hehe, ja, vår ligner jo mer en Emmaljunga i vognmodell. Ganske lavt tyngdepunkt, brei og stødig...om hun skulle komme seg opp, så faller hun uansett ikke langtVognene våre er ganske forskjellig da, det har endel å si![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
hehe, ja, vår ligner jo mer en Emmaljunga i vognmodell. Ganske lavt tyngdepunkt, brei og stødig...om hun skulle komme seg opp, så faller hun uansett ikke langtVognene våre er ganske forskjellig da, det har endel å si![]()
Hermine lånte en sånn Ikeastol av kusina si da vi var i Tønsberg, hun satt kjempefint i denVi er så trege med å få frem tripp trappen vi. Men liker godt IKEA-stolen enda, da han ikke akkurat sitter dannet ved bordetMå pusse opp tripp trappen og få den i hus!!
Jeg kan også godt forstå det og jeg ble så lei av å plundre med de selene inni posen og med mye klær! Droppet dunposen da vi dro på senteret i går og glemte selene. Det største problemet ble at han akte seg nedover når han ble lei, og smatt under bøylenhehe, ja, vår ligner jo mer en Emmaljunga i vognmodell. Ganske lavt tyngdepunkt, brei og stødig...om hun skulle komme seg opp, så faller hun uansett ikke langtMen synes hun ligger så langt nedi der at jeg orker ikke å plundre med de selene, virker som om hun sover bedre uten seler, noe jeg godt kan forstå
![]()
oioi, det var mye mennnesker, flere gjester enn vi hadde til barndåpenGOD FREDAG![]()
Jeg har litt panikk, for T og jeg tok en opptelling og om vi er "uheldige" kommer det 24 personer her på søndag
Jeg håper virkelig ikke alle kommer på en gang!!!
Ja, absolutt. Det er et godt poeng. Samtidig så er den egne bordplassen hans gull verdt! Og han kommer litt lenger unna alt han har lyst til å hive rundt segHermine lånte en sånn Ikeastol av kusina si da vi var i Tønsberg, hun satt kjempefint i den...men syntes liksom hun ble litt uttafor ved matbordet, siden stolen ikke kom helt inntil
![]()
akkurat det der med den bøylen er noe som irriterer meg grenseløst, at det ikke er en sånn "midtskiller" som man kan kneppe fast slik at ungen ikke klarer å ake seg ned!Jeg kan også godt forstå det og jeg ble så lei av å plundre med de selene inni posen og med mye klær! Droppet dunposen da vi dro på senteret i går og glemte selene. Det største problemet ble at han akte seg nedover når han ble lei, og smatt under bøylen![]()
haha, den gutten der altsåJa, absolutt. Det er et godt poeng. Samtidig så er den egne bordplassen hans gull verdt! Og han kommer litt lenger unna alt han har lyst til å hive rundt seg![]()
Jeg er kjempetakknemmelig for at så mange vil komme å feire T. Ikke minst at så mange fra familien til mannen gidder å kjøre alle de mila hit, for det er desverre ikke altfor ofte (men jeg forstår det også siden det er langt). Men 5 år er jo et litt "Rundt" tall, og Lillebror har hatt bursdag i tillegg, så det er helt supert! Jeg bakte en svær langpannesjokoladekake i går og smatt i fryseren. Har kanelsnurrer i fryseren og. Begge deler melkefritt =) Søs baker muffins og jeg har bestilt en Lynet McQueen-kake av ei vi kjenner =) Så tenkte jeg å kjøpe litt snakcs og lage MASSE linsesuppeoioi, det var mye mennnesker, flere gjester enn vi hadde til barndåpen![]()
Bare å henge i å bake og koke kaffe da
![]()
DER er Emmaljunga genialeakkurat det der med den bøylen er noe som irriterer meg grenseløst, at det ikke er en sånn "midtskiller" som man kan kneppe fast slik at ungen ikke klarer å ake seg ned!Når vi tar posen ut av vogna må jeg fest selene rundt livet på Hermine, ellers så siger hun seg nedover og sklir ut
![]()
![]()
Ikke like flink han her altsåhaha, den gutten der altsåVi har lite erfaring med kasting av ting og tang under måltider, annet enn koppen når hun er ferdig å spise
Men hun løfter fatet sitt mot meg og sier "takktakk" når hun er ferdig, og da gjelder det å være kjapp ellers vrir hun seg til siden og slipper det også i gulvet
![]()
ja, for akkurat det savner jeg! Det er en slik i Hello Kitty trilla, og det er et kjempepluss når vi er på kjøpesenter o.l. Tror jeg må vurdere om det går an å feste et belte eller noe i mellom der, om vi ennå bruker den vogna når sommeren kommer!DER er Emmaljunga genialeDe har en stropp der! Jeg tenkte å lage en, til sommeren, slik at det ikke blir noe problem når vi ikke skal ha pose i.
Godt du sov bra! Det fortjener duGod formiddag
Jeg tok en dose cosylan kl 19 i går kveld, og kl 20 kunne jeg ikke fatte hvorfor jeg var så trett at jeg ikke klarte å holde øynene åpne![]()
Kom så på at morfinen kunne ha en liiiten finger med i spiller
Den tok imidlertid ikke hosten, så måtte ta en dose til og har sovet veeeldig godt i natt!
...måtte til og med sove en time ekstra etter at mannen og Hermine sto opp
De to er hjemme og koser seg idag, er skikkelig storm ute så er like greit at de er hjemmeJeg sitter på Uit...og forumerer...burde ha skrevet like mange ord på eksamenen min som her...da ville jeg vært ferdig for lengst
Hoppeloppeland forrige uke var så suksess at vi skal ta Hermine med dit iløpet av helgen, og så skal vi ta en tur i bassenget med henne om jeg klarer å finnen ny tøybadebleie i en butikk her
God helg dere![]()
hehe, vanskelig å henge med to stykker med ulike lekepreferanser på et slikt sted ja! Iallfall når Eskil gjerne bare vil vandre og vandre og vandreGodt du sov bra! Det fortjener du
Så moro med lekeland! Har litt lyst til å ta med begge gutta på det vi har her, men tror ikke jeg orker det alene. Får vente til mannen er mer hjemmeHelgen tror jeg koker litt bort til slikt
![]()
Håper dere får en fin tur!God fredag
Masse lykke til med selskap i helga Fru H
Her går ferden til svigermor i dag, ufattelig hvor mye det er å pakke, det overasker meg hver gang
Men det kan nok hende det er fordi ingen av besteforeldrene har noe i hus selv, så vi må ta med absolutt alt.
Skal hente nasse om en halvtime, så får hun roe ned før bilturen hjemme. Er ikke helt i formen selv i dag, håper det gir seg.
Ja, eg ska ta meg en velfortjent laaang ferie utn å få ett fnugg a dåle samvittighet![]()
Det tenker jeg blir braSka eg ta med meg Fie i badeland å kos åss
Meeen før den tid bi det ikje tid tell stort ainna enn å les når Fie søv![]()
GOD FREDAG![]()
![]()
Jeg har litt panikk, for T og jeg tok en opptelling og om vi er "uheldige" kommer det 24 personer her på søndag![]()
Jeg håper virkelig ikke alle kommer på en gang!!!