Uke 5 skravle

Wow det høres jo perfekt ut!! :D Gratulerer :D hvor mye er husleien på? Får dere ta med kattene?

Her går det bra, takk :) kidsa sover godt og vi to andre bare sløver :p
Hva med dere? :D
Takk :) 8400 svenske. Så kanskje 8000 Norske :) inkl gullpakke fra viasat/lisens, strøm, vann og varme :-D

Ja, katter var lov heldigvis hehe :-D

Så deilig å slappe av :-D
Ser på viasat film. Spennende action :-D
 
Takk :) 8400 svenske. Så kanskje 8000 Norske :) inkl gullpakke fra viasat/lisens, strøm, vann og varme :-D

Ja, katter var lov heldigvis hehe :-D

Så deilig å slappe av :-D
Ser på viasat film. Spennende action :-D

Ja men det var jo bra pris med tanke på hvor stort det er og alt som følger med i leia :D
 
God dag!
Urolig natt her. Begge var våkne mye...
Vi har vært på stranden og grillet pølser på bål og kost oss i solen.
K sover litt, også tar jeg meg en liten lur etter det :)

Hva gjør dere?
 

Vedlegg

  • 1422708702531.jpg
    1422708702531.jpg
    49,3 KB · Visninger: 10
  • 1422708732351.jpg
    1422708732351.jpg
    49,2 KB · Visninger: 10
  • 1422708745008.jpg
    1422708745008.jpg
    49,2 KB · Visninger: 11
Ikke mye liv her.....


Har akkurat kjørt nabojenta og kjæresten, så skal hente de etterpå, ikke altfor sent :)
 
Så fine bilder Lennypenny :D ikke noe snø eller is jo!


Vært trøtt idag jeg :p og ikke gjort mye annet enn å være hjemme og styre på her :) snart må jeg legge meg! Kjennes ut som om klokka er 3 på natta :p hahaha
 
Hello ladies:)

Har lest gjennom en del, men ikke alt;)

Lennypenny: hadde dere en god ferie, du og wael?:) Gratulerer så mye med et nytt bosted:D Det kjøkkenet så lekkert ut;) Mugg er ikke bra og ha i leiligheten:(

Marianne: Gratulerer så mye med hus:D:D:D Kan tenke meg dere gleder dere til og få mer plass;) Er Hermine blitt helt frisk for vannkoppene igjen? Håper det stakkars liten.

Anita: Hvordan står det til med dere? Trives du i vikarjobben?:)

FruH: Så søtt bilde av E der han satt på nettbrettet:)Så fine tøfler du er igang med til T:D Du er så flink altså;) Alt bra med dere?
 
Alt er bra her. Kommer med update ang N en dag ila uka:)

Mannen blei sjuk med omgangssjuka da han var på Disney on ice med jentene sist søndag. Han klarte heldigvis og unngå og kaste opp før han kom hjem kl 22 på kvelden, rart, for han blei brått sjuk. Har vart ei uke med oppkast og værr sengeliggende. Emmeth er nå blitt veldig forkjøla igjen, men ellers går det fint med oss alle:D Jeg er nå blitt blond igjen for første gang på 11 år, trengte en forandring:p

Nå sitter jeg oppe med Emmeth i sofaen da han sliter med pusten og ikke får sove, vi ser på James bond av alle ting, hahahahhah;)

Nattinatt jenter:)
 
Huff, Hermine er blitt verre i formen igjen. :(

Skreket og vært urolig hele natta, puster tungt og nesa er hele tiden tett av snørr så hun ikke får sutta på smokken.

I morges hadde hun 39.5 og gråt over au i munnen. Lurer på om hun kan ha fått halsbetennelse :oops:

Blir vel ny legetime i morgen dersom hun ikke er bedre.

Vi skulle egentlig reise i kveld, men nå blir reisen permanent avlyst. :(
 
Alt er bra her. Kommer med update ang N en dag ila uka:)

Mannen blei sjuk med omgangssjuka da han var på Disney on ice med jentene sist søndag. Han klarte heldigvis og unngå og kaste opp før han kom hjem kl 22 på kvelden, rart, for han blei brått sjuk. Har vart ei uke med oppkast og værr sengeliggende. Emmeth er nå blitt veldig forkjøla igjen, men ellers går det fint med oss alle:D Jeg er nå blitt blond igjen for første gang på 11 år, trengte en forandring:p

Nå sitter jeg oppe med Emmeth i sofaen da han sliter med pusten og ikke får sove, vi ser på James bond av alle ting, hahahahhah;)

Nattinatt jenter:)
Huffda, god bedring til Emmeth. Håper ikke mannen din smitter noen.

Hermine er dårlig i formen. Høy feber, tett og gråter. Vannkoppene er begynt å bli bedre men formen blir likevel verre :(
 
Hello ladies:)

Har lest gjennom en del, men ikke alt;)

Lennypenny: hadde dere en god ferie, du og wael?:) Gratulerer så mye med et nytt bosted:D Det kjøkkenet så lekkert ut;) Mugg er ikke bra og ha i leiligheten:(

Marianne: Gratulerer så mye med hus:D:D:D Kan tenke meg dere gleder dere til og få mer plass;) Er Hermine blitt helt frisk for vannkoppene igjen? Håper det stakkars liten.

Anita: Hvordan står det til med dere? Trives du i vikarjobben?:)

FruH: Så søtt bilde av E der han satt på nettbrettet:)Så fine tøfler du er igang med til T:D Du er så flink altså;) Alt bra med dere?

Her står alt til bra med oss, takk :) friske og raske!
Vikarjobben er helt grei :) selve jobben kan jo bli kjedelig i lengden, men de få ansatte jeg jobber med er koselige folk :) mamma jobber der å, så jeg er lissom kjent med de fra før ;) men nå vet jeg ikke når jeg kommer til å jobbe igjen.
 
Alt er bra her. Kommer med update ang N en dag ila uka:)

Mannen blei sjuk med omgangssjuka da han var på Disney on ice med jentene sist søndag. Han klarte heldigvis og unngå og kaste opp før han kom hjem kl 22 på kvelden, rart, for han blei brått sjuk. Har vart ei uke med oppkast og værr sengeliggende. Emmeth er nå blitt veldig forkjøla igjen, men ellers går det fint med oss alle:D Jeg er nå blitt blond igjen for første gang på 11 år, trengte en forandring:p

Nå sitter jeg oppe med Emmeth i sofaen da han sliter med pusten og ikke får sove, vi ser på James bond av alle ting, hahahahhah;)

Nattinatt jenter:)

Usj omgangssyke å da!! Bare han eller har flere blitt smitta?
Nå er det snart vår!! Og da vil det kansje dempe seg litt med sykdom for Emmeth å etterhvert? :)

Hihi tipper du ser fin ut med blondt hår :D har du et selfie å eller?:D
 
Huff, Hermine er blitt verre i formen igjen. :(

Skreket og vært urolig hele natta, puster tungt og nesa er hele tiden tett av snørr så hun ikke får sutta på smokken.

I morges hadde hun 39.5 og gråt over au i munnen. Lurer på om hun kan ha fått halsbetennelse :oops:

Blir vel ny legetime i morgen dersom hun ikke er bedre.

Vi skulle egentlig reise i kveld, men nå blir reisen permanent avlyst. :(

Usj :( hadde det vare KUN vært vannkopper! Da hadde hun antageligvis vært i form til å reise, eller så hadde dere hvertfall hatt det bedre alle sammen! Fortsatt god bedring til lillemor.
 
Hello ladies:)

Har lest gjennom en del, men ikke alt;)

Lennypenny: hadde dere en god ferie, du og wael?:) Gratulerer så mye med et nytt bosted:D Det kjøkkenet så lekkert ut;) Mugg er ikke bra og ha i leiligheten:(

Marianne: Gratulerer så mye med hus:D:D:D Kan tenke meg dere gleder dere til og få mer plass;) Er Hermine blitt helt frisk for vannkoppene igjen? Håper det stakkars liten.

Anita: Hvordan står det til med dere? Trives du i vikarjobben?:)

FruH: Så søtt bilde av E der han satt på nettbrettet:)Så fine tøfler du er igang med til T:D Du er så flink altså;) Alt bra med dere?
Vi hadde det super hyggelig, godt og varmt :)
Mugg er ekkelt æsj :-(
 
Alt er bra her. Kommer med update ang N en dag ila uka:)

Mannen blei sjuk med omgangssjuka da han var på Disney on ice med jentene sist søndag. Han klarte heldigvis og unngå og kaste opp før han kom hjem kl 22 på kvelden, rart, for han blei brått sjuk. Har vart ei uke med oppkast og værr sengeliggende. Emmeth er nå blitt veldig forkjøla igjen, men ellers går det fint med oss alle:D Jeg er nå blitt blond igjen for første gang på 11 år, trengte en forandring:p

Nå sitter jeg oppe med Emmeth i sofaen da han sliter med pusten og ikke får sove, vi ser på James bond av alle ting, hahahahhah;)

Nattinatt jenter:)
Æsj og omgangssyke som er så fælt! Har dere vært dårlige og? :-(
Vi var også på disney on ice for en uke siden :-D

Oi, så gøy med blondt hår. Legg ut bilde :-D

Håper E blir bedre utover våren :)
 
Vi har vært hos pappa i dag og ungene har vært ute å akt i akebakken i mange timer. Så regner med at de kommer til å sove godt i natt :)

Hvordan går det med dere,
VI har kommet oss hjem fra Kvitfjell! Det ble en veldig fin helg med masse utetid!
I går akte vi en god del og fikk kakao og vafler ute.
På kvelden kom pappa og lillesøs for å legge og passe ungene slik at vi kunne kose oss med treretters middag og en irish coffee til desserten :D
I dag var vi litt sene med å få i oss brunch og sjekke ut, så innen vi skulle leie slalomutstyr til gutta var Lillebror så trett at han bare måtte få sove i vognen. T og jeg kjørte litt slalom i en bitteliten barnebakke, da! Vi orket ikke å betale for heiskort siden det var første gang han kjørte. Det gikk utrolig bra, og han ville gjerne kjøre utfor de bratteste bakkene også :D
Så da vet vi en ting vi må gjøre oftere, hvertfall!
Minsten har badet (og klipt håret! :eek:) og mannen lager mat nå.
 
Alt er bra her. Kommer med update ang N en dag ila uka:)

Mannen blei sjuk med omgangssjuka da han var på Disney on ice med jentene sist søndag. Han klarte heldigvis og unngå og kaste opp før han kom hjem kl 22 på kvelden, rart, for han blei brått sjuk. Har vart ei uke med oppkast og værr sengeliggende. Emmeth er nå blitt veldig forkjøla igjen, men ellers går det fint med oss alle:D Jeg er nå blitt blond igjen for første gang på 11 år, trengte en forandring:p

Nå sitter jeg oppe med Emmeth i sofaen da han sliter med pusten og ikke får sove, vi ser på James bond av alle ting, hahahahhah;)

Nattinatt jenter:)
Usj, så kjedelig med omgangssyke :(

Håper Emmeth fikk sove i natt...
Så moro med farging av hår da :)
 
Back
Topp