Bébbe
Elsker forumet
Dagmamma er jo koselig da. Mer ro mens de er så små og egentlig ikke behøver barnehage
Tror hun plukker myyye opp fra tv
Hehe..ja barnetv har vel mye skyld her også
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Dagmamma er jo koselig da. Mer ro mens de er så små og egentlig ikke behøver barnehage
Tror hun plukker myyye opp fra tv
Jeg har lenge spist glutenfritt fordi jeg klør fort når jeg spiser det. Men litt ser ut til å gå bra nå som jeg har holdt meg unna en stund. Ellers mente hudlegen at det jeg har i ansiktet ikke påvirkes av kosthold, det er en slags infeksjon og jeg har fått lang kur med tabletter for å bli kvitt det.Uff jo jeg må gå på de tablettene i 1,5 år til, ellers får jeg tilbakefall. Men de hindret meg i å bli kvitt luftveisinfeksjoner så da måtte de ta de bort mens jeg fikk antibiotika. Starter igjen i kveld
Så bra at du har fått rett behandling! Er vanskelig å finne riktig behandling mot utslett har jeg inntrykk av. Merker du noe om du spiser eller ikke spiser diverse?
Jeg har lenge spist glutenfritt fordi jeg klør fort når jeg spiser det. Men litt ser ut til å gå bra nå som jeg har holdt meg unna en stund. Ellers mente hudlegen at det jeg har i ansiktet ikke påvirkes av kosthold, det er en slags infeksjon og jeg har fått lang kur med tabletter for å bli kvitt det.
Blir du i veldig dårlig form når du går på det?
Klart småen må til dagmamma når mannen din begynner i jobb. Du er jo sykemeldt for en grunn, og ikke i stand til å holde følge med en ettåring hele dagen. Hadde du vært frisk ville du jo enten vært i jobb igjen eller hatt ulønnet perm for å være hjemme med hanSå bra at det var en infeksjon egentlig, for da blir du jo helt kvitt det. Men har stor tro på at man kan klø av gluten og div annen mat. Jeg reagerer på laktose, og etter at jeg gikk over til laktosefritt kosthold så har jeg slutta å klø og få utslett. Tok allergimedisin hver dag i 15 år, men nå trenger jeg ikke lenger. Kan selvfølgelig være en tilfeldighet men tror ikke det
Blir vel ikke i veldig dårlig form sånn sett av tablettene, men de hemmer immunforsvaret så jeg er utsatt for infeksjoner (har vært forkjøla siden september 2013 og blir ikke helt kvitt det pga immunforsvaret). Kan skje at jeg blir litt kvalm onsdag kveldene, for da tar jeg 14 tabletter med den cellegifta jeg fikk som høydoser. Den andre som jeg tar hver dag påvirker mer ting inne i meg. Leververdiene og beinmargen. Ja begge går jo direkte på beinmargen selvfølgelig ;-) ellers så syns jeg de "verste bivirkningene " er at jeg er generelt sliten og ikke orker å være alene med barna mine lenge i gangen f.eks. Jeg har hele tiden kunnet psyke opp kroppen, men nå sier den litt stopp og det er frustrerende. Men satser på at formen kommer seg når det blir lysere og lettere ute og siste dosene med intravenøs kommer litt på avstand.
Litt derfor småen skal få gå til dagmamma for jeg hadde klart å ha han hjemme når sambo begynner å jobbe, men da hadde jeg konstant vært sliten og absolutt ikke følt at han ble tilfredsstilt slik at han får utvikle sansene og utforske verden ordentlig. Og jeg hadde nok ikke vært så god mamma for Simone når hun kom hjem fra bhg.
Ja...det ble nå langt
Det er viktig å kjenne på kroppens begrensningerSå bra at det var en infeksjon egentlig, for da blir du jo helt kvitt det. Men har stor tro på at man kan klø av gluten og div annen mat. Jeg reagerer på laktose, og etter at jeg gikk over til laktosefritt kosthold så har jeg slutta å klø og få utslett. Tok allergimedisin hver dag i 15 år, men nå trenger jeg ikke lenger. Kan selvfølgelig være en tilfeldighet men tror ikke det
Blir vel ikke i veldig dårlig form sånn sett av tablettene, men de hemmer immunforsvaret så jeg er utsatt for infeksjoner (har vært forkjøla siden september 2013 og blir ikke helt kvitt det pga immunforsvaret). Kan skje at jeg blir litt kvalm onsdag kveldene, for da tar jeg 14 tabletter med den cellegifta jeg fikk som høydoser. Den andre som jeg tar hver dag påvirker mer ting inne i meg. Leververdiene og beinmargen. Ja begge går jo direkte på beinmargen selvfølgelig ;-) ellers så syns jeg de "verste bivirkningene " er at jeg er generelt sliten og ikke orker å være alene med barna mine lenge i gangen f.eks. Jeg har hele tiden kunnet psyke opp kroppen, men nå sier den litt stopp og det er frustrerende. Men satser på at formen kommer seg når det blir lysere og lettere ute og siste dosene med intravenøs kommer litt på avstand.
Litt derfor småen skal få gå til dagmamma for jeg hadde klart å ha han hjemme når sambo begynner å jobbe, men da hadde jeg konstant vært sliten og absolutt ikke følt at han ble tilfredsstilt slik at han får utvikle sansene og utforske verden ordentlig. Og jeg hadde nok ikke vært så god mamma for Simone når hun kom hjem fra bhg.
Ja...det ble nå langt
Uff, stakkars litaGod kveld!
Landa i sofaen med nybakt brød, litt frukt/grønt og nøtter. Men løper opp og ned trappa hele tiden så blir ikke mye kos.
Hermine har blitt mer og mer plaget utover kvelden, og nå gråter hun til rett som det er av vondter. hun har masse blemmer i rumpa, både foran og bak, og inni munnen. Så hun har veldig vondt og gråter mye, selv om hun har fått smertestillende. Ikke noe morro!
Har kjøpt noe greier på apoteket, et nytt skum som skulle lindre. Men det virker ikke til å hjelpe noe særlig så må ut på nytt i morgen å kjøpe hvitvask.
Hva gjør dere i kveld?
Autch, lykke til i morgen da!Uff, stakkars lita
Håper det ikke varer så altfor lenge...
Jeg var hjemme fra skolen før kl 19 og rakk litt stelletid med gutta før de sloknet!
Nå skal jeg ikke så mye før jeg finner sengen kjenner jeg.
Visdomstann som skal ut kl 9 i morgen
Men alt det der stikker ingen steder hellerAutch, lykke til i morgen da!
Her ligger leker strødd, klær må henges opp og kjøkkenet ser ikke ut. Men siden Hermine er våken hele tiden så blir ikke noe gjort idag
Ja, men jeg hater å vasse i rot Blir så nedfor av detMen alt det der stikker ingen steder heller
Det blir litt unntakstilstand når ungene er syke!
Ja jeg hader det jeg ogJa, men jeg hater å vasse i rot Blir så nedfor av det
Hååååper ibuxen hjelper litt så hun finner roen, måtte smøre henne i baken på nytt nå...blir en spennende natt!
Det er viktig å kjenne på kroppens begrensninger
Tenk så mye mer både du, mannen og ungene får ut av tiden sammen når du ikke er helt utslitt av å ha passet barn hele dagen! Det høres veldig lurt ut at han skal få være litt hos dagmamma
Jeg har også tro på at kosthold har mye å si. Jeg tror nok at gluten og laktose skaper plager for mange mennesker.
Interessant!Kom på en ting ang gluten nå har det jo blitt oppdaget gjentatte ganger at hos par som har problemer med å bli gravide, viser det seg for å ofte være at en av dem har cøliaki uten å vite det!.. så leger skal begynne å teste det med engang nå om noen oppsøker dem pga sånt
Uff og uff!! For en natt dere har hattMorn!
(Ingen god)
Vi har vært våkne heeeele natten. Sovet to timer, og ellers har hun skreket og skreket. Ugh, kan ikke huske at noen natt har vært så ille før.
Særdeles uheldig at jeg har pms og er stuptrøtt = ingen tålmodighet, når hun enda har vondt, er lei seg og gråter.
Dagens klage fra oss
Hun klør veldig ja, spesielt i rumpa. Tett i tett både foran og bak der nede med prikker og blemmer stakkarUff og uff!! For en natt dere har hatt
Får tro hun er trøtt hun også og sover en dupp i dag? Klør hun fælt?
Lykke til! Håper du ikke blir plaget med smerter etterpå!Jeg er på plass på tannlegekontoret og gruer meg til å trekke tann
Heldigvis er den nesten kommet helt ut, så det bør være grei skuring å trekke den!
Etterpå må jeg handle litt og ta bussen hjem. Har lovet gutta å hente tidlig i dag, og mannen skal jobbe sent.
Ha en fin dag!
Det går bra foreløpig. Jeg kjente lite til den første bedøvelsen, så da fikk jeg mer av en annen type tannen var ute på kort tid, og bedøvelsen er på maks nå snart en halvtime etter :-DLykke til! Håper du ikke blir plaget med smerter etterpå!
Jeg opererte ut en tann for ett år siden, gikk utrolig fort og det værste var bedøvelsen. Lite vondt etterpå også