagnostikk :) er første gang jeg er gravid, så føler litt sånn stress og angst rundt det at ting ikke skal være i orden. Så blir spennende å se neste uke :)
 
Skal på ul 12+1 :) For å få bekreftelse på at alt er ok, sånn at jeg kan slappe av litt mer. Og for å få litt mer forhold til at jeg faltisk ER gravid både for meg og pappaen :)
 
Ja, men jeg ville drøye det litt så jeg også får se kjønn forhåpentligvis. Jeg har bestilt privat tul uke 14+6. Litt vel lenge å vente, synes jeg, men den datoen passet så fint for det er mannens bursdag. :D
 
Var i uke 7 og 9 hos gyn og skal til privat for utvendig ul i uke 12. Etter en MA som ikke ble oppdaget før vi var i uke 12, utviklingen hadde stoppet i uke 6, orker jeg rett og slett ikke gå enda en gang og tro jeg er gravid uten å faktisk være det. Storgleder meg til å se den lille (forhåpentligvis), og få sett om alt står bra til der inne. :) kjønnet er uvesentlig no, tar det til ol i uke 18. :)
 
Jeg har bestilt UL til neste torsdag, da er jeg 12+1. Etter å ha diskutert med mannen ble vi enige om at det er greit å få en ekstra sjekk på at alt er ok. Er det det så blir det offisielt etter det ❤️ Grugleder meg kjenner jeg!
 
Jeg får pga tett oppfølging, de så noe vev livmoren på tul i dag, som gjorde at de ville sjekke igjen i uke 12. Så da får vi vente til oul før vi maser om kjønn og sånt ;)
 
Ja, men jeg ville drøye det litt så jeg også får se kjønn forhåpentligvis. Jeg har bestilt privat tul uke 14+6. Litt vel lenge å vente, synes jeg, men den datoen passet så fint for det er mannens bursdag. :D


Jeg håper å få en indikasjon på kjønn:) Fikk vite kjønn da jeg var 12+3 sist gang :)
 
Jeg skal på ul tirsdag neste uke og er da 13+1.
Grugleder meg litt, merker jeg har lest meg til å bli redd her inne med tanke på MA :( Virker som det er så mange som opplever det.
 
Jeg skal på ul tirsdag neste uke og er da 13+1.
Grugleder meg litt, merker jeg har lest meg til å bli redd her inne med tanke på MA :( Virker som det er så mange som opplever det.

Ja, jeg også grugleder meg.. Dette med MA er ikke gøy, aldri opplevd det selv men man leser seg jo redd.
 
Back
Topp