UL bilder❤️

Sånn her ser det ut i uke 5+noe :hilarious:
Jeg er veldig fornøyd med å se et svangerskap og et fosteranlegg på ca 2-3mm, og det er like før hjertet kan begynne å slå :Heartpink visste at jeg ikke ville få se noe mer, men likevel godt å ha sett dette.

Tok både utvendig og innvendig, og fikk best bilder utvendig (dette er innvendig bilde).
IMG_8062.jpeg
 
Var så deilig å få se hjerteslag idag :Heartred Ble satt tilbake 1 dag da, så er 6+1. Lille ble målt til 0,48 cm, og hadde hjertefrekvens på 124 bpm :joyful: ble tatt med utvendig ultralyd, og fikk med film av at hjertet slo :shy:

IMG_20240620_1_3.jpeg
 
Last edited:
Var så deilig å få se hjerteslag idag :Heartred Ble satt tilbake 1 dag da, så er 6+1. Lille ble målt til 0,48 cm, og hadde hjertefrekvens på 124 bpm :joyful: ble tatt med utvendig ultralyd, og fikk med film av at hjertet slo :shy:

Vis vedlegget 438088
Oi utvendig så tidlig!!❤️ Jeg var sist 6+5 å da nektet hun å ta utvendig :hilarious: Skal ta ny UL i morgen 8+2 så da håper jeg at jeg slipper innvendig
 
Ååhh jeg elsker UL!❤️ Ble satt litt frem da, var 8+2 ifølge EL men ble satt til 8+6 nå! Jeg har fremdeles veldig lyst å være med i februar gruppen da jeg ikke kjenner noen i januar gruppen og har ikke vært aktiv der, føler jeg har blitt veldig godt kjent med dere i denne gruppen nå❤️
 

Vedlegg

  • IMG_7579.jpeg
    IMG_7579.jpeg
    74,1 KB · Visninger: 79
  • IMG_7577.jpeg
    IMG_7577.jpeg
    135,4 KB · Visninger: 79
Ååhh jeg elsker UL!❤️ Ble satt litt frem da, var 8+2 ifølge EL men ble satt til 8+6 nå! Jeg har fremdeles veldig lyst å være med i februar gruppen da jeg ikke kjenner noen i januar gruppen og har ikke vært aktiv der, føler jeg har blitt veldig godt kjent med dere i denne gruppen nå❤️
Åhh så flotte bilder! Godt å få bekreftet at alt står bra til :Heartred
 
Ååhh jeg elsker UL!❤️ Ble satt litt frem da, var 8+2 ifølge EL men ble satt til 8+6 nå! Jeg har fremdeles veldig lyst å være med i februar gruppen da jeg ikke kjenner noen i januar gruppen og har ikke vært aktiv der, føler jeg har blitt veldig godt kjent med dere i denne gruppen nå❤️
Så kjekt! Fine bilder :Heartbigred
 
Ååhh jeg elsker UL!❤️ Ble satt litt frem da, var 8+2 ifølge EL men ble satt til 8+6 nå! Jeg har fremdeles veldig lyst å være med i februar gruppen da jeg ikke kjenner noen i januar gruppen og har ikke vært aktiv der, føler jeg har blitt veldig godt kjent med dere i denne gruppen nå❤️
Måtte snike litt nå, så utrolig kjekt å se :D ❤️❤️ flotte bilder av lille i magen:love017
 
Ååhh jeg elsker UL!❤️ Ble satt litt frem da, var 8+2 ifølge EL men ble satt til 8+6 nå! Jeg har fremdeles veldig lyst å være med i februar gruppen da jeg ikke kjenner noen i januar gruppen og har ikke vært aktiv der, føler jeg har blitt veldig godt kjent med dere i denne gruppen nå❤️
Se på den bamsemumsen :joyful: :Heartred så herlig!
 
Ååhh jeg elsker UL!❤️ Ble satt litt frem da, var 8+2 ifølge EL men ble satt til 8+6 nå! Jeg har fremdeles veldig lyst å være med i februar gruppen da jeg ikke kjenner noen i januar gruppen og har ikke vært aktiv der, føler jeg har blitt veldig godt kjent med dere i denne gruppen nå❤️
Ååå så søt liten bamsemums! :shy: kjekt å se hva jeg kan forvente når jeg skal på ul 9+1! Åsså så gøy å bli satt frem :love017 Du kan jo likevel føde før tiden så når du er så på grenseland mellom to måneder bør det jo være veldig innafor å være med i både januar og februar gruppa:love2
 
Ååå så søt liten bamsemums! :shy: kjekt å se hva jeg kan forvente når jeg skal på ul 9+1! Åsså så gøy å bli satt frem :love017 Du kan jo likevel føde før tiden så når du er så på grenseland mellom to måneder bør det jo være veldig innafor å være med i både januar og februar gruppa:love2
Ja, det er jo en baby nå! Så koselig å se❤️ Jaa veldig, men jeg stoler egentlig mer på EL termin, men blir spennende å se hva TUL i uke 13 sier da! :) Jaa ikke sant❤️❤️
 
Ja, det er jo en baby nå! Så koselig å se❤️ Jaa veldig, men jeg stoler egentlig mer på EL termin, men blir spennende å se hva TUL i uke 13 sier da! :) Jaa ikke sant❤️❤️
På grunn av fellesferie må jeg ta tul 6+6. Jeg er veldig redd for å ikke se noe. Er det for tidlig?
 
På grunn av fellesferie må jeg ta tul 6+6. Jeg er veldig redd for å ikke se noe. Er det for tidlig?
Jeg tok akkurat TUL 6+5 og fikk se en bamsemums med blinkende hjerte og plommesekk. Om du er helt sikker på hvor langt du er kommet skal det være gode sjanser.
 
Back
Topp