Uke22.

ORIGINAL: Guria

ORIGINAL: po

Da er uttak over her også!!! Fikk ut 23 egg!!!!! De var litt redd for at jeg er ovestimulert så tok en blodprøve slik at de kan følge med. Et annet symptom kan være at jeg blir dårlig nå fremover. Men foreløpig går det bra.Vi krysser fingrene!!!!

Jeg synes heller ikke det var så ille, men kjenner godt at noen har holdt på der nede ja...[:D][:D]

Da blir det spennende å høre i morra!!!! Lykke til Guria!!!

Oj oj Po! Det får en si! En kjempe verper du da!! [:D] Vi får oppdatere hverandre i morgen om hvordan eggene har klart seg det første døgnet [:)] Lykke til Po!!!

Ja,en skikkelig storverper... Vi får satse på at eggene har det topp!! De sa de skulle passe godt på de der inne...hihi. Lykke til!!!!! 

Po og Guria det er jo bra resultater da.

PO det var mange egg, håper at de fleste er av bra kvalitet og du for noen på frys.

Guria du er jo et  prakteksemplet; det de helst vil ha, regner med at de fleste er av super kvalitet der, husk du trenger bare et, regner med at det er det du skal sette inn. Noen på frys blir det nok også.

Venter spent på oppdateringen deres i morgen jenter[:D]

Carrie lykke til i morgen, krysser fingreen for at uttaket går greit for deg jeg.

ORIGINAL: twinanne

Po og Guria det er jo bra resultater da.

PO det var mange egg, håper at de fleste er av bra kvalitet og du for noen på frys.

Guria du er jo et  prakteksemplet; det de helst vil ha, regner med at de fleste er av super kvalitet der, husk du trenger bare et, regner med at det er det du skal sette inn. Noen på frys blir det nok også.

Venter spent på oppdateringen deres i morgen jenter[:D]

sign denne[:)]

SYKEHUSET HAR RINGT!

Da har jeg pratet med sykehuset, de kunne fortelle at 5 av eggene som ble tatt ut i går, var modne. Og av de 5 er det 4 som har delt seg riktig. Så da blir det vel nok til i allefall 1 fryseforsøk, og det er jo bra [:)]

Gratulerer, det er jo kjempebra[:)]

CARRIE!

Hvordan gikk det med uttaket i dag? Du som hadde så mange egg [:)]

PO!

Hvordan gikk det med eggene din i dag da? [:)]

Hei. Ikke kommet hjemfør nå vi, værti byen i heile dag...
Jeg fikk 8 egg som hadde befruktet seg fint, så det var jo bra!!!!! Du hadde 4? Det er jo også kjempe bra da!!! Vet du hvor mange en må ha for å få på frys? Det har jeg ikke spurt om..

Blir spennende i morra!!!!

PO!

Jeg fikk 8 egg som hadde befruktet seg fint, så det var jo bra!!!!! Du hadde 4? Det er jo også kjempe bra da!!! Vet du hvor mange en må ha for å få på frys? Det har jeg ikke spurt om..

Er ikke helt sikker på det, hun som ringte sa bare at vi får se hvordan eggene har delt seg videre til i morgen, og om jeg eventuelt kan få noen på frys. De ser vel an kvaliteten på eggene og om hvorvidt de vil tåle nedfrysning og opptiningen. Tror de fryser ned 2 og 2 egg, og ved tining ser de på hvilket av de 2 som har klart tiningen best.
Er sikkert noen av de mer vante jentene her inne som kan svare oss på det [:)]

PO!

Er ikke helt sikker på det, hun som ringte sa bare at vi får se hvordan eggene har delt seg videre til i morgen, og om jeg eventuelt kan få noen på frys. De ser vel an kvaliteten på eggene og om hvorvidt de vil tåle nedfrysning og opptiningen. Tror de fryser ned 2 og 2 egg, og ved tining ser de på hvilket av de 2 som har klart tiningen best.

ok, da får vi bare se i morra. Er så spent jeg... Tror du det gjør like vondt å sette inn som å ta ut? Ikke det at det var SÅ vondt, men kjente jo det godt da...

Når skal du inn??

ORIGINAL: ElinR

å sette inn er absolutt ikke vondt!!! INGENTING å grue seg til og går jo kjempefort også [:D][:D][:D][:D]

Ok, godt å høre!! Da skal jeg ikke grue meg[;)][;)]

ORIGINAL: ElinR

bare gleder meg til neste innsetting jeg [:)]

masse lykke til i morra [:D][:D]

Takk, og lykke til til deg også[:D][:D]

PO!

ok, da får vi bare se i morra. Er så spent jeg... Tror du det gjør like vondt å sette inn som å ta ut? Ikke det at det var SÅ vondt, men kjente jo det godt da...

Når skal du inn??

Jeg skal inn 13.25, du skal vel inn ikke så lenge etter meg (om jeg husker rett)? [:D] Pussige greier den der Crinone gel! Alt for at spiren skal feste seg [;)]

Gratulerer med mange befruktede egg Po og Guria. Spent på å høre hvordan det går i morgen, og hvor mange dere får på frys.

Vi har akkurat kommet hjem fra uttaket vi. Har litt lang reisevei og har handlet litt og spist litt på vei hjem så tok ekstra lang tid. Men jeg er kjempefornøyd med resultatet, fikk ut 23 egg!!! Var litt vondt, men ikke mer enn at det var overkommelig. Håper bare mange av eggene er modne og at vi får en god befruktningsprosent. Er veldig spent på telefon i morgen tidlig.

Så bra Carrie! Ja nå får vi krysse fingrene for at du får mange befruktede egg! Husk å oppdatere oss i morgen da [:)] På fredag har vi 3 nye rugere her!! [:D]

Så bra Carrie! Ja nå får vi krysse fingrene for at du får mange befruktede egg! Husk å oppdatere oss i morgen da [:)] På fredag har vi 3 nye rugere her!! [:D]

Skal selvfølgelig oppdatere dere!! Du og po blir rugere i morgen?

Carrie 23 egg var jo supert da, ta godt vare på deg selv nå. Venter spent på oppdateringen i morgen

Guria og Po lykke til i morgen, det var jo fine nyheter med 4 og 8 befruktede egg som har startet delingen. Håper dere får noen snøbabier også, kan være godt å ha til siden. Men håper at dere ikke trenger dem før om godt og væl et års tid da

Nå har de ringt fra klinikken og av de 23 eggene ble 9 befruktet. Er kjempefornøyd med det [:D] Regnet med at med så mange egg var nok mange litt umodne. Blir spennende å høre hvor mange som deler seg som de skal fram til i morgen.
Hvordan går det med dere som skal sette tilbake egg i dag?

Back
Topp