Uke 5 skravle

Liana begynner på stor avdeling 2 mars:eek::rolleyes:
Oi, så spennende! :)

Tror nok Hermine også blir flyttet om ikke lenge. Jeg er litt ambivalent, siden hun er så sensitiv. Men hun har ingen å leke med på småbarn,så kan hende det vil bli bra for henne.
 
Hello :)

Fru H: god tur til Oslo :) og godt blødningen dabbet av!
(Fikk ikke quote deg:p )


Grei natt her! Men jentene har drømt litt inatt.. først Liana som hadde drømt om gravemaskin og lastebil som bråka mye og skulle ta hun (etter hva jeg forsto), og hun insisterte på at jeg måtte lukke lufteluka for de bråka sånn haha :p
Emira drømte at hun var i sofan og at det brant undet stuebordet, og sa at brannen "beit" hun her og der, og at røykvarsleren peip:eek: stakkars jente! Livredd der hun gråt og ropte etter meg :( <3

Ellers fikk Leoh flaske kl 6 i senga si, og alle sov til 8! Så sambo forsov seg idag :p men SÅ godt å få sovet bitte litt lenger :D haha..
Idag må jeg i et møte med nav igjen! Kjedelige greier, så håper det går fort! Ellers lite planer :)

Ha en fin dag :D
Huff, så slitsomt med drømming! :(
 
Hei hei...
Mannen henter barna og jeg har ryddet og styrt hele dagen, og han vasket gulvene. Deilig :-D

Mulig jeg drar en natt hjem i dag. . Må se ann.

Hva skal dere? :-D
 
Hei hei...
Mannen henter barna og jeg har ryddet og styrt hele dagen, og han vasket gulvene. Deilig :-D

Mulig jeg drar en natt hjem i dag. . Må se ann.

Hva skal dere? :-D
Hehe, hjemlengsel eller? :p
 
Nei da :)

Søstrene mine er skravlesyke :-D

Hvordan er formen til H? :)
Hehe, sånnsett ja!

Går veldig opp og ned. Nå har hun vondt og gråter :( måtte gi ny paracet så blir det nok bedre når den virker.
 
God kveld.
Vesla i seng kl.18.20. *tommelopp* Hun nekta dagsoving både i går og i dag, så nå var hun utslitt, hadde litt feber og vondt alle steder. Hun har spist og drukket lite i dag i tillegg, så formen var dårlig. Det ble en real kamp nå til kvelden. Sofa, tv, smoothie og strikking på meg frem til leggetid.

Hva skjer hos dere i kveld?
 
God kveld.
Vesla i seng kl.18.20. *tommelopp* Hun nekta dagsoving både i går og i dag, så nå var hun utslitt, hadde litt feber og vondt alle steder. Hun har spist og drukket lite i dag i tillegg, så formen var dårlig. Det ble en real kamp nå til kvelden. Sofa, tv, smoothie og strikking på meg frem til leggetid.

Hva skjer hos dere i kveld?
Det er så slitsomt når det blir slik :( jeg har også hatt vræling de siste to kveldene (og dagene) og det tærer på! Lite mat og drikke her også, pga aua i munnen. Håper medisinen virker litt til i morgen!

Vesla er enda i balja, så skal hun dekkes med hvitvask fra topp til tå, paracetiseres og puttes i seng. Lite dagsoving også pga vondter så antar hun vil sovne fort...håper jeg!!! Da skal jeg svime av på sofaen :p
 
Hun får fortsatt flaske morra og kveld da, er bare havremelk istedenfor mme ;) Orka ikke mer pulvermix :p

Hehe skjønner deg godt! Er ganske så lei å blande disse flaskene.. også koster det litt å!.. menmen.. snart ferdig håper jeg :p haha
 
Vi har vært hos legen. Skal gi flytende zyrtec og paracet til hun blir bedre. Det vil dempe kløen og smertene, så håper det blir bra! :)

Så bra dere har fått noe! :)
 
Oi, så spennende! :)

Tror nok Hermine også blir flyttet om ikke lenge. Jeg er litt ambivalent, siden hun er så sensitiv. Men hun har ingen å leke med på småbarn,så kan hende det vil bli bra for henne.

Hehe ja, spennende men litt rart! Jeg har jo fått beskjed om det før jul engang..så var klar over det :) det er hun og de to andre 2åringene på avdelingen som blir flyttet over, og da blir det totalt 14 barn på stor avdeling :) de 3 bruker jo 6 plasser :p men jeg liker at det ikke blir så voldsomme greiene!

Jeg husker jeg var veldig bekymret for Emira å! Enda hun var faktisk 3,5 år når hun ble flyttet! Men det gikk kjempe bra! Og skal si personligheten hennes har vokst veldig etter det ;) blitt mye "tøffere" og får jo mer utfordrende aktiviteter der enn på liten avdeling :)
 
Hei hei...
Mannen henter barna og jeg har ryddet og styrt hele dagen, og han vasket gulvene. Deilig :-D

Mulig jeg drar en natt hjem i dag. . Må se ann.

Hva skal dere? :-D

Så flink du har vært :D ble det tur hjem idag? :)
 
God kveld.
Vesla i seng kl.18.20. *tommelopp* Hun nekta dagsoving både i går og i dag, så nå var hun utslitt, hadde litt feber og vondt alle steder. Hun har spist og drukket lite i dag i tillegg, så formen var dårlig. Det ble en real kamp nå til kvelden. Sofa, tv, smoothie og strikking på meg frem til leggetid.

Hva skjer hos dere i kveld?

Uff :( god bedring til snuppa! Håper hun får sovet godt sånn at formen er bedre imårra!

Her blir det tv :) The 100 :D og kaffen er drukket opp:confused: :( haha
 
Det er så slitsomt når det blir slik :( jeg har også hatt vræling de siste to kveldene (og dagene) og det tærer på! Lite mat og drikke her også, pga aua i munnen. Håper medisinen virker litt til i morgen!

Vesla er enda i balja, så skal hun dekkes med hvitvask fra topp til tå, paracetiseres og puttes i seng. Lite dagsoving også pga vondter så antar hun vil sovne fort...håper jeg!!! Da skal jeg svime av på sofaen :p
Veldig slitsomt. Det værste er å ikke strekke til, syns jeg. Feberen har steget fra 38.1 til 39.3 (enda jun fikk sm.stillende før hun la seg pga alle vondtene), så nå har vi hatt nok en runde med medisiner her. :/

Håper Hermine (og du) får ei god natt.

Unner deg avsviminga.:)
 
Uff :( god bedring til snuppa! Håper hun får sovet godt sånn at formen er bedre imårra!

Her blir det tv :) The 100 :D og kaffen er drukket opp:confused: :( haha
Takk for det! Hun er dårligere akkurat nå, men håper på ei natt som gjør underverker.:)
Kos deg med serien og..burn? ;)
 
Veldig slitsomt. Det værste er å ikke strekke til, syns jeg. Feberen har steget fra 38.1 til 39.3 (enda jun fikk sm.stillende før hun la seg pga alle vondtene), så nå har vi hatt nok en runde med medisiner her. :/

Håper Hermine (og du) får ei god natt.

Unner deg avsviminga.:)
Har kjent veldig på det de siste tre dagene, å ikke strekke til. Når ungen sitter og vræler på gulvet fordi hun har så vondt, men jeg bare MÅ gå på do og la henne sitte der litt :( Alenemødre er noen helter, det er helt sikkert!!! Hermine har ikke vært slik syk før, hvor det eneste som roer henne er kos og fang. Men når ikke det hjelper engang og hun bare gråter hele tiden så føler jeg også for å tute :oops:

Løper i trappene her, så ble ikke rom for avsviming...kanskje en annen dag :p
 
Har kjent veldig på det de siste tre dagene, å ikke strekke til. Når ungen sitter og vræler på gulvet fordi hun har så vondt, men jeg bare MÅ gå på do og la henne sitte der litt :( Alenemødre er noen helter, det er helt sikkert!!! Hermine har ikke vært slik syk før, hvor det eneste som roer henne er kos og fang. Men når ikke det hjelper engang og hun bare gråter hele tiden så føler jeg også for å tute :oops:

Løper i trappene her, så ble ikke rom for avsviming...kanskje en annen dag :p
Uff, så trasig.:( Håper medisinene gjør underverker for henne altså.

Mannen blir heldigvis hjemme i morra, siden jeg har en forelesning som jeg MÅ få med meg. Da er vi iallfall to om jobben. Ja, all ære til alenemødre OG alenefedre. Og til deg som er alene akkurat nå.:)
 
Takk for det! Hun er dårligere akkurat nå, men håper på ei natt som gjør underverker.:)
Kos deg med serien og..burn? ;)

Greit å la feberen få jobbe litt så lenge den ikke blir for høy og det går utover søvnen! Så kansje hun er bedre imårra :)

Hehe nei ikke burn idag :( men skulle absolutt hatt det! Haha så hadde jeg sluppet å overstige kaloriene å :p
 
Back
Topp