Uke 5 skravle

Huff, Hermine er blitt verre i formen igjen. :(

Skreket og vært urolig hele natta, puster tungt og nesa er hele tiden tett av snørr så hun ikke får sutta på smokken.

I morges hadde hun 39.5 og gråt over au i munnen. Lurer på om hun kan ha fått halsbetennelse :oops:

Blir vel ny legetime i morgen dersom hun ikke er bedre.

Vi skulle egentlig reise i kveld, men nå blir reisen permanent avlyst. :(
Greit å ta en legetur igjen ja :(
 
Huff, Hermine er blitt verre i formen igjen. :(

Skreket og vært urolig hele natta, puster tungt og nesa er hele tiden tett av snørr så hun ikke får sutta på smokken.

I morges hadde hun 39.5 og gråt over au i munnen. Lurer på om hun kan ha fått halsbetennelse :oops:

Blir vel ny legetime i morgen dersom hun ikke er bedre.

Vi skulle egentlig reise i kveld, men nå blir reisen permanent avlyst. :(

Uff, var da fælt så ille hu skulle være plaget av sykdom da stakkars:( Hvordan er formen hennes nå? God bedring til lillemor♡
 
Huffda, god bedring til Emmeth. Håper ikke mannen din smitter noen.

Hermine er dårlig i formen. Høy feber, tett og gråter. Vannkoppene er begynt å bli bedre men formen blir likevel verre :(

Jeg er begynt og hanke nå, så spørs om ikke jeg er blitt smitta, men enn så lenge går det greit. Jo takk for det, han har grått i hele dag, så er absolutt ikke i slaget. Håper bare han sover i natt:)

God bedring til Hermine, håper hu er blitt bedre:)
 
Her står alt til bra med oss, takk :) friske og raske!
Vikarjobben er helt grei :) selve jobben kan jo bli kjedelig i lengden, men de få ansatte jeg jobber med er koselige folk :) mamma jobber der å, så jeg er lissom kjent med de fra før ;) men nå vet jeg ikke når jeg kommer til å jobbe igjen.

Friske og raske, det liker vi:D:D

Så koselig og jobbe sammen med mamsen:D;)Og at du kjenner alle sammen, håper det blir mer jobb på deg:)
 
Usj omgangssyke å da!! Bare han eller har flere blitt smitta?
Nå er det snart vår!! Og da vil det kansje dempe seg litt med sykdom for Emmeth å etterhvert? :)

Hihi tipper du ser fin ut med blondt hår :D har du et selfie å eller?:D

Omgangsjuke er noe crap, men ingen har blitt smitta enn så lenge, annet enn jeg føler meg uggen, mem håper det bare er forbigående:p

Håper våren gjør seg, vi skal på riksen i mars og da drar vi inn selvom han har feber. Nå skal gutten min sjekkes fra topp til tå.

Hahahah, kan jo sikkert legge inn en liten titt:p:cool:;)
 
Uff, var da fælt så ille hu skulle være plaget av sykdom da stakkars:( Hvordan er formen hennes nå? God bedring til lillemor♡
Jeg er begynt og hanke nå, så spørs om ikke jeg er blitt smitta, men enn så lenge går det greit. Jo takk for det, han har grått i hele dag, så er absolutt ikke i slaget. Håper bare han sover i natt:)

God bedring til Hermine, håper hu er blitt bedre:)
Hun var så slapp og varm her idag. Lå rett ut fra kl 13-17, da ga jeg henne litt ibux og så ble hun piggere og ikke så varm. Da svetta hun først så alle klærne ble våte :eek: Og så orka hun å prate og tulle litt, og spise litt. Men idag har hun levd kun på Nutramigen. Blir lege i morra dersom hun enda har feber.

God bedring! Håper du ikke blir verre :)
 
Vi hadde det super hyggelig, godt og varmt :)
Mugg er ekkelt æsj :-(

Så godtog høre dere hadde en super tur med varme gode opplevelser:)

Ja, fysj a meg altså, det er noe skikkelig drit altså, hater når man kan høre andre kaste opp:eek::oops:
Jeg har hanka litt og vært kvalm idag, men ikke kastet opp;)
 
Hun var så slapp og varm her idag. Lå rett ut fra kl 13-17, da ga jeg henne litt ibux og så ble hun piggere og ikke så varm. Da svetta hun først så alle klærne ble våte :eek: Og så orka hun å prate og tulle litt, og spise litt. Men idag har hun levd kun på Nutramigen. Blir lege i morra dersom hun enda har feber.

God bedring! Håper du ikke blir verre :)

Åh herre min, får så vondt av henne:( Ikke noe godt når de små er så dårlige:( Godt hu fikk i seg nok drikke i det minste:) Håper feberen er borte til i morgen og at dere slipper legebesøk:)

Takk, me too, kjedelig og være syk. Mannen er ennå ikke helt bra og vart ei uke nå.
 
Håper du slipper å bli mer kvalm. Hva med ungene? Hang lenge i :-(

Ja, men kommer litt i bølger, så tror bare det er noe forbigående;)

Ungene har heldigvis ikke blitt smitta*bank i bordet*
 
Ennå godt!
Kan være noe annet? Trodde ikke det pleide å være i mer enn 1-3 dager :)

Norovirus kan visst vare opp mot 2 uker. Kommet begge veier her:eek: men satser på magen bare har vært i ulage el no:p
 
Åh herre min, får så vondt av henne:( Ikke noe godt når de små er så dårlige:( Godt hu fikk i seg nok drikke i det minste:) Håper feberen er borte til i morgen og at dere slipper legebesøk:)

Takk, me too, kjedelig og være syk. Mannen er ennå ikke helt bra og vart ei uke nå.
Vi var jo hos legen pga vannkoppene på onsdag, så ble hun bedre, og så verre igjen :confused:

Kanskje mannen din har blitt matforgiftet?
 
Vi var jo hos legen pga vannkoppene på onsdag, så ble hun bedre, og så verre igjen :confused:

Kanskje mannen din har blitt matforgiftet?

Hmmm, det var da særs ille hu skulle være plaget nå?! Er det halsen som plager henne nå? Ørene?

Matforgiftning går over etter et døgns tid tror jeg? Det er ikke tilfellet her.
 
Ånei, er det sant?? Æsj så forferdelig :'( ja satser på det hehe.. så blir man ikke så stressa selv!

Ja, tydeligvis kan det sitte i så lenge, håper det ikke er tilfellet her:p Da dør jeg litt på meg tror jeg;)

Neida, jeg klarer meg alltids, tenker positivt helt inntil jeg har trynet ned i doskåla:D hahahah
 
Et piqture;)

1422823357253.jpg
 
Back
Topp