Uke22.

Min sprøyte heter Ovitrelle.
Har forresten vært på ultralyd i dag. Så ca 15 follikler i den ene eggstokken og ca 10 i den andre eggstokken. Ikke rart jeg føler meg oppblåst!
Eggløsningssprøyten skal settes kl 23 i kveld, og uttak blir kl 10 på onsdag. Må si jeg er spent!!

ORIGINAL: Carrie_81

Har forresten vært på ultralyd i dag. Så ca 15 follikler i den ene eggstokken og ca 10 i den andre eggstokken. Ikke rart jeg føler meg oppblåst!
Eggløsningssprøyten skal settes kl 23 i kveld, og uttak blir kl 10 på onsdag. Må si jeg er spent!!

oi det var mange. lykke til med sprøyten ikveld.

OJ Carrie! Det var jo mange egg! Håper de er av god kvalitet også [:D] Tenk at vi tre skal bli rugere om noen dager bare [;)] Det blir koselig, og veldig spennende!!

ORIGINAL: hegemw

guria, lykke til med uttak imorra.

Tusen takk for lykkeønskninger Hegemw! [:D]

Jeg synes også det var veldig mange egg ja, og er redd at det er så mange at det går utover kvaliteten på dem... Er det noen sammenheng der?

Lykke til med uttak i morgen Guria [:D]

så spennende da[:D]

vi har uttak i uke 24[:D]sikkert onsdagen[:D]

Lykke til alle tre følger spent med på hvordan det går med dere.

Carrie det var da mange fine egg, lykke till med sprøyta i dag. Lilla til deg magiens farge, sik at du får maneg med gokvalitet og slpper å bekymre deg over antallet

Guria og po jeg venter spent på oppdateringen fra dere i morgen, og håper at dere ikke gruer dere til egguttaket, det er ikke noe å grue seg til, det går stort sett veldig bra.

Masse lykke til dere! Krysser fingre og tær for at det er supre egg som befruktes lett og som igjen utvikler seg til PERFEKTE gull egg!!!!![:)][:)][:)]

Lykke til med uttak i morgen og på onsdag, jenter[:)]
Dette går greit, veit dere[;)]
Mot helgen er vi maaange rugere her inne, det er artig[:)]
Spent på å høre fra dere!!!

Tusen takk for gode ønsker jenter! Nå har jeg tatt 3 paracet og 1 vival, så snart er vel jeg i en liten rus! Hehe [:)] 
Snakkes senere!

Eggløsningssprøyte satt kl 23 i går kveld. Uttak i morgen kl 10, både gruer og gleder meg.

Lykke til med uttak i dag Guria og Po. Dere må komme inn hit og fortelle om det etterpå, slik at jeg vet litt hva jeg går til i morgen.

Uttak over!

Gikk lett som bare det! Damene på klinikken var så hyggelige og omsorgsfulle. Mest ubehagelige var vel hver gang nåla ble stukket en ny plass inni der. Men det var jo over på et sekund. Var rart å se på skjermen hvordan nåla sugde til seg folikkene. 8 egg ble resultatet i dag. 8 gjevn store egg, så håper det lover godt [:)]

Lå og hvilte i 20 min ca, men så ville jeg bare hjem. Er litt trøtt etter alle medisinene og litt øm der nede, men i helt flott form [:D]

Telefon fra klinikken vil bli mellom 13-15 i morgen. Blir spennende [:)]

Så bra at uttaket gikk fint Guria [:D] 
8 egg er bra fangst, og så håper vi på gode nyheter i morgen [:)]

Selv er jeg litt bekymret for at jeg kjenner lite i magen i dag. Har kjent det godt de siste dagene, men i dag kjenner jeg mindre. Eggløsningssprøyten ble satt i går kveld, og nå håper jeg virkelig ingenting går galt!

Da er uttak over her også!!! Fikk ut 23 egg!!!!! De var litt redd for at jeg er ovestimulert så tok en blodprøve slik at de kan følge med. Et annet symptom kan være at jeg blir dårlig nå fremover. Men foreløpig går det bra.Vi krysser fingrene!!!!

Jeg synes heller ikke det var så ille, men kjenner godt at noen har holdt på der nede ja...[:D][:D]

Da blir det spennende å høre i morra!!!! Lykke til Guria!!!

ORIGINAL: po

Da er uttak over her også!!! Fikk ut 23 egg!!!!! De var litt redd for at jeg er ovestimulert så tok en blodprøve slik at de kan følge med. Et annet symptom kan være at jeg blir dårlig nå fremover. Men foreløpig går det bra.Vi krysser fingrene!!!!

Jeg synes heller ikke det var så ille, men kjenner godt at noen har holdt på der nede ja...[:D][:D]

Da blir det spennende å høre i morra!!!! Lykke til Guria!!!

Oj oj Po! Det får en si! En kjempe verper du da!! [:D] Vi får oppdatere hverandre i morgen om hvordan eggene har klart seg det første døgnet [:)] Lykke til Po!!!

ORIGINAL: hegemw

så bra guria. da skal jeg krysse fingrene for at alle 8 blir befruktet imorra

Tusen takk for gode ønsker Hege! [:)]

Så bra at uttaket gikk fint Guria [:D] 
8 egg er bra fangst, og så håper vi på gode nyheter i morgen [:)]

Selv er jeg litt bekymret for at jeg kjenner lite i magen i dag. Har kjent det godt de siste dagene, men i dag kjenner jeg mindre. Eggløsningssprøyten ble satt i går kveld, og nå håper jeg virkelig ingenting går galt!

Ja, jeg er jo ikke av de som har fått flest egg her inne, men er fornøyd med resultatet. I bunn og grunn trenger jeg jo bare 1 egg - gull egget [;)] Men hadde vært kjekt med noen på frys også da.

Du skal se at alt er som det skal Carrie! jeg har generelt kjent lite symptomer på noen ting i denne perioden. Mannen min gikk til sykehuset en dag og sa at vi var så bekymret for jeg hadde så lite symptomer (tenkte det var for lite medisiner eller noe slikt), men de bare lo og sa at vi måtte være glade for at alt gikk så bra. Det er like vanlig å kjenne ingenting som det er å kjenne noe [:)]

LYKKE TIL I MORGEN CARRIE!! [:D][:D][:D]

ORIGINAL: ElinR

så bra at d er over og du fikk ut mange flotte egg da, dagen i morra blir nervepirrende!!! satser på at de blir befrukta alle sammen [:D][:D][:D]

Takk for det ElinR! Alle eggene var i samme størrelse, så da håper jeg at det er en god ting. Passelig store sa dem.. I morgen får jeg "dommen" da [:)]

Back
Topp