Uke 5 skravle

En tråd i 'September 2012' startet av Fru H, 26 Jan 2015.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Fru H Mot nye tider September 2012 VIP

Greit å ta en legetur igjen ja :(

2. mammatil2prinsesser&2prinser Forumet er livet Novemberlykke 2018 September 2012 VIP Oktoberbarna 2021♡

Uff, var da fælt så ille hu skulle være plaget av sykdom da stakkars:( Hvordan er formen hennes nå? God bedring til lillemor♡

3. mammatil2prinsesser&2prinser Forumet er livet Novemberlykke 2018 September 2012 VIP Oktoberbarna 2021♡

Jeg er begynt og hanke nå, så spørs om ikke jeg er blitt smitta, men enn så lenge går det greit. Jo takk for det, han har grått i hele dag, så er absolutt ikke i slaget. Håper bare han sover i natt:)

God bedring til Hermine, håper hu er blitt bedre:)

4. mammatil2prinsesser&2prinser Forumet er livet Novemberlykke 2018 September 2012 VIP Oktoberbarna 2021♡

Friske og raske, det liker vi:D:D

Så koselig og jobbe sammen med mamsen:D;)Og at du kjenner alle sammen, håper det blir mer jobb på deg:)

5. mammatil2prinsesser&2prinser Forumet er livet Novemberlykke 2018 September 2012 VIP Oktoberbarna 2021♡

Omgangsjuke er noe crap, men ingen har blitt smitta enn så lenge, annet enn jeg føler meg uggen, mem håper det bare er forbigående:p

Håper våren gjør seg, vi skal på riksen i mars og da drar vi inn selvom han har feber. Nå skal gutten min sjekkes fra topp til tå.

Hahahah, kan jo sikkert legge inn en liten titt:p:cool:;)

6. Marian87 September 2012 September 2012 Junilykke 2020 ♡ Aprillykke 2016

Hun var så slapp og varm her idag. Lå rett ut fra kl 13-17, da ga jeg henne litt ibux og så ble hun piggere og ikke så varm. Da svetta hun først så alle klærne ble våte :eek: Og så orka hun å prate og tulle litt, og spise litt. Men idag har hun levd kun på Nutramigen. Blir lege i morra dersom hun enda har feber.

God bedring! Håper du ikke blir verre :)

7. mammatil2prinsesser&2prinser Forumet er livet Novemberlykke 2018 September 2012 VIP Oktoberbarna 2021♡

Så godtog høre dere hadde en super tur med varme gode opplevelser:)

Ja, fysj a meg altså, det er noe skikkelig drit altså, hater når man kan høre andre kaste opp:eek::oops:
    Jeg har hanka litt og vært kvalm idag, men ikke kastet opp;)

8. lennypenny Forumet er livet September 2012 VIP

Håper du slipper å bli mer kvalm. Hva med ungene? Hang lenge i :-(

9. mammatil2prinsesser&2prinser Forumet er livet Novemberlykke 2018 September 2012 VIP Oktoberbarna 2021♡

Åh herre min, får så vondt av henne:( Ikke noe godt når de små er så dårlige:( Godt hu fikk i seg nok drikke i det minste:) Håper feberen er borte til i morgen og at dere slipper legebesøk:)

Takk, me too, kjedelig og være syk. Mannen er ennå ikke helt bra og vart ei uke nå.

10. mammatil2prinsesser&2prinser Forumet er livet Novemberlykke 2018 September 2012 VIP Oktoberbarna 2021♡

Ja, men kommer litt i bølger, så tror bare det er noe forbigående;)

Ungene har heldigvis ikke blitt smitta*bank i bordet*

11. lennypenny Forumet er livet September 2012 VIP

Ennå godt!
    Kan være noe annet? Trodde ikke det pleide å være i mer enn 1-3 dager :)

12. mammatil2prinsesser&2prinser Forumet er livet Novemberlykke 2018 September 2012 VIP Oktoberbarna 2021♡

Norovirus kan visst vare opp mot 2 uker. Kommet begge veier her:eek: men satser på magen bare har vært i ulage el no:p

13. Marian87 September 2012 September 2012 Junilykke 2020 ♡ Aprillykke 2016

Vi var jo hos legen pga vannkoppene på onsdag, så ble hun bedre, og så verre igjen :confused:

Kanskje mannen din har blitt matforgiftet?

• Liker Liker x 1
  14. lennypenny Forumet er livet September 2012 VIP

Ånei, er det sant?? Æsj så forferdelig :'( ja satser på det hehe.. så blir man ikke så stressa selv!

15. mammatil2prinsesser&2prinser Forumet er livet Novemberlykke 2018 September 2012 VIP Oktoberbarna 2021♡

Hmmm, det var da særs ille hu skulle være plaget nå?! Er det halsen som plager henne nå? Ørene?

Matforgiftning går over etter et døgns tid tror jeg? Det er ikke tilfellet her.

16. mammatil2prinsesser&2prinser Forumet er livet Novemberlykke 2018 September 2012 VIP Oktoberbarna 2021♡

Ja, tydeligvis kan det sitte i så lenge, håper det ikke er tilfellet her:p Da dør jeg litt på meg tror jeg;)

Neida, jeg klarer meg alltids, tenker positivt helt inntil jeg har trynet ned i doskåla:D hahahah

• Liker Liker x 1
  17. mammatil2prinsesser&2prinser Forumet er livet Novemberlykke 2018 September 2012 VIP Oktoberbarna 2021♡

Et piqture;)

1422823357253.jpg

• Liker Liker x 1
  18. lennypenny Forumet er livet September 2012 VIP

Wow! Så fin du ble :-D :-D

19. lennypenny Forumet er livet September 2012 VIP

Natta chicas :)

20. lennypenny Forumet er livet September 2012 VIP

Skulle ikke sagt at det ikke er snø her.... har snødd non-stop i 24 timer. Æsj!

• Liker Liker x 1

Del denne siden