Uke 46 - skravletråd

Jeg synes ikke den ser kort ut :p Gjør jo ikke noe om hun "stikker litt ut" når hun ligger og sover, og hodet er jo ikke over kanten oppe ennå, ser ut til at skuldrene ikke rekker opp til der selene er heller?. Tenker at mange barn sitter i slik vogn, eller emmaljunga racer, til de er 3 år ;)
Den rekker ikke til dere tar ibruk søskenvogna da tror du?

Sent from my iPad using BV Forum mobile app
Emmaljunga er litt dum slik med den kanten oppå der. For den er ganske tykk. Ikke noe behagelig å butte oppi når man sitter lent inntil ryggen eller ligger :(
Og selene starter helt oppe, noe som ikke alltid er så positivt egentlig. Når ungene er små og skal bruke den integrerte selen går selen ned ved hodet liksom.

Det der går kjapt da. Hiv alt i en kasse :p
Jeg synes klesvask og oppvask er mye værre :o
Hehe, jeg sorterer lekene hver for seg når jeg rydder da :p Duplo i en kasse, togbane og putteleker for seg, bøkene i ei hylle og dukker og bamser i ei anna hylle, så vet hun hvor hun finner hva i morra ;)

Æsj, det ble ikke stellebord på oss i dag, det sammenleggbare på barnas hus kostet 1100 kr.
Det ble for meget synes jeg, siden der er svigermor som skal ha det, ikke at hun har villet betalt for det uansett.
Synd ikea ikke har sitt til 600 kr på lager, vi får vel klare oss uten i helga:confused:

Æsj, det ble ikke stellebord på oss i dag, det sammenleggbare på barnas hus kostet 1100 kr.
Det ble for meget synes jeg, siden der er svigermor som skal ha det, ikke at hun har villet betalt for det uansett.
Synd ikea ikke har sitt til 600 kr på lager, vi får vel klare oss uten i helga:confused:
Går det ikke an å legge ei stellematte oppå et bord, vaskemaskin e.l.? Evt se om du finner et brukt på Finn.no ;)

Hehe, jeg sorterer lekene hver for seg når jeg rydder da :p Duplo i en kasse, togbane og putteleker for seg, bøkene i ei hylle og dukker og bamser i ei anna hylle, så vet hun hvor hun finner hva i morra ;)

Jada, har flere kasser her vi og, men :p

Så kjedelig :(

Hermine er i seng, nå er det valget mellom eksamensskriving og tv...hmmm, vanskelig valg :p

Går det ikke an å legge ei stellematte oppå et bord, vaskemaskin e.l.? Evt se om du finner et brukt på Finn.no ;)

Har sjekket, men den ble solgt foran nesa på meg, lite å få kjøpt av sammenleggbart brukt i tr.heim nå.
Hun har et bord, men det er så lavt..det går vel på et vis.

Har sjekket, men den ble solgt foran nesa på meg, lite å få kjøpt av sammenleggbart brukt i tr.heim nå.
Hun har et bord, men det er så lavt..det går vel på et vis.
Vaskemaskin da?

Hermine er i seng, nå er det valget mellom eksamensskriving og tv...hmmm, vanskelig valg :p

Blir nok litt senere på gutta i kveld enn i går :p ser barne-tv enda og de MÅ bade i kveld. Eskil sov jo frem til kl 15 og da :p

Jeg synes ikke den ser kort ut :p Gjør jo ikke noe om hun "stikker litt ut" når hun ligger og sover, og hodet er jo ikke over kanten oppe ennå, ser ut til at skuldrene ikke rekker opp til der selene er heller?. Tenker at mange barn sitter i slik vogn, eller emmaljunga racer, til de er 3 år ;)
Den rekker ikke til dere tar ibruk søskenvogna da tror du?

Det som er problemet med vogna er at den kanten oppe buer innover i vogna og er ubehagelig å hvile bakhodet på. Det går ikke å legge hun lenger ned i vogna heller, for må ha på sele, og den stopper hun i skrittet liksom..tror nok ikke den rekker til vi tar i bruk søskenvogna nei ;( men hadde det vært sommer fra nå til da, så kunne vi klart oss med trilla.

Liker å kikke på vogner, men akkurat i dette tilfellet ble jeg litt skuffa siden jeg liker vogna utrolig godt, og den er lett og manøvrere og løfte inn og ut av bilen. Vi setter den inn i bilen uten å slå den sammen. Og DET er fantastisk deilig :-) men så får Simone få ei ny vogn og så har vi denne til babyen om Simone tar med "nye vogna" si i barnehagen om hun fortsatt sover på dagtid :-)

Det eneste negative med city crossen, må være det med selene. De er liksom ikke helt optimale hverken plassert eller utformet. De virker en smule ubehagelige i forhold til andre vogner jeg har brukt

Sent from my iPhone using BV Forum

Hun har vaskerom, så der står tørketrommel oppå vaskemaskinen, pluss det er i kjellern.

Har hun badekar? Broren min har et som de fester på badekaret. Har ikke testa det i bruk selv, så vet ikke om det er behagelig..

Blir nok litt senere på gutta i kveld enn i går :p ser barne-tv enda og de MÅ bade i kveld. Eskil sov jo frem til kl 15 og da :p
hehe, her er hun stuptrøtt seinest kl 19 selv om hun sover til 16.30 :eek: :p Greit med rutineprega unge ;)

Det som er problemet med vogna er at den kanten oppe buer innover i vogna og er ubehagelig å hvile bakhodet på. Det går ikke å legge hun lenger ned i vogna heller, for må ha på sele, og den stopper hun i skrittet liksom..tror nok ikke den rekker til vi tar i bruk søskenvogna nei ;( men hadde det vært sommer fra nå til da, så kunne vi klart oss med trilla.

Liker å kikke på vogner, men akkurat i dette tilfellet ble jeg litt skuffa siden jeg liker vogna utrolig godt, og den er lett og manøvrere og løfte inn og ut av bilen. Vi setter den inn i bilen uten å slå den sammen. Og DET er fantastisk deilig :) men så får Simone få ei ny vogn og så har vi denne til babyen om Simone tar med "nye vogna" si i barnehagen om hun fortsatt sover på dagtid :)

Det eneste negative med city crossen, må være det med selene. De er liksom ikke helt optimale hverken plassert eller utformet. De virker en smule ubehagelige i forhold til andre vogner jeg har brukt

men man kan jo sette i løse seler da ;) Om det kan gjøre saken noe bedre? Jeg liker heller ikke selene i vår vogn noe særlig, synes den i skrittet er så altfor kort i forhold til lengden på de over skuldrene o_O Heldigvis trenger vi ikke seler sålenge hun ligger i pose, da sitter hun fast i den ;) :P Men når sommeren kommer må vi nok sette de selene vi har i tripptrappen i vogna i stedet!

Heisann alle mann:)
Idag har jeg vaska klær og ellers kost meg med barna. Formen er fortsatt dårlig. Blei grandis til middag idag, enkelt:p;):D nå er det sofakos og tv som gjelder:):) ha en fin kveld snupper:)
☆★☆Tastedingsen☆★☆

Back
Topp