Ja, lettere uten unger som henger i beina eller krangler hehe!
Hørtes godt ut... Ble taco her :-D
Hehe mye lettere!
Taco er digg det å
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, lettere uten unger som henger i beina eller krangler hehe!
Hørtes godt ut... Ble taco her :-D
Å så fint og med god plass!Et bilde av kjøkkenet :-D
Kjempe stort og dør rett ut til hagen
Takk 8400 svenske. Så kanskje 8000 Norske inkl gullpakke fra viasat/lisens, strøm, vann og varme :-DWow det høres jo perfekt ut!! Gratulerer hvor mye er husleien på? Får dere ta med kattene?
Her går det bra, takk kidsa sover godt og vi to andre bare sløver
Hva med dere?
Ja ikke sant :-DÅ så fint og med god plass!
Takk 8400 svenske. Så kanskje 8000 Norske inkl gullpakke fra viasat/lisens, strøm, vann og varme :-D
Ja, katter var lov heldigvis hehe :-D
Så deilig å slappe av :-D
Ser på viasat film. Spennende action :-D
Huffda, god bedring til Emmeth. Håper ikke mannen din smitter noen.Alt er bra her. Kommer med update ang N en dag ila uka
Mannen blei sjuk med omgangssjuka da han var på Disney on ice med jentene sist søndag. Han klarte heldigvis og unngå og kaste opp før han kom hjem kl 22 på kvelden, rart, for han blei brått sjuk. Har vart ei uke med oppkast og værr sengeliggende. Emmeth er nå blitt veldig forkjøla igjen, men ellers går det fint med oss alle Jeg er nå blitt blond igjen for første gang på 11 år, trengte en forandring
Nå sitter jeg oppe med Emmeth i sofaen da han sliter med pusten og ikke får sove, vi ser på James bond av alle ting, hahahahhah
Nattinatt jenter
Hello ladies
Har lest gjennom en del, men ikke alt
Lennypenny: hadde dere en god ferie, du og wael? Gratulerer så mye med et nytt bosted Det kjøkkenet så lekkert ut Mugg er ikke bra og ha i leiligheten
Marianne: Gratulerer så mye med hus Kan tenke meg dere gleder dere til og få mer plass Er Hermine blitt helt frisk for vannkoppene igjen? Håper det stakkars liten.
Anita: Hvordan står det til med dere? Trives du i vikarjobben?
FruH: Så søtt bilde av E der han satt på nettbrettetSå fine tøfler du er igang med til T Du er så flink altså Alt bra med dere?
Alt er bra her. Kommer med update ang N en dag ila uka
Mannen blei sjuk med omgangssjuka da han var på Disney on ice med jentene sist søndag. Han klarte heldigvis og unngå og kaste opp før han kom hjem kl 22 på kvelden, rart, for han blei brått sjuk. Har vart ei uke med oppkast og værr sengeliggende. Emmeth er nå blitt veldig forkjøla igjen, men ellers går det fint med oss alle Jeg er nå blitt blond igjen for første gang på 11 år, trengte en forandring
Nå sitter jeg oppe med Emmeth i sofaen da han sliter med pusten og ikke får sove, vi ser på James bond av alle ting, hahahahhah
Nattinatt jenter
Huff, Hermine er blitt verre i formen igjen.
Skreket og vært urolig hele natta, puster tungt og nesa er hele tiden tett av snørr så hun ikke får sutta på smokken.
I morges hadde hun 39.5 og gråt over au i munnen. Lurer på om hun kan ha fått halsbetennelse
Blir vel ny legetime i morgen dersom hun ikke er bedre.
Vi skulle egentlig reise i kveld, men nå blir reisen permanent avlyst.
Vi hadde det super hyggelig, godt og varmtHello ladies
Har lest gjennom en del, men ikke alt
Lennypenny: hadde dere en god ferie, du og wael? Gratulerer så mye med et nytt bosted Det kjøkkenet så lekkert ut Mugg er ikke bra og ha i leiligheten
Marianne: Gratulerer så mye med hus Kan tenke meg dere gleder dere til og få mer plass Er Hermine blitt helt frisk for vannkoppene igjen? Håper det stakkars liten.
Anita: Hvordan står det til med dere? Trives du i vikarjobben?
FruH: Så søtt bilde av E der han satt på nettbrettetSå fine tøfler du er igang med til T Du er så flink altså Alt bra med dere?
Æsj og omgangssyke som er så fælt! Har dere vært dårlige og? :-(Alt er bra her. Kommer med update ang N en dag ila uka
Nattinatt jenter
VI har kommet oss hjem fra Kvitfjell! Det ble en veldig fin helg med masse utetid!Vi har vært hos pappa i dag og ungene har vært ute å akt i akebakken i mange timer. Så regner med at de kommer til å sove godt i natt
Hvordan går det med dere,
Usj, så kjedelig med omgangssykeAlt er bra her. Kommer med update ang N en dag ila uka
Nattinatt jenter