UL bilder❤️

På grunn av fellesferie må jeg ta tul 6+6. Jeg er veldig redd for å ikke se noe. Er det for tidlig?
Du ser jo over hva jeg fikk se 7+0 en dag senere enn du skal. På bilde jeg la ut. Et hjerte slo og plommeseken og ei lita reke. Ikke mye se men greit å få bekreftet at hjerte slo.
 
På grunn av fellesferie må jeg ta tul 6+6. Jeg er veldig redd for å ikke se noe. Er det for tidlig?
du får se en liten bønne og et bankende hjerte❤️ Her er min bønne når jeg var 6+4 :) Den runde tingen til venstre er plommesekk
 

Vedlegg

  • IMG_7634.jpeg
    IMG_7634.jpeg
    144,6 KB · Visninger: 28
For en fantastisk oppfinnelse det er med ultralyd! Lille bebis lå å vinket og sprellet, «her er det full fest» sa jm :laughing002 Menstermin sier 9+1, mens jm målte bamsemumsen til 9+4 :love017 CRL 27 mm og HR 169 :Heartred Tror jeg foreløpig forholder meg til menstermin for å unngå skuffelse med å evnt settes tilbake på OTUL :laughing002
 

Vedlegg

  • IMG_2899.jpeg
    IMG_2899.jpeg
    1,3 MB · Visninger: 33
For en fantastisk oppfinnelse det er med ultralyd! Lille bebis lå å vinket og sprellet, «her er det full fest» sa jm :laughing002 Menstermin sier 9+1, mens jm målte bamsemumsen til 9+4 :love017 CRL 27 mm og HR 169 :Heartred Tror jeg foreløpig forholder meg til menstermin for å unngå skuffelse med å evnt settes tilbake på OTUL :laughing002
Ååhh så kjekt å høre at alt er bra inni der!!❤️ Søt bamsemums❤️ Da er vi like langt på vei da! Blir spennende å se på TUL og OUL da!
 
For en fantastisk oppfinnelse det er med ultralyd! Lille bebis lå å vinket og sprellet, «her er det full fest» sa jm :laughing002 Menstermin sier 9+1, mens jm målte bamsemumsen til 9+4 :love017 CRL 27 mm og HR 169 :Heartred Tror jeg foreløpig forholder meg til menstermin for å unngå skuffelse med å evnt settes tilbake på OTUL :laughing002
Så kjekt! Syns også det var så gøy å se når det lå å sprellet inni der :-D

Jeg legger meg litt midt i mellom, dette er andre gang jeg blir satt frem, så istedenfor 8+6, legger jeg meg på 9+1 nå. Skal tilbake om to uker igjen, så får jeg se da :D men det er jo nå i starten det er viktigst å føle at en har komt litt lenger!
 
Jaa :Heartred:Heartred Haha så gøy, ja det blir det! Forholder du deg til menstermin eller ul termin foreløpig?
Jeg gikk utifra EL termin da jeg vet 100% sikkert når den var. Men jeg stoler egentlig mer på UL termin, men var jo sånn 4 dager forskjell så jeg gikk for midt i mellom EL termin og UL termin :laughing021
 
For en fantastisk oppfinnelse det er med ultralyd! Lille bebis lå å vinket og sprellet, «her er det full fest» sa jm :laughing002 Menstermin sier 9+1, mens jm målte bamsemumsen til 9+4 :love017 CRL 27 mm og HR 169 :Heartred Tror jeg foreløpig forholder meg til menstermin for å unngå skuffelse med å evnt settes tilbake på OTUL :laughing002
Ååh så fin liten klump :Heartred
 
Så kjekt! Syns også det var så gøy å se når det lå å sprellet inni der :-D

Jeg legger meg litt midt i mellom, dette er andre gang jeg blir satt frem, så istedenfor 8+6, legger jeg meg på 9+1 nå. Skal tilbake om to uker igjen, så får jeg se da :D men det er jo nå i starten det er viktigst å føle at en har komt litt lenger!
Det er helt sant! Endret til ul-termin i appen nå men da kom jeg jo inn i feil termingruppe så gikk tilbake til menstermin :laughing002
 
så godt å dra på ul og se at alt står bra til :Heartred Hun tok først innvendig ul, men fant ingenting. Hun prøvde utenpå magen og fant den med en gang, helt oppe med navlen:hilarious: Hun sa d kunne hende livmoren min var innovervendt eller oppovervendt husker ikke helt:laughing002 Det viktigste er at alt sto bra til. Målt en dag lengre fram, men siden dette er ivf så kan ikke dato endres etter størrelse:Heartred Nå kan denne overnervøse mammaen roe seg litt ned igjen:HeartredIMG_2857.jpeg
 
sprell levende i dag også. Etter blødning. Ble målt perfekt til 7+4som jeg er .hjerte slo .. veldig godt få det bekreftet etter blødning. Er jo ivf så har stått på klexane abyl .men sluttet på de nå pga blødning. . skal fortsette med clycogest , prolutex og prednisolon . IMG_3853.jpeg
 
så godt å dra på ul og se at alt står bra til :Heartred Hun tok først innvendig ul, men fant ingenting. Hun prøvde utenpå magen og fant den med en gang, helt oppe med navlen:hilarious: Hun sa d kunne hende livmoren min var innovervendt eller oppovervendt husker ikke helt:laughing002 Det viktigste er at alt sto bra til. Målt en dag lengre fram, men siden dette er ivf så kan ikke dato endres etter størrelse:Heartred Nå kan denne overnervøse mammaen roe seg litt ned igjen:HeartredVis vedlegget 438550
Hvor langt er du komt?
 
Back
Topp