Uke 5 skravle

Hei og hå!
Jeg er veldig sliten etter dobbelt med jobbing i går, selvom jobb nummer to var rolig og koselig.
Jeg må lese litt i dag, og så reiser vi jo bort når mannen er ferdig på jobb, men har ikke pakket.
Derfor er jeg redd mesteparten av dagen min går bort på pakking :eek:

To jobber kjenner man nok på kroppen ja! Flinka;) god reise :)
 
Hun har det med å få alt på en gang, den jenta deres :p
Satser på at hun er ferdig for en stund nå da!

Så bra at du fikk internettforbindelse igjen, det er liksom litt ugreit uten! :D
Ja, hun har en tendens til å få alt på en gang :eek: :p Like greit når vi først er hjemme da!

Er så glad for at vi ikke reiste med Hurtigruta, både pga sykdom OG pga stormen. :eek: Båten går forbi alle havnene dersom det er for mye vær til å legge til kai, hadde vært kjempemorro å være sjøsyk med feberunge og ikke komme seg av båten :p
 
Bra natten har vært bedre da i det minste :)

Strømbrudd er fryktelig kjedelig :p haha merker at man er ganske avhengig av denne strømmen!

Kos dere med baking :D høres både koselig og godt ut :p hehe..
Vi kom iallfall frem til at vi MÅ ha primus eller stormkjøkken for å få kokt vann/mat i tilfelle langvarig strømbrudd...og at vedfyring hadde vært kjekt :p
 
Hei og hå!
Jeg er veldig sliten etter dobbelt med jobbing i går, selvom jobb nummer to var rolig og koselig.
Jeg må lese litt i dag, og så reiser vi jo bort når mannen er ferdig på jobb, men har ikke pakket.
Derfor er jeg redd mesteparten av dagen min går bort på pakking :eek:
Kan tenke meg det blir godt med en helg på fjellet etter så mye jobb da :D

Den lesingen får du ta igjen en annen dag, det er jo bare januar ;) :p
 
Kan tenke meg det blir godt med en helg på fjellet etter så mye jobb da :D

Den lesingen får du ta igjen en annen dag, det er jo bare januar ;) :p
Bare Januar ja, men det er skikkelig hardkjør med to gruppeoppgaver på en gang :eek: Litt værre når andre er avhengige av at jeg er oppdatert på pensum!
 
Vi kom iallfall frem til at vi MÅ ha primus eller stormkjøkken for å få kokt vann/mat i tilfelle langvarig strømbrudd...og at vedfyring hadde vært kjekt :p

Hehe ja man har løsninger :) vi har bare fyring vi da.. men skal man begynne å lage mat med den ovenen så renner vi vel bort haha.. for stormkjøkken å sånt har vi ikke :p
 
Hehe ja man har løsninger :) vi har bare fyring vi da.. men skal man begynne å lage mat med den ovenen så renner vi vel bort haha.. for stormkjøkken å sånt har vi ikke :p
Dere kan jo grille pølser inni ovnen, og kanskje koke vann oppå? Vi kokte vann over telys :p Gikk jo, men kunne bare koke 2 dl om gangen :p
 
Dere kan jo grille pølser inni ovnen, og kanskje koke vann oppå? Vi kokte vann over telys :p Gikk jo, men kunne bare koke 2 dl om gangen :p

Hehe jada sånt går :) man finner vel ut av ting til nød :p hehe..
 
Jeg var hjemme kl 12:30 etter å ha handlet litt og gått hjem :) da hoppet jeg inn i dusjen og etter det så vasket jeg badet, satte pizzadeig, tørket støv, støvsugde, vasket gulv, satte på klesvask, lagde klar pizza (som står i kjøleskapet) og dro å hentet ungene litt før kl 15 :)
Skal straks steke pizzaen! Og gleder meg til å spise, for er sulten :D
 
Jeg var hjemme kl 12:30 etter å ha handlet litt og gått hjem :) da hoppet jeg inn i dusjen og etter det så vasket jeg badet, satte pizzadeig, tørket støv, støvsugde, vasket gulv, satte på klesvask, lagde klar pizza (som står i kjøleskapet) og dro å hentet ungene litt før kl 15 :)
Skal straks steke pizzaen! Og gleder meg til å spise, for er sulten :D
Så flink du er! :-D :-D
Deilig å rydde før helgen.
Nam nam pizza er det beste :) Hvordan typ pizza lager du? :)
 
Ja, hun har en tendens til å få alt på en gang :eek: :p Like greit når vi først er hjemme da!

Er så glad for at vi ikke reiste med Hurtigruta, både pga sykdom OG pga stormen. :eek: Båten går forbi alle havnene dersom det er for mye vær til å legge til kai, hadde vært kjempemorro å være sjøsyk med feberunge og ikke komme seg av båten :p
Godt dere ble hjenme. Fælt å være båtsyk og ha syk unge :-(
 
Flytting er et pes ja! Jeg blir like lettet hver gang vi ikke kjøper et hus vi har sett på, fordi jeg gruer meg sånn til flyttingen med alle greiene våre :p

Håper dere finner noe snart da. Synd når dere har malt og greier.
Ja. Super stress :-(
Fikk leiligheten vi så på :-D
130 kvm og 4 soverom. Vi flytter 1/3 :)
 
Lennypenny: Æsj mugg! Ikke bra å bo der da nei..håper dere finner noe annet raskt :)
dumt at barnehagen skal gjøre om! Er da bedre å ha barnehage fra 1-5/6år da! Sånn at ungene slipper å bytte når de skal på stor avdeling.. så like greit å bytte barnehage kansje :) bare slit å skulle levere i to forskjellige! Barna får seg nok raskt nye venner :)


God morgen :)
På jobb idag å! Natten har vært god og alle ungene har sovet uten oppvåkninger :D bare jeg som måtte på do i 2 tiden :p

Etter jobb skal jeg hjem å få vasket der og laget pizza eller calzone ;) ellers er det ikke så mye nytt fr denne kanten :p

Ønsker dere en fin dag :)
Fikk leiligheten :-D

Mugg er farlig og utrolig ekkelt. Sikker på det er derfor de hoster konstant. Aldri snørrete etc :-(
 
Så flink du er! :-D :-D
Deilig å rydde før helgen.
Nam nam pizza er det beste :) Hvordan typ pizza lager du? :)

Takk :D Ja deilig å få det ryddig og rent før helgen :) og går lettere når man ikke har unger rundt seg :p

Ja elsker pizza :D mmmm..
Lager litt forskjellige.. men idag brukte jeg kjøttdeig, løk, paprika, mais og pepperoni :D digg!
 
Fikk leiligheten :-D

Mugg er farlig og utrolig ekkelt. Sikker på det er derfor de hoster konstant. Aldri snørrete etc :-(

Så bra dere fikk leiligheten :D også så stor plass dere får da! Åssen leilighet er det? Blir bra! Kam ha vært sitt soverom å :D

Jaaa det kan jo være årsaken til hostingen! Det ser dete når dere har flyttet :) håper det gir seg;)
 
Så bra dere fikk leiligheten :D også så stor plass dere får da! Åssen leilighet er det? Blir bra! Kam ha vært sitt soverom å :D

Jaaa det kan jo være årsaken til hostingen! Det ser dete når dere har flyttet :) håper det gir seg;)
Ja. Vi er så glad :-D
Det er et stort hus med 2 utleieleiligheter :)
Med stooor hage, sklie, husker og dokkestue (husker ikke om jeg nevnte det :) )

Ja, håper det gir seg :-D
Hvordan går det med dere? Sover kidsa? :)
 
Takk :D Ja deilig å få det ryddig og rent før helgen :) og går lettere når man ikke har unger rundt seg :p

Ja elsker pizza :D mmmm..
Lager litt forskjellige.. men idag brukte jeg kjøttdeig, løk, paprika, mais og pepperoni :D digg!
Ja, lettere uten unger som henger i beina eller krangler hehe!

Hørtes godt ut... Ble taco her :-D
 
Et bilde av kjøkkenet :-D
Kjempe stort og dør rett ut til hagen :)
 

Vedlegg

  • 1422646405492.jpg
    1422646405492.jpg
    50,1 KB · Visninger: 14
Ja. Vi er så glad :-D
Det er et stort hus med 2 utleieleiligheter :)
Med stooor hage, sklie, husker og dokkestue (husker ikke om jeg nevnte det :) )

Ja, håper det gir seg :-D
Hvordan går det med dere? Sover kidsa? :)

Wow det høres jo perfekt ut!! :D Gratulerer :D hvor mye er husleien på? Får dere ta med kattene?

Her går det bra, takk :) kidsa sover godt og vi to andre bare sløver :p
Hva med dere? :D
 
Back
Topp