Uke 5 skravle

Stakkars lille vennen. Hun har fått blemmer inni munnen og på leppa, så slevja bare renner :( :oops:

Må ta henne til legen i morgen for nå har hun smertefulle blemmer i rumpa, innpå øynen og inni munnen. Så får vi samtidig legeerklæring for å få reisen refundert på reiseforsikringa.

Jeg er såååå trøtt og sliten, men hun sover så urolig så jeg frykter hun blir å våkne igjen veldig snart.
Uff og uff :(
Det der høres meget ubehagelig ut!!
 
Ja, ikke sant.:) Jeg er veldig dårlig på å vente på sånt.. Skjønner jo at det ikke er noe som haster, men for MEG er det jo viktig.
Klart det er viktig for deg!
Håper du får ordnet noe før!!! :)
 
Her mases det mye etter smokk. Nå når hun er syk så får hun ha den hele tiden, sålenge formen er pjusk. Så det er sikkert vår feil. Men lar henne bare ha den kosen og trøsten det gir, hun er enda liten tenker jeg. ;)
Jeg spurte Lillebror for noen uker siden om Kaptein Sabeltann skulle få smokken hans. Da bare lo han og sa "MIN"!
Jeg spurte han i går og da sa han "ja" :eek:
Men det var ikke snakk om å legge seg uten, da :D
Nå om dagen er det veldig "ute av synet, ute av sinn", om han først ser smokken eller bamsen skal det mye til for at vi klarer å lure han fra.

Syns det er riktig av deg Marianne å la Hermine ha smokk og kos nå når hun ikke er frisk :) det gir jo en form for trøst og som du sier, så er dem jo ennå små :)


Her har det å vært samme som med Eskil..at smokken har vært glemt så lenge hun ikke har sett den eller vært veldig sliten.. men etter hun har kuttet ut smokk på dagen, så maser hun mer om flaske med mme når hun er sliten og lei :p
 
God dag til dere!
Jenny er forkjøla og har lett feber, og siden jeg MÅTTE delta på forelesning og gruppearbeid i dag, avtalte vi allerede i går at mannen skulle bli hjemme med vesla.

Har fått time til ul den 9.juni, så jeg skal be legen om henvisning til Ålesund i stedet. Kortere ventetid der, selv om jeg må reise litt lenger. Det fine er at jeg kjører forbi Camilla og co, slik at jeg kan stikke innom dem på turen.:)

Det var da veldig lenge til da!!:confused: håper du kan få en raskere time og koselig å få sett Camilla og gjengen igjen da :D

God bedring til dere :)
 
Syns det er riktig av deg Marianne å la Hermine ha smokk og kos nå når hun ikke er frisk :) det gir jo en form for trøst og som du sier, så er dem jo ennå små :)


Her har det å vært samme som med Eskil..at smokken har vært glemt så lenge hun ikke har sett den eller vært veldig sliten.. men etter hun har kuttet ut smokk på dagen, så maser hun mer om flaske med mme når hun er sliten og lei :p
Ja de har hver sin trøst og kos :) Hermine etterspør også "pulvermelk" men nå får hun nei på det siden vi er gått over på kun havremelk, så da er hvertfall den smokken god å ha :p ;)

Stakkars hun har blemmer på leppa og tunga nå, så sliter med å patte på smokken og blir SÅ fortvila :oops: merkelig at det skal være sånn trøst i den plastdingsen :p
 
Hurra for nattesøvn!!!

Undervurdert og gull verdt altså! Føler meg bedre idag, selv om ikke jeg er den som er syk :p ;)

Hermine har sovet godt, heldigvis :) Herlig!

Men hun har blemmer i munnen som plager veldig, slevja bare renner på henne :oops: Håper det gir seg med utbrudd snart!

Blir vel nok en innedag på oss, Hermine er ikke i form til å leke ute.

Hva skal dere idag?
 
Hurra for nattesøvn!!!

Undervurdert og gull verdt altså! Føler meg bedre idag, selv om ikke jeg er den som er syk :p ;)

Hermine har sovet godt, heldigvis :) Herlig!

Men hun har blemmer i munnen som plager veldig, slevja bare renner på henne :oops: Håper det gir seg med utbrudd snart!

Blir vel nok en innedag på oss, Hermine er ikke i form til å leke ute.

Hva skal dere idag?
Tenk, så greit å være ferdig med vannkopper når det hele er over..
Selvom det er helt forferdelig å se ungene syke og å få lite søvn. Og ille for henne også, selvsagt!

Jeg skal til Oslo på dagstur i dag :D
Jeg var veldig spent på dette, da jeg blødde utrolig mye etter tannfjerning i går kveld og i natt. Våknet med munnen full, liksom :eek:
Koagulert blod er virkelig ekkelt.
Jeg blødde mye i morges også, men plutselig avtok det veldig. Heldigvis!
Så jeg har fått spist og drukket og føler meg mye bedre nå, tross en litt dum natt. Minsten slet med å sove og lå mellom oss fra kl 02. Og han sover ikke så kjekt mellom oss, men han nektet noe annet.
Jeg skal straks fylle bilen med bunad, vugge og babytøy. Diverses om skal avleveres i løpet av turen i dag, med andre ord :D
 
FruH: Æsj, så kvælmt med alt blodet. Bra at det avtok nå, da..God tur til Oslo! Kjør forsiktig. :)

Marian87: Så bra at natta deres ble god.:) Masse god bedring til Hermine!

Morn! Vi sov til 08.30, men natta har vært av den urolige sorten, så jeg er ikke uthvilt.:p Her er det også hjemmedag, etter at vesla hadde en voldsom hoste, rennende nese og feber i går. Normaltemp i dag, så da er hun på bedringens vei.:)
 
Det var mye mindre skummelt enn jeg trodde. Om dine er ganske langt ute også, tipper jeg det går som smurt!

Den ene virker som om er langt ute..men den andre er halveis nedi tannkjøttet og har vært sånn siden jeg gikk gravid med Liana:confused: og er den som plutselig kan bevege på seg, men kommer aldri ut :p
 
Hehe brokkoli-gutten :)

Supert her.. Ungene w0er lagt, men gjenstår å se om Mina sovner snart.... tuller mye :p

Dere da?

Haha ja :p han foretrekker å spsie middag med hendene! Og da kan du tenke deg hvordan de ser ut haha.. også tar han seg i håret, ørene og ansiktet stadig vekk :p

Tok det lang tid før hun sovna da?
 
Ja de har hver sin trøst og kos :) Hermine etterspør også "pulvermelk" men nå får hun nei på det siden vi er gått over på kun havremelk, så da er hvertfall den smokken god å ha :p ;)

Stakkars hun har blemmer på leppa og tunga nå, så sliter med å patte på smokken og blir SÅ fortvila :oops: merkelig at det skal være sånn trøst i den plastdingsen :p

Har veldig lyst å få sluttet med mme jeg å! Men føler det er litt vanskelig å ikke gi til Liana når Leoh får :p men har kuttet ned fra 2 til 1 da..så nå før hun flaska kun på kvelden og heller en banan eller yoghurt om morgen ;) så blir det å slutte helt etterhvert! Leoh er jo helt hekta på melka si.. haha så har fåt 3 (!!) Flakser enda:confused: vanskelig å kutte bare én av de :p

Uff stakkars lille :( <3 høres fryktelig vondt og ubehagelig ut!! Hvertfall når det dukker opp inni munn og på leppene! Håper det verste gir seg snart :(
 
Hurra for nattesøvn!!!

Undervurdert og gull verdt altså! Føler meg bedre idag, selv om ikke jeg er den som er syk :p ;)

Hermine har sovet godt, heldigvis :) Herlig!

Men hun har blemmer i munnen som plager veldig, slevja bare renner på henne :oops: Håper det gir seg med utbrudd snart!

Blir vel nok en innedag på oss, Hermine er ikke i form til å leke ute.

Hva skal dere idag?

Hurra for at dere har sovet bedre :D
Så får vi håpe det ikke dukker opp noe mer blemmer!
 
FruH: Æsj, så kvælmt med alt blodet. Bra at det avtok nå, da..God tur til Oslo! Kjør forsiktig. :)

Marian87: Så bra at natta deres ble god.:) Masse god bedring til Hermine!

Morn! Vi sov til 08.30, men natta har vært av den urolige sorten, så jeg er ikke uthvilt.:p Her er det også hjemmedag, etter at vesla hadde en voldsom hoste, rennende nese og feber i går. Normaltemp i dag, så da er hun på bedringens vei.:)

Synd med natten, men godt vesla er bedre :) da blir nok neste natt bedre;)
 
Hello :)

Fru H: god tur til Oslo :) og godt blødningen dabbet av!
(Fikk ikke quote deg:p )


Grei natt her! Men jentene har drømt litt inatt.. først Liana som hadde drømt om gravemaskin og lastebil som bråka mye og skulle ta hun (etter hva jeg forsto), og hun insisterte på at jeg måtte lukke lufteluka for de bråka sånn haha :p
Emira drømte at hun var i sofan og at det brant undet stuebordet, og sa at brannen "beit" hun her og der, og at røykvarsleren peip:eek: stakkars jente! Livredd der hun gråt og ropte etter meg :( <3

Ellers fikk Leoh flaske kl 6 i senga si, og alle sov til 8! Så sambo forsov seg idag :p men SÅ godt å få sovet bitte litt lenger :D haha..
Idag må jeg i et møte med nav igjen! Kjedelige greier, så håper det går fort! Ellers lite planer :)

Ha en fin dag :D
 
Liana begynner på stor avdeling 2 mars:eek::rolleyes:
 
Har veldig lyst å få sluttet med mme jeg å! Men føler det er litt vanskelig å ikke gi til Liana når Leoh får :p men har kuttet ned fra 2 til 1 da..så nå før hun flaska kun på kvelden og heller en banan eller yoghurt om morgen ;) så blir det å slutte helt etterhvert! Leoh er jo helt hekta på melka si.. haha så har fåt 3 (!!) Flakser enda:confused: vanskelig å kutte bare én av de :p

Uff stakkars lille :( <3 høres fryktelig vondt og ubehagelig ut!! Hvertfall når det dukker opp inni munn og på leppene! Håper det verste gir seg snart :(
Hun får fortsatt flaske morra og kveld da, er bare havremelk istedenfor mme ;) Orka ikke mer pulvermix :p
 
Vi har vært hos legen. Skal gi flytende zyrtec og paracet til hun blir bedre. Det vil dempe kløen og smertene, så håper det blir bra! :)
 
Back
Topp