9+1Hvor langt er du komt?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
9+1Hvor langt er du komt?
Hvor langt er du?så flottVis vedlegget 438556Fikk se en nydelig liten tass i dag med sterke hjerteslag
6+6 i forhold til mens, men han målte til 7+2Hvor langt er du?så flott
Var du hos hausken i dag? Jeg var det hos meg er det ivf så ble målt der jeg sko være 7+46+6 i forhold til mens, men han målte til 7+2
Dette er også ivf hos Hausken, men han målte til 7+2 av en eller annen grunnVar du hos hausken i dag? Jeg var det hos meg er det ivf så ble målt der jeg sko være 7+4
Var du hos hausken i dag? Jeg var det.
Dette er også ivf hos Hausken, men han målte til 7+2 av en eller annen grunn
Jeg ble også flyttet litt på i forhold til mine beregninger av embryoalder på hausken idag, de sa bare at det er flere måter å telle på. Bare en dag da, men syns det var litt rart. Uansett, det viktige er at det sto bra tilDette er også ivf hos Hausken, men han målte til 7+2 av en eller annen grunn
Absolutt!Jeg ble også flyttet litt på i forhold til mine beregninger av embryoalder på hausken idag, de sa bare at det er flere måter å telle på. Bare en dag da, men syns det var litt rart. Uansett, det viktige er at det sto bra til
Helt santJeg ble også flyttet litt på i forhold til mine beregninger av embryoalder på hausken idag, de sa bare at det er flere måter å telle på. Bare en dag da, men syns det var litt rart. Uansett, det viktige er at det sto bra til
Jeg så bare bilde/film, ingen lydDere som har tatt ultralyd i uke 7, får dere høre hjertelyden eller ser dere bare at hjertet dunker?
Såg bare farge på hjerte og bevegelse men ingen lyd.Dere som har tatt ultralyd i uke 7, får dere høre hjertelyden eller ser dere bare at hjertet dunker?
Så bare hjertet, hun sa at hun ikke ville høre det eller sånn fordi det ikke er bra for fosteret så tidligDere som har tatt ultralyd i uke 7, får dere høre hjertelyden eller ser dere bare at hjertet dunker?
Fikk høre det og se det via ul apparatet med lyd.Dere som har tatt ultralyd i uke 7, får dere høre hjertelyden eller ser dere bare at hjertet dunker?
Fikk samme bilde som duFikk bilde av det, men ingen lyd. Men har hørt selv hjemme med doppler.
Vis vedlegget 438757
Hva lå din på?Fikk samme bilde som du