Uke 46 - skravletråd

Vognene våre er ganske forskjellig da, det har endel å si :D
hehe, ja, vår ligner jo mer en Emmaljunga i vognmodell. Ganske lavt tyngdepunkt, brei og stødig...om hun skulle komme seg opp, så faller hun uansett ikke langt :P Men synes hun ligger så langt nedi der at jeg orker ikke å plundre med de selene, virker som om hun sover bedre uten seler, noe jeg godt kan forstå ;)

Vi er så trege med å få frem tripp trappen vi. Men liker godt IKEA-stolen enda, da han ikke akkurat sitter dannet ved bordet :p Må pusse opp tripp trappen og få den i hus!!
Hermine lånte en sånn Ikeastol av kusina si da vi var i Tønsberg, hun satt kjempefint i den :) ...men syntes liksom hun ble litt uttafor ved matbordet, siden stolen ikke kom helt inntil :p

hehe, ja, vår ligner jo mer en Emmaljunga i vognmodell. Ganske lavt tyngdepunkt, brei og stødig...om hun skulle komme seg opp, så faller hun uansett ikke langt :p Men synes hun ligger så langt nedi der at jeg orker ikke å plundre med de selene, virker som om hun sover bedre uten seler, noe jeg godt kan forstå ;)
Jeg kan også godt forstå det og jeg ble så lei av å plundre med de selene inni posen og med mye klær! Droppet dunposen da vi dro på senteret i går og glemte selene. Det største problemet ble at han akte seg nedover når han ble lei, og smatt under bøylen :p

GOD FREDAG :D :D
Jeg har litt panikk, for T og jeg tok en opptelling og om vi er "uheldige" kommer det 24 personer her på søndag :eek:
Jeg håper virkelig ikke alle kommer på en gang!!!
oioi, det var mye mennnesker, flere gjester enn vi hadde til barndåpen :eek: :P Bare å henge i å bake og koke kaffe da ;)

Hermine lånte en sånn Ikeastol av kusina si da vi var i Tønsberg, hun satt kjempefint i den :) ...men syntes liksom hun ble litt uttafor ved matbordet, siden stolen ikke kom helt inntil :p
Ja, absolutt. Det er et godt poeng. Samtidig så er den egne bordplassen hans gull verdt! Og han kommer litt lenger unna alt han har lyst til å hive rundt seg :p

Jeg kan også godt forstå det og jeg ble så lei av å plundre med de selene inni posen og med mye klær! Droppet dunposen da vi dro på senteret i går og glemte selene. Det største problemet ble at han akte seg nedover når han ble lei, og smatt under bøylen :p
akkurat det der med den bøylen er noe som irriterer meg grenseløst, at det ikke er en sånn "midtskiller" som man kan kneppe fast slik at ungen ikke klarer å ake seg ned! o_O Når vi tar posen ut av vogna må jeg fest selene rundt livet på Hermine, ellers så siger hun seg nedover og sklir ut :eek: :p

Ja, absolutt. Det er et godt poeng. Samtidig så er den egne bordplassen hans gull verdt! Og han kommer litt lenger unna alt han har lyst til å hive rundt seg :p
haha, den gutten der altså :p Vi har lite erfaring med kasting av ting og tang under måltider, annet enn koppen når hun er ferdig å spise ;) Men hun løfter fatet sitt mot meg og sier "takktakk" når hun er ferdig, og da gjelder det å være kjapp ellers vrir hun seg til siden og slipper det også i gulvet :P

oioi, det var mye mennnesker, flere gjester enn vi hadde til barndåpen :eek: :p Bare å henge i å bake og koke kaffe da ;)
Jeg er kjempetakknemmelig for at så mange vil komme å feire T. Ikke minst at så mange fra familien til mannen gidder å kjøre alle de mila hit, for det er desverre ikke altfor ofte (men jeg forstår det også siden det er langt). Men 5 år er jo et litt "Rundt" tall, og Lillebror har hatt bursdag i tillegg, så det er helt supert! Jeg bakte en svær langpannesjokoladekake i går og smatt i fryseren. Har kanelsnurrer i fryseren og. Begge deler melkefritt =) Søs baker muffins og jeg har bestilt en Lynet McQueen-kake av ei vi kjenner =) Så tenkte jeg å kjøpe litt snakcs og lage MASSE linsesuppe :D :D

akkurat det der med den bøylen er noe som irriterer meg grenseløst, at det ikke er en sånn "midtskiller" som man kan kneppe fast slik at ungen ikke klarer å ake seg ned! o_O Når vi tar posen ut av vogna må jeg fest selene rundt livet på Hermine, ellers så siger hun seg nedover og sklir ut :eek: :p
DER er Emmaljunga geniale ;) De har en stropp der! Jeg tenkte å lage en, til sommeren, slik at det ikke blir noe problem når vi ikke skal ha pose i.

haha, den gutten der altså :p Vi har lite erfaring med kasting av ting og tang under måltider, annet enn koppen når hun er ferdig å spise ;) Men hun løfter fatet sitt mot meg og sier "takktakk" når hun er ferdig, og da gjelder det å være kjapp ellers vrir hun seg til siden og slipper det også i gulvet :p
Ikke like flink han her altså :p

God formiddag :)
Jeg tok en dose cosylan kl 19 i går kveld, og kl 20 kunne jeg ikke fatte hvorfor jeg var så trett at jeg ikke klarte å holde øynene åpne :eek: :p Kom så på at morfinen kunne ha en liiiten finger med i spiller ;) Den tok imidlertid ikke hosten, så måtte ta en dose til og har sovet veeeldig godt i natt! :D ...måtte til og med sove en time ekstra etter at mannen og Hermine sto opp :p
De to er hjemme og koser seg idag, er skikkelig storm ute så er like greit at de er hjemme :) Jeg sitter på Uit...og forumerer...burde ha skrevet like mange ord på eksamenen min som her...da ville jeg vært ferdig for lengst :p

Hoppeloppeland forrige uke var så suksess at vi skal ta Hermine med dit iløpet av helgen, og så skal vi ta en tur i bassenget med henne om jeg klarer å finnen ny tøybadebleie i en butikk her :)

God helg dere :)

DER er Emmaljunga geniale ;) De har en stropp der! Jeg tenkte å lage en, til sommeren, slik at det ikke blir noe problem når vi ikke skal ha pose i.
ja, for akkurat det savner jeg! Det er en slik i Hello Kitty trilla, og det er et kjempepluss når vi er på kjøpesenter o.l. Tror jeg må vurdere om det går an å feste et belte eller noe i mellom der, om vi ennå bruker den vogna når sommeren kommer!

God formiddag :)
Jeg tok en dose cosylan kl 19 i går kveld, og kl 20 kunne jeg ikke fatte hvorfor jeg var så trett at jeg ikke klarte å holde øynene åpne :eek: :p Kom så på at morfinen kunne ha en liiiten finger med i spiller ;) Den tok imidlertid ikke hosten, så måtte ta en dose til og har sovet veeeldig godt i natt! :D ...måtte til og med sove en time ekstra etter at mannen og Hermine sto opp :p
De to er hjemme og koser seg idag, er skikkelig storm ute så er like greit at de er hjemme :) Jeg sitter på Uit...og forumerer...burde ha skrevet like mange ord på eksamenen min som her...da ville jeg vært ferdig for lengst :p

Hoppeloppeland forrige uke var så suksess at vi skal ta Hermine med dit iløpet av helgen, og så skal vi ta en tur i bassenget med henne om jeg klarer å finnen ny tøybadebleie i en butikk her :)

God helg dere :)
Godt du sov bra! Det fortjener du :D
Så moro med lekeland! Har litt lyst til å ta med begge gutta på det vi har her, men tror ikke jeg orker det alene. Får vente til mannen er mer hjemme :p Helgen tror jeg koker litt bort til slikt :D

Da har jeg vært i mailkontakt med krisesenteret her og de ville gjerne ha noen ullplagg liggende til noen som har behov!
Da må jeg bare strikke litt mer enn et par sokker før jeg går innom og leverer :D

Godt du sov bra! Det fortjener du :D
Så moro med lekeland! Har litt lyst til å ta med begge gutta på det vi har her, men tror ikke jeg orker det alene. Får vente til mannen er mer hjemme :p Helgen tror jeg koker litt bort til slikt :D
hehe, vanskelig å henge med to stykker med ulike lekepreferanser på et slikt sted ja! Iallfall når Eskil gjerne bare vil vandre og vandre og vandre ;) Forsøker å finne noen kjenninger med barn som kan bli med oss, men er ikke lett, vi har altfor få venner med barn altså! o_O

Måtte ut en tur vi, Lillebror stod i vinduet og kikket lengselsfult på snøen :D
FIkk testet akebrettet og! Fra å ikke tørre å sitte der til å ikke ville av :p
Han synes i dressen sin hvertfall :p
F76D9D51-C96C-4E05-878E-A6F4944BD904-761-0000014E56EBEFC9_zpse8faeb3f.jpg

God fredag:-)

Masse lykke til med selskap i helga Fru H:-)

Her går ferden til svigermor i dag, ufattelig hvor mye det er å pakke, det overasker meg hver gang:D
Men det kan nok hende det er fordi ingen av besteforeldrene har noe i hus selv, så vi må ta med absolutt alt.
Skal hente nasse om en halvtime, så får hun roe ned før bilturen hjemme. Er ikke helt i formen selv i dag, håper det gir seg.

God fredag:)

Masse lykke til med selskap i helga Fru H:)

Her går ferden til svigermor i dag, ufattelig hvor mye det er å pakke, det overasker meg hver gang:D
Men det kan nok hende det er fordi ingen av besteforeldrene har noe i hus selv, så vi må ta med absolutt alt.
Skal hente nasse om en halvtime, så får hun roe ned før bilturen hjemme. Er ikke helt i formen selv i dag, håper det gir seg.
Håper dere får en fin tur! :D JA det er mye å ha med seg :o

Ja, eg ska ta meg en velfortjent laaang ferie utn å få ett fnugg a dåle samvittighet :P
Det tenker jeg blir bra :) Ska eg ta med meg Fie i badeland å kos åss :)
Meeen før den tid bi det ikje tid tell stort ainna enn å les når Fie søv :)

Hehe hadde ikke fått dårlig samvittighet jeg heller :P hehe.. blir nok bra med ferie ;) er alltid godt med avlastning fra skole og jobb!

☆★hilsen meg★☆

GOD FREDAG :D :D
Jeg har litt panikk, for T og jeg tok en opptelling og om vi er "uheldige" kommer det 24 personer her på søndag :o
Jeg håper virkelig ikke alle kommer på en gang!!!

Oj! Det var mange!:eek::p godt det ikke er så ofte ;):P

☆★hilsen meg★☆

Back
Topp