Uke22.

Guria

Elsker forumet
Da har livslyst postet en egen tråd til dem som regner med uttak i uke 23-25, så da lager jeg en for oss som har til uken [;)]

Jeg var på ul i går, men eggene var ikke helt klare, så har økt dosen med gonal-f for i går og i dag, og ny ul blir i morgen. Uttaket kan bli fra tirsdag-torsdag.. Jeg er spent!!

Andre?

&

&

Sign denne[:D]

Hei.
Jeg skal på UL igjen nå kl 12.00!!! Regner med uttak på tirsdag hvis alt ser bra ut..[:)][:)][:)]

Koselig at vi har fått oss en egen tråd[:D][:D]

Po og Guria det var godt å høre at dere blir 2 stk som ruger samtidg, jeg hadde nok følt meg litt alene på en måte dersom Vestlandsjento ikke hadde vært i de berømmelige 2 ukene sammens med meg, det er så koslig å ruge eller ha de to ukene sammens med noen andre, litt delt fokus og støtte på en måte, dersom dere kjønner hva jeg mener[;)] 

PO!! Hvordan gikk det i dag? Får du tatt ut egg på tirsdag? Det gjør jeg!! [:D] Klokken 8 skal jeg møte opp på tirsdag for å ta ut, torsdag klokken 13.25 skal få satt inn igjen. Er spent jeg [;)] Orker ikke tenke så mye på hvor vondt det kommer til å gjøre/eller ikke. Det blir som det blir uansett [:)]

ORIGINAL: Guria

PO!! Hvordan gikk det i dag? Får du tatt ut egg på tirsdag? Det gjør jeg!! [:D] Klokken 8 skal jeg møte opp på tirsdag for å ta ut, torsdag klokken 13.25 skal få satt inn igjen. Er spent jeg [;)] Orker ikke tenke så mye på hvor vondt det kommer til å gjøre/eller ikke. Det blir som det blir uansett [:)]

Hei. Vi skal også ha uttak på tirsdag!!!! JIPPI!!!!! Vi skal møte opp kl.9.45 på tirsdag, også blir det innsetting på torsdag 13.45. Da er vi rett bak dere da.. Herregud hvor spennende!! Kan nesten ikke vente jeg...

Jeg tenker heller ikke på hvor vondt eller ikke det gjør.. Som du sier..Det blir som det blir...[:D] Men når skal du sette eggløsningssprøyten da? Jeg skal sette den 23.45 i kveld... Den gruer jeg meg faktisk litt til...

LYKKE TIL GURIA!!!

Kommer innom for å gi dere litt babydust, dere i uke 22:

Sender over litt folikkel støv også, her må dere trykke på bildet:

Tusen takk for babydust og folikkel støv Twinanne!

PO, jeg skal sette sprøyta klokka 22 i kveld, så det er til samme tid som jeg har pleid å tatt gonal-f. Men, må vel sette av litt tid til å blande først da. Jeg skal sette 10 000 ie, så da må jeg blande 2 glass.. Du da? Så koselig at vi to skal begynne å ruge på samme dag, på nesten samme tidspunkt! [:D] Lykke til med sprøyta i kveld!! Vi klarer dette vi ja!! [:D][:D][:D]

Hei!

Litt sen til å melde meg jeg, men vi får sannsynligvis også uttak i uke 22. Var på første ultralyd på fredag, og det så veldig bra ut. Neste ultralyd i morgen tidlig, og sannsynligvis uttak mot slutten av uka. Gleder meg, og som dere vil jeg overhodet ikke tenke på at det kanskje kommer til å gjøre vondt.

Så hyggelig at du også følger oss i neste uke da, Carrie_81! Det blir nok som Twinanne har nevnt, veldig godt for oss å ha hverandre under de to ruge-ukene. Så man ikke går gjennom dette alene liksom [;)]

Tusen takk for babydust og folikkel støv Twinanne!

PO, jeg skal sette sprøyta klokka 22 i kveld, så det er til samme tid som jeg har pleid å tatt gonal-f. Men, må vel sette av litt tid til å blande først da. Jeg skal sette 10 000 ie, så da må jeg blande 2 glass.. Du da? Så koselig at vi to skal begynne å ruge på samme dag, på nesten samme tidspunkt! [:D] Lykke til med sprøyta i kveld!! Vi klarer dette vi ja!! [:D][:D][:D]

Hei igjen!!!! Jeg skal også sette 10000 ie så da er det det samme.. Gøy at vi blir rugere samen!!!! Vi får satse på at vi får positive tester også[;)] Blir hvertfall to veldig spennende uker... Blir sikkert vanskelig å vente.. Det vet vel dere andre alt om[;)][;)]hihi..

Takk for baby dust og folikkel støv Twinanne!!!

YES! Da er eggløsningssprøyta satt! Gikk bare godt det, klarte å "knekk" alle glassene fint og blanda etter beste evne. Litt ekklere å bruke den sprøyta enn penna, men det gikk da greit. Gjorde litt vondet etterpå, men nå merker jeg ingenting. I morgen blir jeg hjemme fra jobb, så har planer om å sove leeenge [;)]

YES! Da er eggløsningssprøyta satt! Gikk bare godt det, klarte å "knekk" alle glassene fint og blanda etter beste evne. Litt ekklere å bruke den sprøyta enn penna, men det gikk da greit. Gjorde litt vondet etterpå, men nå merker jeg ingenting. I morgen blir jeg hjemme fra jobb, så har planer om å sove leeenge [;)]

Så bra da!! Skal snart ta min jeg også... Puh... Sov godt da Guria!! Jeg skal ogsåsovelenge i morra. trenger ikke åha på klokken kl.08 for å ta nesespray[:D][:D]

ORIGINAL: po

Så bra da!! Skal snart ta min jeg også... Puh... Sov godt da Guria!! Jeg skal ogsåsovelenge i morra. trenger ikke åha på klokken kl.08 for å ta nesespray[:D][:D]

Og det er jeg skikkelig glad for!! 1 mnd med den spray var nok!!

LYKKE til med siste sprøyte da Po! Og sov godt (og lenge.. [:)])

Så gøyt at det blir flere rugere her inne nå=))[:)] hihi[:)]
Jeg kjeder meg dønn om dagene...venter jo på å teste,men så langt har jeg klart å prøve å fokusere på annet...har klart å holde meg unna en ting som gjør at spenningen ikke blir sååå STOR..hihi[:D][:D][:D][:D]

ORIGINAL: po

Og det er jeg skikkelig glad for!! 1 mnd med den spray var nok!!

LYKKE til med siste sprøyte da Po! Og sov godt (og lenge.. [:)])

Tusen takk!!! Kanskje vi treffest i gangene der...hehe.

Hvilken type eggløsningssprøyte er det dere setter? Jeg har fått ei ferdigblandet som jeg skal sette, og det virker så greit. Så rart at det er så mye forskjellig som benyttes...

ORIGINAL: Carrie_81

Hvilken type eggløsningssprøyte er det dere setter? Jeg har fått ei ferdigblandet som jeg skal sette, og det virker så greit. Så rart at det er så mye forskjellig som benyttes...

Sprøyta jeg tok het Pregnyl, og før bruk bestod den av
Pregnyl injeksjonssubstans 2 ampuller med tørrstoff
1 ampulle med oppløsningsmiddel
1 sprøyte
2 kanyler, en lang og en kort

Brukte den lange kanylen til å blande det våte med det tørre og tilslutt føre det inn i sprøyte. Den lille brukte jeg til å stikke med (heldigvis!)

Så greit at du slipper å blande da! Hva heter din sprøyte Carrie?

Back
Topp