Greit med et sånt stellebord ja! Hos mora mi så har vi brukt håndklær på gulvet.. og det er så slitsomt!
☆★hilsen meg★☆
Ja, det har vi gjort å
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Greit med et sånt stellebord ja! Hos mora mi så har vi brukt håndklær på gulvet.. og det er så slitsomt!
☆★hilsen meg★☆
Ja, det har vi gjort å![]()
Kan ikke være noe godt for bekkenet dittmamma måtte skifte på jentene for meg
hehe..
☆★hilsen meg★☆
Hvilken vogn er det?Uff..lurer på om vogna vår er for kort i ryggen for snuppa..hva syns dere? Vis vedlegget 39931
Vis vedlegget 39932
Sent from my iPhone using BV Forum
Hvilken vogn er det?
City cross?
Vi hadde Emaljunga Mondial til T, og han sov i den til han var ca 2,5 år og hadde ok plass til da. Men city cross er mindre om jeg ikke husker feil? T var/ er lang i ryggen også, og han hadde bedre plass enn det ser ut til på bildet ditt.
Ja vogn vil man helst ha en stund lenger!Det er city cross ja. Tror den er kortere enn mondialen. Tror vi må gå på butikken og prøve mondialen og div andre vogner, og så prøve å finne en brukt en. Vi skulle absolutt hatt plass i vogna ei stund til.
Æsj! Da gikk det enda mer penger i dag !
Men da har jeg fått kjøpt inn mye til bursdagsfeiring og sendt av gårde noen pakker. Og handlet litt kalendermoro til Lillebror også, eventuelt så sparer vi den pakken til jul!
Og hatt koselig lunch med søs. Lillebror våknet kl 5 i dag, så han sovnet allerede på vei til senteret og sov bare i 20 minutter. Så nå måtte jeg trille han litt ute og han sovnet nå kl 13.30. Blir litt sen dupp da, men han sover heldigvis ikke så lenge i vognSå får jeg fortsatt ryddingen litt
![]()
Nei, det kjennes jaMen nå tar mannen seg av skiftene om vi ikke finner stellebord
![]()
Ja vogn vil man helst ha en stund lenger!![]()
Er du fremmet for å ha henne vendt fra deg? Noen synes det er ok når ungene har blitt så store. Da er hvertfall TFK GEDIGEN
Ellers er vi superfornøyde med Babyjoggeren vår - han har kjempeplass!
Vi har City Versa Gt da, som kan snues. Den er nok litt mer "brautende" enn noen av de andre. Disse liker jeg godt:Nei nå kan hun godt sitte vendt fra oss. Hun gjør det i trilla si og liker det godter nok bare at vi ikke husker å snu sittedelen som gjør at hun er vendt mot oss i den vogna. Har også hørt at tfk og babybogger er god plass i. Hvilke. Babyjogger er det?
Vi har City Versa Gt da, som kan snues. Den er nok litt mer "brautende" enn noen av de andre. Disse liker jeg godt:
http://www.barnashus.no/baby-jogger-city-elite-oliven-0745146132573.html
http://lekmer.no/barn-og-baby/barne...bumbleride-barnevogn-indie-2013-green-papyrus
http://www.barnashus.no/tfk-joggste...7180437.html?gclid=CNTp49e25LoCFURc3godjmUAVQ
![]()
![]()
Babyjogger er geniale! Spesielt enkle å slå sammenFine vognervi har jo kjøpt bumbleride som søskenvogn, så den vet jeg er god plass i. Prøvde tfk søskenvogn også og den også var god plass i. Vi må nok speide litt! Må prøve Babyjogger...de ser snertne ut!
Jeg har siste eksamen 18.desemberja, her e det full fart helt fram tell 2 desemberhuff!!!!
Jeg synes ikke den ser kort utUff..lurer på om vogna vår er for kort i ryggen for snuppa..hva syns dere? Vis vedlegget 39931
Vis vedlegget 39932
Hehe, når jeg tenker lettvindtmat så blir det pølser i brød eller noe såntPhu, for en ettermiddag
Koselig da, absolutt!
Lillebror og jeg var en halvtimes tid i barnehagen ved henting. Og han storkoser seg så veldig! Og blir forbanna når vi skal dra. Nesten så jeg får litt dårlig samvittighet for at han ikke får gå der
Og så spiste vi rester fra i går. Hadde stekt kyllingfilet i biter med grønnsaker igjen. Kokte pastaskruer til guttene og varmet resten av maten i en panne sammen med kikerter og tomat! Utrolig godt, begge ungene spiste masse! Og blåbær og jordbær til dessert
Vaskemaskina går jevnt og trutt i dag, jeg orker ikke å ha hengene over meg at jeg burde vaske klær i helgen med samling og besøk av svigermor samt selskap på søndag.
Har hele tiden tenkt at vi bør ha litt mat tilgjengelig på søndag, ikke bare kaker. Noen har jo kjørt langt. Men det må være enkelt, for jeg er så lei av å diske opp og være stressa når vi har besøk![]()
Lurer på å spørre barnehagen peeent i morgen om jeg kan snike til meg linsesuppeoppskriften demsDe lager nesten altl gluten- og melkefritt og suppene deres er så gode! Så kan den bare stå i gryta på søndag slik at folk kan forsyne seg om de er sultne!. Spørs om de vil dele den da
Begge gutta må bade i kveld. Men vi må passe på å rekke Skype med mannen først - han ringte i går etter at de sovnet så tidlig![]()
Lettvindt som i at det kan lages på forhåndHehe, når jeg tenker lettvindtmat så blir det pølser i brød eller noe sånt
For en flink bhg da, her er det vanskelig å få dem til å gi Hermine et melkefritt alternativ når de har varmlunsj en dag i uka...og det meste av mat er ferdigmat/halvfabrikata
Sent from my iPad using BV Forum mobile app