Guria
Elsker forumet
ORIGINAL: Carrie_81
ORIGINAL: Guria
CARRIE!!
Hvordan gikk det i dag? Har du blitt ruger? Hvor mange egg hadde delt seg til i dag?
Håper du kan kose deg med rugingen og at også du har en deilig sol som du kan nyte nå [:D]
Og om 14 dager er vi tre jenter som skal teste positivt og flytte over til februar forumet [;)]
Ja, jeg har blitt ruger!!!! Ruger på ett egg, og fikk 2 på frys. Er litt skuffet over at bare 3 hadde delt seg som de skulle, men de sa ihvertfall at de tre eggene var veldig bra. Og det som ble satt inn var spesielt bra. Så nå skal jeg ruge som bare det framover. Kjenner jeg tar meg i å være redd for at egget skal falle ut nesten uansett hva jeg gjør, om jeg går på do, ler osv, men det får da være måte på å være hysterisk!!
Hvordan går det med deg Guria?
Hehe, jeg møtte jo med full blære i går, og ikke så lenge etter at egget ble satt inn, måtte jeg da gå på do. Så nå er jeg skikkelig redd for at jeg tissa det ut igjen, men det skal vel godt gjøres? Uff, har tenkt på det i ettertid, at jeg kunne kanskje ha prøvd å holdt meg litt lengre.. Er så redd den skal dra sin vei! Hehe, tror jeg er like hysterisk som deg [;)] Jeg ble også litt skuffet over at det gikk fra 8 til 4 til 2.. Men, de sier jo at det å få på frys er en bonus, så jeg får være takknemlig for at jeg har den sjansen da [:)]
Har ikke hørt fra Po enda, håper alt er bra med henne også.. [;)]