Uke22.

ORIGINAL: ElinR
så kjempebra [:D][:D][:D] skal du sette inn 1 eller 2??

Klinikken har tydelig sagt at de ønsker kun å sette inn 1 egg pga min forholdvis lave alder (er 26). Vi ønsker egentlig å sette inn to, men er som sagt usikker på om vi får det. Får vel snakke litt med dem i morgen.

Hvor mange var egg var det som ble befruktet til deg og delte alle seg som normalt?

ORIGINAL: Carrie_81

Nå har de ringt fra klinikken og av de 23 eggene ble 9 befruktet. Er kjempefornøyd med det [:D] Regnet med at med så mange egg var nok mange litt umodne. Blir spennende å høre hvor mange som deler seg som de skal fram til i morgen.
Hvordan går det med dere som skal sette tilbake egg i dag?

Så bra Carrie! Håper alle 9 deler seg fint til i morgen, så får du noen på frys også [:D] Alt bra med meg, er litt spent ja! Mannen min vil ha med seg alt som skjer, så han møter flittig opp på sykehuset for å ta del i alt. Søt da [:)] Tror svigermoren min gleder seg mest akkurat nå, i går presterte hun å si at hun er bestemor til 4 egg!! Hehe

Carrie lykke til i morgen, 9 befrukta egg er jo bra da. Blir nok noen snøbabier ut av dette til senere bruk, da tenker jeg på søskenforøkning, he he for du blir gravid nå ikke sant?

Så bra da Carrie!!! Gratulerer!! Fikk ut like mange egg vi da!! Jeg fikk 8 som hadde befruktet seg fint. Vi skal snart dra inn for å få satt det inn...

Men guria og carrie, hvordan er formen deres?? Jeg er ganske så øm i eggstokkene enda, også litt øm i magen... En del luft merker jeg..[&:]... Kjenner dere noe?

Jeg er litt øm i magen, men ikke mer enn at det går greit. Ikke unormalt at det blir litt slik for legen fortalte at de tomme eggposene vil fylle seg med litt væske etter uttak og da blir det litt ømt.

Po og Guria: Vet dere noe om hvor mange av eggene deres som har delt seg som de skal? Er veldig spent på å få høre hvordan det går i morgen når vi skal på tilbakesetting.

ORIGINAL: Carrie_81

Jeg er litt øm i magen, men ikke mer enn at det går greit. Ikke unormalt at det blir litt slik for legen fortalte at de tomme eggposene vil fylle seg med litt væske etter uttak og da blir det litt ømt.

Po og Guria: Vet dere noe om hvor mange av eggene deres som har delt seg som de skal? Er veldig spent på å få høre hvordan det går i morgen når vi skal på tilbakesetting.

Oki, godt å høre at du også har det sånn... Er liksom ikke så lett når en ikke har vært gjennom dette før...

Jeg hadde 8 egg som hadde delt seg fint.. Vet ikke noe mer enn det...Vi får se no snart[;)][;)]

Guria og Po Lykke til med innsettet i dag[;)]

ORIGINAL: 1Hege

Guria og Po Lykke til med innsettet i dag[;)]

og carrie lykke til når du skal sette inn imorra.

Nå er jeg ruger!

Hadde 2 gode egg i dag, så da ble det ett inn og ett i fryseren. Nå får jeg nyte den flotte sola og kose meg med annanas [:)]

ORIGINAL: Guria

Nå er jeg ruger!

Hadde 2 gode egg i dag, så da ble det ett inn og ett i fryseren. Nå får jeg nyte den flotte sola og kose meg med annanas [:)]

Så flott[:)] Gratulera som ruger!

Nå er jeg ruger!

Gratulerer så mye som ruger [:D]
Kjempefint å få ett på frys også, så har du til søskenforsøk!
Kos deg i sola, og ta vare på deg selv [:)]

Guria lykke til nå for du ruge skikkelig, sole magen og kose deg med annanas .
Så fint at du fikk en snøbaby også[:)]
Krysser fingrene for deg i rugeperioden og regner med at spiren fester seg for godt og det blire en februar baby ut av dette, er det ikke det det kan bli nå da, eller blir det mars?

ORIGINAL: twinanne

Guria lykke til nå for du ruge skikkelig, sole magen og kose deg med annanas .
Så fint at du fikk en snøbaby også[:)]
Krysser fingrene for deg i rugeperioden og regner med at spiren fester seg for godt og det blire en februar baby ut av dette, er det ikke det det kan bli nå da, eller blir det mars?

Takk for det Twinanne! Er glad sola har valgt å vise seg for oss "trøndere" [:D] Ut fra terminkalkulatoren vil en eventuel termin bli rundt 20.februar. Ønsker jo veldig at dette skal gå da, må velge å tro at det var dette som skulle til for å få en spire til å vokse og gro [:)]

Gratulerer som ruger, Guria! Håper virkelig at spiren finner seg godt til rette og slår seg ned i magen din. Den får ikke komme ut igjen før i februar!

så bra guria, gratululerer som ruger. kos deg masse og slapp av.

hvordan er det gått med po? er vel ruger du også?

ORIGINAL: babyT?

Gratulerer som ruger, Guria! Håper virkelig at spiren finner seg godt til rette og slår seg ned i magen din. Den får ikke komme ut igjen før i februar!
Signerer denne[:D] GRATTIS som ruger[:D]

PO hvordan har det gått med deg?

CARRIE!!

Hvordan gikk det i dag? Har du blitt ruger? Hvor mange egg hadde delt seg til i dag?
Håper du kan kose deg med rugingen og at også du har en deilig sol som du kan nyte nå [:D]
Og om 14 dager er vi tre jenter som skal teste positivt og flytte over til februar forumet [;)]

CARRIE!!

Hvordan gikk det i dag? Har du blitt ruger? Hvor mange egg hadde delt seg til i dag?
Håper du kan kose deg med rugingen og at også du har en deilig sol som du kan nyte nå [:D]
Og om 14 dager er vi tre jenter som skal teste positivt og flytte over til februar forumet [;)]

Ja, jeg har blitt ruger!!!! Ruger på ett egg, og fikk 2 på frys. Er litt skuffet over at bare 3 hadde delt seg som de skulle, men de sa ihvertfall at de tre eggene var veldig bra. Og det som ble satt inn var spesielt bra. Så nå skal jeg ruge som bare det framover. Kjenner jeg tar meg i å være redd for at egget skal falle ut nesten uansett hva jeg gjør, om jeg går på do, ler osv, men det får da være måte på å være hysterisk!!
Hvordan går det med deg Guria?

Back
Topp