Uke 46 - skravletråd

God formiddag, jenter :)

Idag våkna jentene halv 8 :) men jeg og Leoh sov til 9;) Liana sover nå, og Emira spiser litt lunsj, jeg kom plutselig på NÅ at jeg ikke har spist enda:eek: (klikka for meg eller?:P) så da får vel jeg se om det er noe å spise, bare litt synd jeg kasta resten av brødet:P hehe..

Vi tenkte å gå tur til butikken etter at Liana har våknet :) har ikke vært ute med vogna til Leoh enda:eek::p har bare hatt han i babybjörn'en når jeg har henta de to andre i bhgen og i bil;)
Ellers blir det kos med snuppene fram til de legger seg ikveld (og en gretten man som jeg håper får opp humøret snart!):P haha..

Ønsker dere en super fin lørdag!;);D

☆★hilsen meg★☆

Et herlig bilde jeg klarte å fange istad:rolleyes::D

1384602181275.jpg

☆★hilsen meg★☆

Her var det jo voldsomt med liv idag!:P haha..

Hva driver dere med i kveld? Alle hatt en fin dag?
Jeg sitter i sofan å skal se litt tv og kose meg med julebrus og snop!:)

☆★hilsen meg★☆

Ja her var det dødt :eek:
Vi har vært på lekeland :D Hermine gikk om igjen og om igjen opp og ned sklia :rolleyes: så har vi vært hos mamma og drukket ettermiddagskaffe og spist eplekake :) Hermine ble så utslitt etter lekeland så hun måtte snorke litt og sov til 16.50, så hun har ligget i 40 minutter i senga si og kosa med kosekluten og dukka si før hun sovna ;)
Vi skulle egentlig ha biff +++ i kveld men ingen av oss orka å lage mat så det ble frosenpizza med oliven på i stedet :p Homeland på tv og litt snop etterpå, god lørdagskveld :D

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Ser ut til at Leoh synes storesøster er veldig spennende å se på :)

Hehe ja, han smiler nesten med engang hun kommer bort til han nå:rolleyes:;)

☆★hilsen meg★☆

Hehe ja, han smiler nesten med engang hun kommer bort til han nå:rolleyes:;)

☆★hilsen meg★☆
Herlig at dem blir så oppmerksom på omgivelsene så fort :)

Ja her var det dødt :eek:
Vi har vært på lekeland :D Hermine gikk om igjen og om igjen opp og ned sklia :rolleyes: så har vi vært hos mamma og drukket ettermiddagskaffe og spist eplekake :) Hermine ble så utslitt etter lekeland så hun måtte snorke litt og sov til 16.50, så hun har ligget i 40 minutter i senga si og kosa med kosekluten og dukka si før hun sovna ;)
Vi skulle egentlig ha biff +++ i kveld men ingen av oss orka å lage mat så det ble frosenpizza med oliven på i stedet :p Homeland på tv og litt snop etterpå, god lørdagskveld :D

Var sikkert kjempe gøy på lekeland :D eplekake er digg! Hehe.. like greit å ta noe lettvint når man har vært så mye på farta :D ikke alltid jeg orker å lage middag her heller, så da er det også greit å ha noe hjemmelaget i fryseren til jentene :P

☆★hilsen meg★☆

Herlig at dem blir så oppmerksom på omgivelsene så fort :)

Ja det blir morsomt for alle det:) dem er lissom ikke psykisk til stedet de første ukene:P

☆★hilsen meg★☆

Var sikkert kjempe gøy på lekeland :D eplekake er digg! Hehe.. like greit å ta noe lettvint når man har vært så mye på farta :D ikke alltid jeg orker å lage middag her heller, så da er det også greit å ha noe hjemmelaget i fryseren til jentene :P

☆★hilsen meg★☆
Hermine fikk et glass fra Hipp :p Den ungen er sålite kresen at hun tar glassmaten kald :eek: veldig greit når man er på farta da ;)

Ja det blir morsomt for alle det:) dem er lissom ikke psykisk til stedet de første ukene:P

☆★hilsen meg★☆
Hehe, nei, da gjelder det bare å gi masse kos og mat mens de er på amøbestadiet :p ;)

God kveld jente :)

Her e stormen hilde kåmmen :/

Så store dela av kommun e fri før strøm….fine greier deeet når eg ska les tell eksamen…
Så her sett eg no, i mørkera med te lys, og 3% strøm igjen på pc´n!

Viss ikje strømmen kjæm snart, så går eg å legg meg…fette kjedele å bære sett her å stirr ut i lufta :P

Hermine fikk et glass fra Hipp :p Den ungen er sålite kresen at hun tar glassmaten kald :eek: veldig greit når man er på farta da ;)

Haha så godt at hun spiser den kald også!:D Liana liker vel 4 typer av disse glassa, og har alltid noen på lur, men hun krever den varma da :P

☆★hilsen meg★☆

Hehe, nei, da gjelder det bare å gi masse kos og mat mens de er på amøbestadiet :p ;)

Haha ja, for av erfaringer av Liana, så varte det i 2 mnd, da var det på tide å sitte:eek: 3 mnd gammel så skulle hun sitte "selv" på fanget..lente seg fremover med engang :P haha..

☆★hilsen meg★☆

Så store dela av kommun e fri før strøm….fine greier deeet når eg ska les tell eksamen…

Viss ikje strømmen kjæm snart, så går eg å legg meg…fette kjedele å bære sett her å stirr ut i lufta :P

Ja hu Hilde er her å farter å! Men ikke såå ille her da ;) må være ekstra kjedelig når man er alene med strømbrudd! Og ikke minst skummelt:eek::p

☆★hilsen meg★☆

Ja hu Hilde er her å farter å! Men ikke såå ille her da ;) må være ekstra kjedelig når man er alene med strømbrudd! Og ikke minst skummelt:eek::p

☆★hilsen meg★☆

Jepp! Dt e litt skummelt å va aleina i mørkera! :-S

Håp strømmen kjæm snart! :confused:

<3 Fie Elise <3

Haha så godt at hun spiser den kald også!:D Liana liker vel 4 typer av disse glassa, og har alltid noen på lur, men hun krever den varma da :P

☆★hilsen meg★☆
Hermine liker tre av typene glassmat, men de kan hun omså spise hver dag tror jeg :p ;)

Huff, så ekkelt å være alene i mørket da :eek: håper du får tilbake strømmen snart da! Ville også gått og lagt meg, ingen bedre grunn for å droppe eksamenslesing ;)

Jepp! Dt e litt skummelt å va aleina i mørkera! :-S

Håp strømmen kjæm snart! :confused:

<3 Fie Elise <3

Ja uff.. syns mørket er skummelt :P haha håper strømmen kommer snart ;)

☆★hilsen meg★☆

Hermine liker tre av typene glassmat, men de kan hun omså spise hver dag tror jeg :p ;)

Åssen glass-matretter liker hun da?

☆★hilsen meg★☆

Back
Topp