Uke 46 - skravletråd

Oi, her var det mye skravling gitt! Ser jeg må følge med daglig for å holde tritt med dere;)

En liten oppdateringe herifra, mista desverre spiren vår i går, ca 6 uke. Veldig trist!! men prøver å være positiv og tenke at NESTE gang, DA går det bra;)

Meg å småen har reist hjem til mine foreldre for resten av uken, godt med litt stuebytte og avslapping, og han er helt i hundre, så hjelper mye å se kor glad og fornøyd han er, og hvor mye glede han gir:)

I morra tenkte jeg å begynne på julehandel, har virkeig ikke peiling på hva jeg skal kjøpe til folk, så får tråle butikkene etter gode ideer;)

Nå er det natta her i gården, spent på hvordan det blir å sove på samme rom etter at J. har blitt vant med å sove aleine.

Ha en god kveld alle sammen:)
Så trist at du mistet :(
Men bra du er ved godt mot :D

Nei nå blir det senga her.
Har sett litt tv-serie og strikket nesten ferdig en sokk! Da er jeg snart ferdig med begge to, og de skal sendes til noen som trenger varme klær til vinteren :D
God natt alle sammen!

Oi, her var det mye skravling gitt! Ser jeg må følge med daglig for å holde tritt med dere;)

En liten oppdateringe herifra, mista desverre spiren vår i går, ca 6 uke. Veldig trist!! men prøver å være positiv og tenke at NESTE gang, DA går det bra;)

Meg å småen har reist hjem til mine foreldre for resten av uken, godt med litt stuebytte og avslapping, og han er helt i hundre, så hjelper mye å se kor glad og fornøyd han er, og hvor mye glede han gir:)

I morra tenkte jeg å begynne på julehandel, har virkeig ikke peiling på hva jeg skal kjøpe til folk, så får tråle butikkene etter gode ideer;)

Nå er det natta her i gården, spent på hvordan det blir å sove på samme rom etter at J. har blitt vant med å sove aleine.

Uff så trist at lille spire er borte :( nå må du bare slappe av og kose deg med gutten din;) vi alle får krysse fingre for at neste gang så går det bra;)

☆★hilsen meg★☆

Støpt i samme form ja :D

Haha ja:eek::rolleyes: dem er/var mer lik enn på bildene der..men det var lissom de to bildene som funka best sammen :P moro å se:)

☆★hilsen meg★☆

WOW! så dåkker ha pjappla :P gidd ikje å les alt :P
E sååå sliiitn!

Dagan går i surr førr meg før tia :/

Opp også årn åss, også kjør snuppsi i barnehagen også kjør eg på skola, ogsåååå når skoledagen e ferdig så hent en snuppsi også lag vi middag og leg å kos åss å les å styr å grein :P

Ogsååå e det kveld, og eg har IKJE tid tell nå rydding eller lignende, det e rett ned i sofaen å jær forskjellige eksamens oppgava….

ogsååå e pluttsele klokka vørte 23.00 og då e det bære å legg seg…og sånn går no dagan heeelt tell eg e ferdig med siste eksamen den 2 desmber! MEN då e det laaaang juleferie :D :D :D

også fant eg ut i går at på tordag og fredag e det planleggingdag i barnehagen…så då går eg glipp av de siste forelesningen…jaja! lite å jær med det!

Fekk forestn svar på blodprøvan menna :) Eg hadd lite jærn i blodet, derfør eg ha vøre svimmel å trøtt å slapp å kald! så i mårra bi det å fær å kjøp jærntabeletta! :P

Snakkest i mårrakveld ;) kansje, viss eg klar :P

WOW! så dåkker ha pjappla :P gidd ikje å les alt :P
E sååå sliiitn!

Dagan går i surr førr meg før tia :/

Opp også årn åss, også kjør snuppsi i barnehagen også kjør eg på skola, ogsåååå når skoledagen e ferdig så hent en snuppsi også lag vi middag og leg å kos åss å les å styr å grein :P

Ogsååå e det kveld, og eg har IKJE tid tell nå rydding eller lignende, det e rett ned i sofaen å jær forskjellige eksamens oppgava….

ogsååå e pluttsele klokka vørte 23.00 og då e det bære å legg seg…og sånn går no dagan heeelt tell eg e ferdig med siste eksamen den 2 desmber! MEN då e det laaaang juleferie :D :D :D

også fant eg ut i går at på tordag og fredag e det planleggingdag i barnehagen…så då går eg glipp av de siste forelesningen…jaja! lite å jær med det!

Fekk forestn svar på blodprøvan menna :) Eg hadd lite jærn i blodet, derfør eg ha vøre svimmel å trøtt å slapp å kald! så i mårra bi det å fær å kjøp jærntabeletta! :P

Snakkest i mårrakveld ;) kansje, viss eg klar :P

Mye å gjøre for deg om dagene ja! Men du er virkelig flink som står på!;)

Også så bra du har fått svar på prøvene og at det ikke var noe verre enn lite jern;):)

☆★hilsen meg★☆

Så trist å høre at du mistet:( vet akkurat hvordan det føles! Krysser fingrene for at det sitter en ny liten spire snart for dere. Nyt den lille tassen dere har i mellomtida da ;)
Deilig med et lite avbrekk og en miniferie kan jeg tenke meg :)

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

GOD TORSDAG!!! :)
Nærmer oss helg nå da :D Hermine har siste dag i bhg for denne uken idag, så tar hun og pappan seg fri i morgen :)
Nettene er så herlige nå, med ei lita som sover uten en lyd til kl 06, får mme og hviler litt til :) endelig liksom! ;)
Nå ser hun litt på Timmy mens jeg drikker kaffe, så skal vi snart gå til bhg. Er bekksvart ute, men har snødd masse inatt, igjen, så må vasse til bhg :p Har levna alle uteklærne hennes der, så må ta skiene på vogna istedet for akebrett!
Håper jeg får skrevet masse på eksamen idag og i morgen, så jeg slipper å sitte med den i helga!

Ha en fin dag dere :)

Last edited:
Nei nå blir det senga her.
Har sett litt tv-serie og strikket nesten ferdig en sokk! Da er jeg snart ferdig med begge to, og de skal sendes til noen som trenger varme klær til vinteren :D
God natt alle sammen!
Vi bruker å gi julegaver til bymisjonen, da er sånne plagg godt verdsatt ;)

God morgen!
Så bra at Hermine sover frem til 06 uten avbrytelser. Det gjør så godt for både liten og stor. :) Ha en fin dag!!

Jeg starter litt seinere på skolen i dag, men skal reise i god tid for å få gjort unna litt papirarbeid. Pappaen er hjemme med manflu og Jenny skal til dm, men når jeg skulle opp og hente henne, viser det seg at hun sover som en stein fortsatt!!♡ Lar henne sove til hun våkner, så kommer dm og henter henne istedet.:)

Ønsker alle en fin dag!

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Vi bruker å gi julegaver til bymisjonen, da er sånne plagg godt verdsatt ;)

Jeg har mulighet til å sende de til ei som leverer til Fattighuset i Oslo, men vil se om det er noen litt mer lokalt som tar i mot først :D

Ikke helt uten avbrytelser her i natt, men det gåkk nå greit uansett.
Vi er ferdige emd frokost og gutta leker litt. Lukter litt mistenkelig her, så vi må nok en tur på badet før vi leverer T i barnehagen :p
I dag må jeg rydde. Og handle. Og lese :o
Passer sinnsykt dårlig at mannen er borte hele uken når vi får besøk på lørdag og har bursdagsfeiring på søndag :(
Men akkurat nå ble det bare slik, så da får jeg gjøre det jer rekker før samling i morgen ettermiddag og lørdag formiddag!

Hihi, ja, det var en viss likhet mellom de to kan man si! :)

Hehe ja:) du hadde nok rett når du sa han ligna på Emira;)

☆★hilsen meg★☆

GOD TORSDAG!!! :)
Nærmer oss helg nå da :D Hermine har siste dag i bhg for denne uken idag, så tar hun og pappan seg fri i morgen :)
Nettene er så herlige nå, med ei lita som sover uten en lyd til kl 06, får mme og hviler litt til :) endelig liksom! ;)
Nå ser hun litt på Timmy mens jeg drikker kaffe, så skal vi snart gå til bhg. Er bekksvart ute, men har snødd masse inatt, igjen, så må vasse til bhg :p Har levna alle uteklærne hennes der, så må ta skiene på vogna istedet for akebrett!
Håper jeg får skrevet masse på eksamen idag og i morgen, så jeg slipper å sitte med den i helga!

Ha en fin dag dere :)

Det må være utrolig godt for dere at hun sover så godt om natta:) kan si du har venta lenge på det;) hehe..

Ha en god skrive-dag;):)

☆★hilsen meg★☆

God morgen!
Så bra at Hermine sover frem til 06 uten avbrytelser. Det gjør så godt for både liten og stor. :) Ha en fin dag!!

Jeg starter litt seinere på skolen i dag, men skal reise i god tid for å få gjort unna litt papirarbeid. Pappaen er hjemme med manflu og Jenny skal til dm, men når jeg skulle opp og hente henne, viser det seg at hun sover som en stein fortsatt!!♡ Lar henne sove til hun våkner, så kommer dm og henter henne istedet.:)

Ønsker alle en fin dag!

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Haha manflu! Ja dem er jo omtrent døden nær når dem får dette :P god bedring til mannen ;)

Er så godt når man kan la barnet sove til det våknet selv:) bekymret meg lenge for å måtte vekke jentene for bhg, meeeen har trengt å vekke dem kun 2 ganger :P er dem som vekker oss istedet:) litt bedre det, siden dem ikke skjønner hva samvittighet er:P:rolleyes:

☆★hilsen meg★☆

Jeg har mulighet til å sende de til ei som leverer til Fattighuset i Oslo, men vil se om det er noen litt mer lokalt som tar i mot først :D

Du som er så flink til å strikke, burde lage smååå klær til prematurfødte på sykehus ;) det er noe alle sykehus lengter etter.

☆★hilsen meg★☆

God morgen:)

Idag er Leoh 1 mnd:eek::D syns han ble født for 1 uke siden jeg:P hehe..

Her er det regn ute! Kjedelig.. har ikke akkurat vært en kjølig vinter:) (ikke at det gjør noe da):P
snuppene har funnet ut at det er moro å blande puzzlespill-brikker:eek::confused: jeg rydder og sorterer, og dem blander sammen! Moro! Haha..for det er jo mat, sa Emira. Og da MÅTTE dem blande flere bokser sammen:P så det er stort sett brikker utover hele gulvet på rommet til Emira, for Liana er mest glad i å spre det utover etter at hun har studert brikkene:rolleyes:

slappe av og nyte roen, er en av hovedplanene idag;) men må vel ordne med litt klesvask og middag etterhvert:)

Ha en fin dag;)

☆★hilsen meg★☆

Du som er så flink til å strikke, burde lage smååå klær til prematurfødte på sykehus ;) det er noe alle sykehus lengter etter.

☆★hilsen meg★☆
Ja mamma jobber der og de stikker mye selv. Nå vil jeg gi til noen som ikke har råd :)

Back
Topp