Uke22.

ORIGINAL: Carrie_81

ORIGINAL: Guria

CARRIE!!

Hvordan gikk det i dag? Har du blitt ruger? Hvor mange egg hadde delt seg til i dag?
Håper du kan kose deg med rugingen og at også du har en deilig sol som du kan nyte nå [:D]
Og om 14 dager er vi tre jenter som skal teste positivt og flytte over til februar forumet [;)]

Ja, jeg har blitt ruger!!!! Ruger på ett egg, og fikk 2 på frys. Er litt skuffet over at bare 3 hadde delt seg som de skulle, men de sa ihvertfall at de tre eggene var veldig bra. Og det som ble satt inn var spesielt bra. Så nå skal jeg ruge som bare det framover. Kjenner jeg tar meg i å være redd for at egget skal falle ut nesten uansett hva jeg gjør, om jeg går på do, ler osv, men det får da være måte på å være hysterisk!!
Hvordan går det med deg Guria?

Hehe, jeg møtte jo med full blære i går, og ikke så lenge etter at egget ble satt inn, måtte jeg da gå på do. Så nå er jeg skikkelig redd for at jeg tissa det ut igjen, men det skal vel godt gjøres? Uff, har tenkt på det i ettertid, at jeg kunne kanskje ha prøvd å holdt meg litt lengre.. Er så redd den skal dra sin vei! Hehe, tror jeg er like hysterisk som deg [;)] Jeg ble også litt skuffet over at det gikk fra 8 til 4 til 2.. Men, de sier jo at det å få på frys er en bonus, så jeg får være takknemlig for at jeg har den sjansen da [:)]

Har ikke hørt fra Po enda, håper alt er bra med henne også.. [;)]

Hehe, jeg møtte jo med full blære i går, og ikke så lenge etter at egget ble satt inn, måtte jeg da gå på do. Så nå er jeg skikkelig redd for at jeg tissa det ut igjen, men det skal vel godt gjøres? Uff, har tenkt på det i ettertid, at jeg kunne kanskje ha prøvd å holdt meg litt lengre.. Er så redd den skal dra sin vei! Hehe, tror jeg er like hysterisk som deg [;)] Jeg ble også litt skuffet over at det gikk fra 8 til 4 til 2.. Men, de sier jo at det å få på frys er en bonus, så jeg får være takknemlig for at jeg har den sjansen da [:)]

Har ikke hørt fra Po enda, håper alt er bra med henne også.. [;)]

Jeg møtte også med full blære, så jeg måtte på do nesten med en gang vi var ferdige. Sykepleieren sa til meg at du har vel ei blære som må tømmes nå for de hadde sett den var veldig full, så hun sa ingenting om at jeg måtte holde meg. Om det skulle gå ann å tisse ut egget måtte vi jo holdt oss i flere dager før det festet seg og det ville vel strengt tatt ikke vært mulig [&:] Nei, vi får satse på at eggene er der de skal være!

Blir noen spennende uker framover nå ja, må si jeg er superspent, og håper tiden kan gå fort!

Blir nesten litt bekymret for at Po ikke har vært innom, så håper virkelig det står bra til med henne [8|]

Carrie lykke til med rugingen,
men det var jo flott med 2 snøbabier da,
men kjønner at du er litt skuffet med så mange egg som du tok ut.

Carrie og Guria   [:D] GRATULERER SOM RUGERE. [:D]
                             [:D]         LYKKE TIL          [:D]

ORIGINAL: 1Hege

Carrie og Guria   [:D] GRATULERER SOM RUGERE. [:D]
                             [:D]         LYKKE TIL          [:D]

Sign denne.

ORIGINAL: hegemw

lykke til begge to som rugere.

po hvordan er det gått med deg????

Po har ikke vært inne her siden torsdag før insett.. jeg begynner å bli bekymra!
Håper det er den flotte sola som holder henne borte fra datamaskinen..

ORIGINAL: hegemw

lykke til begge to som rugere.

po hvordan er det gått med deg????

Po har ikke vært inne her siden torsdag før insett.. jeg begynner å bli bekymra!
Håper det er den flotte sola som holder henne borte fra datamaskinen..

Hei, her er jeg!!! Alt er bra vi har bare vært på hytta siden torsdag (kjørte direkte fra Trondheim) så har desverre ikke vært på nett..
Så søte dere er som beskymrer dere sånn...[:)][:)]

Ellers fikk vi satt inn ett egg og fikk 6(!) på frys, så vi er bare strålende fornøyd for tiden[:D][:D][:D]

po dette var da flott, gratulerer som ruger på et gullegg, og 6 snøbabier var jo flott da, der har du jo til 3 fryseforsøk eller fløere, men jeg krysser fingrene for at denne spiren sitter .

Er så glad for at du er tilbake Po! Ble skikkelig nervøs, men tenkte at du kanskje gjorde noe annet enn å sitte foran pc [;)]

I dag merket jeg antydninger på mensenmurringer.. Merker at noe skjer inni der, får bare håpe at det ikke er tanta!

Er så glad for at du er tilbake Po! Ble skikkelig nervøs, men tenkte at du kanskje gjorde noe annet enn å sitte foran pc [;)]

I dag merket jeg antydninger på mensenmurringer.. Merker at noe skjer inni der, får bare håpe at det ikke er tanta!

Merker du noe allerede?? Jeg kjenner ikke så mye, er fortsatt øm i puppene da men det var jeg jo under hele nedreguleringen..hmm... men hvor tidelig kan en egentlig kjenne symptomer på  graviditet?? Jeg er ganske trøtt om dagen da, men vet ikke om det er for alt jeg har vært gjennom. Det har jo vært ganske tøft...

ORIGINAL: po

Merker du noe allerede?? Jeg kjenner ikke så mye, er fortsatt øm i puppene da men det var jeg jo under hele nedreguleringen..hmm... men hvor tidelig kan en egentlig kjenne symptomer på  graviditet?? Jeg er ganske trøtt om dagen da, men vet ikke om det er for alt jeg har vært gjennom. Det har jo vært ganske tøft...

Jeg hadde det på følelsen dagen før jeg testet, testet på dag 10 etter uttaket her. Men dette er ganske individuelt da. Og oppi Crinone suplementet så kan det også være vanskelig å si odet er bivirkninger eller ekte graviditetssymptomer, hadde masse synptomer ved min første IVF, men nå var følelsene mine mer med også, og ikke bare symptomene.

Hvordan går det med dere andre som fikk satt inn egg forrige uke? Kjenner dere noe? Hvordan er formen? Er dere fortsatt oppblåste?

Jeg er veldig oppblåst fremdeles, men ikke så øm i magen lenger. Synes jeg kjenner lite, så vet ikke helt hvordan jeg skal tolke det.

Hei der!

Er i Lofoten i begravelse, så får vært så lite inne her. Jeg sto opp med mensensmerter på søndagen og har hatt det alle dager siden. I dag kjenner det ut som det roer seg litt ned. Har ikke direkte vært oppblåst, men har hatt vondt nedentil, var vondt å sette seg hardt ned i en stol, gå mye og dogåing. I dag er jeg halvveis mot testing.. grugleder meg til testedag! [;)] 

Utover dagen i dag har jeg fått ganske mye mensmurring i magen... Vet ikke helt hvordan jeg skal tolke det. Er vel litt tidlig for at mensen skal komme for jeg er jo bare på rugedag 6?

Hei, hei rugere[:)] Alt går bra med meg. Jeg kjenner i grunn ingenting jeg[&:] Prøver å kjenne etter om der er noen symptomer, men merker ingenting..hmmm.. Vet ikke helt hvordan jeg skal tolke det...[&:][&:]

Men hvor tidelig kan en merke symptomer på graviditet?

Håper vi alle får positiv test[:)][:)][:)]

Back
Topp