Uke?Dårlig bilde, men fikk hvertfall se hjerteslag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Uke?Dårlig bilde, men fikk hvertfall se hjerteslag
Glemte å skrive det 6+4Uke?
Åh såå koselig! Og visste ikke de tok utvendig så tidlig, kanskje jeg slipper innvendig ogVar så deilig å få se hjerteslag idag Ble satt tilbake 1 dag da, så er 6+1. Lille ble målt til 0,48 cm, og hadde hjertefrekvens på 124 bpm ble tatt med utvendig ultralyd, og fikk med film av at hjertet slo
Vis vedlegget 438088
Oi utvendig så tidlig!! Jeg var sist 6+5 å da nektet hun å ta utvendig Skal ta ny UL i morgen 8+2 så da håper jeg at jeg slipper innvendigVar så deilig å få se hjerteslag idag Ble satt tilbake 1 dag da, så er 6+1. Lille ble målt til 0,48 cm, og hadde hjertefrekvens på 124 bpm ble tatt med utvendig ultralyd, og fikk med film av at hjertet slo
Vis vedlegget 438088
Åhh så flotte bilder! Godt å få bekreftet at alt står bra tilÅåhh jeg elsker UL! Ble satt litt frem da, var 8+2 ifølge EL men ble satt til 8+6 nå! Jeg har fremdeles veldig lyst å være med i februar gruppen da jeg ikke kjenner noen i januar gruppen og har ikke vært aktiv der, føler jeg har blitt veldig godt kjent med dere i denne gruppen nå
Så kjekt! Fine bilderÅåhh jeg elsker UL! Ble satt litt frem da, var 8+2 ifølge EL men ble satt til 8+6 nå! Jeg har fremdeles veldig lyst å være med i februar gruppen da jeg ikke kjenner noen i januar gruppen og har ikke vært aktiv der, føler jeg har blitt veldig godt kjent med dere i denne gruppen nå
Måtte snike litt nå, så utrolig kjekt å se flotte bilder av lille i magenÅåhh jeg elsker UL! Ble satt litt frem da, var 8+2 ifølge EL men ble satt til 8+6 nå! Jeg har fremdeles veldig lyst å være med i februar gruppen da jeg ikke kjenner noen i januar gruppen og har ikke vært aktiv der, føler jeg har blitt veldig godt kjent med dere i denne gruppen nå
Se på den bamsemumsen så herlig!Ååhh jeg elsker UL! Ble satt litt frem da, var 8+2 ifølge EL men ble satt til 8+6 nå! Jeg har fremdeles veldig lyst å være med i februar gruppen da jeg ikke kjenner noen i januar gruppen og har ikke vært aktiv der, føler jeg har blitt veldig godt kjent med dere i denne gruppen nå
Så stas7+2 i dag og fikk se en fin liten bønne
Ååå så søt liten bamsemums! kjekt å se hva jeg kan forvente når jeg skal på ul 9+1! Åsså så gøy å bli satt frem Du kan jo likevel føde før tiden så når du er så på grenseland mellom to måneder bør det jo være veldig innafor å være med i både januar og februar gruppaÅåhh jeg elsker UL! Ble satt litt frem da, var 8+2 ifølge EL men ble satt til 8+6 nå! Jeg har fremdeles veldig lyst å være med i februar gruppen da jeg ikke kjenner noen i januar gruppen og har ikke vært aktiv der, føler jeg har blitt veldig godt kjent med dere i denne gruppen nå
Ja, det er jo en baby nå! Så koselig å se Jaa veldig, men jeg stoler egentlig mer på EL termin, men blir spennende å se hva TUL i uke 13 sier da! Jaa ikke santÅåå så søt liten bamsemums! kjekt å se hva jeg kan forvente når jeg skal på ul 9+1! Åsså så gøy å bli satt frem Du kan jo likevel føde før tiden så når du er så på grenseland mellom to måneder bør det jo være veldig innafor å være med i både januar og februar gruppa
På grunn av fellesferie må jeg ta tul 6+6. Jeg er veldig redd for å ikke se noe. Er det for tidlig?Ja, det er jo en baby nå! Så koselig å se Jaa veldig, men jeg stoler egentlig mer på EL termin, men blir spennende å se hva TUL i uke 13 sier da! Jaa ikke sant
Jeg tok akkurat TUL 6+5 og fikk se en bamsemums med blinkende hjerte og plommesekk. Om du er helt sikker på hvor langt du er kommet skal det være gode sjanser.På grunn av fellesferie må jeg ta tul 6+6. Jeg er veldig redd for å ikke se noe. Er det for tidlig?