Fargeklatten
Gift med forumet
Da tror jg tr er på vei her :-\ fikk rosa blod (sorry detaljer) på papiret før dusjen i sted, ikke kommet mer etterpå. Kommer ett par dager før tida, greit når den først skal komme..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
11 dpo.. Og jeg er kjempe kvalm.. Tar en test etterpå jeg asså! Får bare våge seg at det ikke er morgen urin.. Får holde meg i noen timer nå. God sjangs for en rett test omtrent nå vel??
ÅneiDa tror jg tr er på vei her :-\ fikk rosa blod (sorry detaljer) på papiret før dusjen i sted, ikke kommet mer etterpå. Kommer ett par dager før tida, greit når den først skal komme..

ÅneiMasse lykke til vidre, neste pp MÅ spira sitte! Jeg heier på deg!
![]()
I know :-( neste pp blir det gjuice og solvipect, så får vi se om det hjelper
Sent from my GT-I9100 using BV Forum
bHvis du holder deg 3-4 timer skal det være like bra som morgenurin. Lykke til :-D
Hold deg bare unna bidronninggele ....
11 dpo.. Og jeg er kjempe kvalm.. Tar en test etterpå jeg asså! Får bare våge seg at det ikke er morgen urin.. Får holde meg i noen timer nå. God sjangs for en rett test omtrent nå vel??
Da tror jg tr er på vei her :-\ fikk rosa blod (sorry detaljer) på papiret før dusjen i sted, ikke kommet mer etterpå. Kommer ett par dager før tida, greit når den først skal komme..
Dårlig erfaring??
Starta på det denne måneden. Dobbel dose fra mensen til eg. tok tester og stoppa å ta dem ved eggløsning. leste masse på nett om de som har blitt gravide på den måten. Er nå over IKM ingen mens og bare negative tester. Googla opp mer om bidronninggelé og leser skrekkhistorier om de som ikke fikk eggløsning, om de som fikk forsinka eggløsning og de som fikk tr stoppet for 4-5-6 mnd Er litt redd samme har skjedd med meg. Har aldri vært forsinka tidligere..
Jeg er også 11 dpo i dag. Har skikkelig vonde pupper. Tok test i dag, men negativ. Spent på hva testen din sier! Jeg har ikke gitt opp håpet helt ennå da..
OI! :O huff, håper du slipper det, og at kroppen bare er litt treg. Skal holde meg langt unna.
ja gjør det! Føler meg ordentlig dum her jeg sitter ... Skulle aldri ha latt meg overtale av idiotiske kjerringråd. Sånn går det når man er desperat![]()
I know :-( neste pp blir det gjuice og solvipect, så får vi se om det hjelper
Funka vist bra med solvipect og grapefruktjuice for meg, krysser fingrene for at det hjelper deg også![]()
Man skal visst være litt kritisk ja... Er du lenge over ikm da??