Har hun badekar? Broren min har et som de fester på badekaret. Har ikke testa det i bruk selv, så vet ikke om det er behagelig..
Sent from my iPhone using BV Forum
Ganske lavt det også, får nok bare vente til neste gang, men takk for tipset
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har hun badekar? Broren min har et som de fester på badekaret. Har ikke testa det i bruk selv, så vet ikke om det er behagelig..
Vi brukte aldri de selene som hører med. Brukte andre seler med en gang!Det som er problemet med vogna er at den kanten oppe buer innover i vogna og er ubehagelig å hvile bakhodet på. Det går ikke å legge hun lenger ned i vogna heller, for må ha på sele, og den stopper hun i skrittet liksom..tror nok ikke den rekker til vi tar i bruk søskenvogna nei ;( men hadde det vært sommer fra nå til da, så kunne vi klart oss med trilla.
Liker å kikke på vogner, men akkurat i dette tilfellet ble jeg litt skuffa siden jeg liker vogna utrolig godt, og den er lett og manøvrere og løfte inn og ut av bilen. Vi setter den inn i bilen uten å slå den sammen. Og DET er fantastisk deiligmen så får Simone få ei ny vogn og så har vi denne til babyen om Simone tar med "nye vogna" si i barnehagen om hun fortsatt sover på dagtid
Det eneste negative med city crossen, må være det med selene. De er liksom ikke helt optimale hverken plassert eller utformet. De virker en smule ubehagelige i forhold til andre vogner jeg har brukt
Phu, for en ettermiddag
Koselig da, absolutt!
Lillebror og jeg var en halvtimes tid i barnehagen ved henting. Og han storkoser seg så veldig! Og blir forbanna når vi skal dra. Nesten så jeg får litt dårlig samvittighet for at han ikke får gå der
Og så spiste vi rester fra i går. Hadde stekt kyllingfilet i biter med grønnsaker igjen. Kokte pastaskruer til guttene og varmet resten av maten i en panne sammen med kikerter og tomat! Utrolig godt, begge ungene spiste masse! Og blåbær og jordbær til dessert
Vaskemaskina går jevnt og trutt i dag, jeg orker ikke å ha hengene over meg at jeg burde vaske klær i helgen med samling og besøk av svigermor samt selskap på søndag.
Har hele tiden tenkt at vi bør ha litt mat tilgjengelig på søndag, ikke bare kaker. Noen har jo kjørt langt. Men det må være enkelt, for jeg er så lei av å diske opp og være stressa når vi har besøk![]()
Lurer på å spørre barnehagen peeent i morgen om jeg kan snike til meg linsesuppeoppskriften demsDe lager nesten altl gluten- og melkefritt og suppene deres er så gode! Så kan den bare stå i gryta på søndag slik at folk kan forsyne seg om de er sultne!. Spørs om de vil dele den da
Begge gutta må bade i kveld. Men vi må passe på å rekke Skype med mannen først - han ringte i går etter at de sovnet så tidlig![]()
men man kan jo sette i løse seler daOm det kan gjøre saken noe bedre? Jeg liker heller ikke selene i vår vogn noe særlig, synes den i skrittet er så altfor kort i forhold til lengden på de over skuldrene
Heldigvis trenger vi ikke seler sålenge hun ligger i pose, da sitter hun fast i den
![]()
Men når sommeren kommer må vi nok sette de selene vi har i tripptrappen i vogna i stedet!
Ganske lavt det også, får nok bare vente til neste gang, men takk for tipset![]()
Så flink som hun erSkal huske på det med løse seler til nestemannselene funker greit nå, men de kunne vært bedre utformet
vogna blir nok ikke lenger i ryggen av andre seler dessverre ;( men vi skal nok finne en god vogn når Simone er frisk
Så praktisk at dere ikke trenger seler i pose da! Simone glider opp posen selv hun ;-) hun har øye for detaljer den jenta!
Vi har ikke seler i tripptrappen vår. Tror ikke det er lenge før vi kan ta bort bøylen, for hun sitter fint og klatrer opp selv når vi er på besøk hos folk som ikke har bøyle.
Akkurat nå føler jeg at lille jenta vår blir stor i en fart! Er jo gøy det også, men savner den lille babyen min ;-)
Hallo
Mannen holder på å bade en trøtt unge nå, og jeg sniker meg til en karamell espresso selv om huset et bomba av leker![]()
vi har bare kosa oss på gulvet sammen i ettermiddag! Hermine driver og hermer etter dukka si som snakker engelsk, og jammen meg skjønner hun ikke hva den sier
"baibai, hadet" kom det etter at dukka sa bye,bye
...i tillegg er hun blitt veldig eiesyk ovenfor mamman sin, så når pappan forsøker å stjele en suss kommer hun og slafser meg i hele ansiktet
![]()
hun gir de våteste tungekyssene den ungen altså
![]()
Sent from my iPad using BV Forum mobile app
Så flink som hun er![]()
![]()
Vi har ikke alltid sele på Lillebror om det er pose i vogna. Kommer ingen vei, men er uansett under oppsyn om han ikke har sele da![]()
Hadde han sovet fast i vogna på dagtid hadde vi nok hatt på seler..
Så skjønt <3
Er jo ikke såå lenge til daog det blir nok godt tenker jeg
☆★hilsen meg★☆
Jeg har siste eksamen 18.desember
Sent from my iPad using BV Forum mobile app
Ja da blir det like greit å bruke gulvethåper dere finner et fint stellebord! Visst mamman din venter mange barnebarn og vil skru i veggen sin, så elsker jeg det vegghengte stellebordet vårt. Men det blir store hull i veggen da...upraktisk..
Har to skriftlige og en muntlig! Jobber med en skriftlig nå som skal inn neste helg, så er det muntlig til denne den 4.desember og ny skriftlig fra 10.-18.desember. Så her blir det intensive juleforberedelser de siste 6 dagene før julHar du mange eksamena før jul?
Eg sku gjerne ha hatt ei uke lenger på den siste eksamen…det e bære 6 daga etter matte eksamen…litt nært syns eg! Meeen får sats på at det går bra
Lykke tell![]()
når hun ligger i voksi classicen, med stormtrekk over, så sitter hun bom fast og får såvidt armene over posekantenSå flink som hun er![]()
Vi har ikke alltid sele på Lillebror om det er pose i vogna. Kommer ingen vei, men er uansett under oppsyn om han ikke har sele da
Hadde han sovet fast i vogna på dagtid hadde vi nok hatt på seler..
Vognene våre er ganske forskjellig da, det har endel å sinår hun ligger i voksi classicen, med stormtrekk over, så sitter hun bom fast og får såvidt armene over posekantenOg babycallen er så sensitiv, så hører jo når hun lager det minste pip, derfor tenker jeg at det er ganske så trygt å la henne sove uten selene i sportsvogna
![]()
hehe, Hermine klatrer også opp i tripptrappstolen sin selv, men hun kommer seg opp selvom det er bøyle påSkal huske på det med løse seler til nestemannselene funker greit nå, men de kunne vært bedre utformet
vogna blir nok ikke lenger i ryggen av andre seler dessverre ;( men vi skal nok finne en god vogn når Simone er frisk
Så praktisk at dere ikke trenger seler i pose da! Simone glider opp posen selv hun ;-) hun har øye for detaljer den jenta!
Vi har ikke seler i tripptrappen vår. Tror ikke det er lenge før vi kan ta bort bøylen, for hun sitter fint og klatrer opp selv når vi er på besøk hos folk som ikke har bøyle.
Akkurat nå føler jeg at lille jenta vår blir stor i en fart! Er jo gøy det også, men savner den lille babyen min ;-)
Vi er så trege med å få frem tripp trappen vi. Men liker godt IKEA-stolen enda, da han ikke akkurat sitter dannet ved bordethehe, Hermine klatrer også opp i tripptrappstolen sin selv, men hun kommer seg opp selvom det er bøyle påHun klatrer fin over bøyla og setter seg ned
Men hun hopper sånn på stolen mens hun spiser så tørr ikke fjerne bøyla helt ennå
![]()