*** UKE 3 ***

8DPO, ingen tegn på noenting, dette er nesten deprimerende! :( Føler jeg har satt livet på vent under prøvingen men har jo innsett at dette tar uendelig mye lengre tid en forventet! :/ Nå blir det fokus på trening og kalorier, denne dama skal bli slank! Så får jeg heller ha babylagingen som hobby å ta det som ett pluss;)

Hvis det er noe på gang så tror jeg du kan være glad for jo lenger symptomene holder seg unna ;)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum

Neg eltest i går, så da regner jeg vel egentlig meg selv som i dpoland.. så får vi se om dette har hatt noen effekt :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum

Kan jeg liste meg inn og joine dere? Ikm tirsdag eller mandag etter litt sen el :)

Ja nå er det kun en uke til VÅR uke jenter! :) Har ingen symptomer jeg heller, 5 dpo i dag, så veldig tidlig ennå.
6 laaange dager til jeg skal teste, spennt! Kommer til å bli veldig skuffa kjenner jeg, om det ikke klaffer nå heller, da runder vi et halvt år, blir liksom en milepel(milepæl?) når man runder et halvt år, ett år osv. Huff nei, MÅ prøve å tenke positivt!!!!
Jeg skal også fokusere på trening og ha nok å gjøre framover, elsker å gå på ski med pulk - og det vil jeg ikke gjøre når jeg blir gravid, så må finne mange ting som jeg kan gjøre mens jeg venter på spire ;)

Følger med dere jenter ;) Håper det blir noen gravide her da :D LYkke til!!! :D

Jeg kjenner jeg er så utålmodig og har SÅ lysst på en liten spire nå snart..Har vært uten prevansjon i over et år, men bare "effektive prøvere" siden oktober, men likevel.Mannen har fått påvist redusert sædvalitet også, så jeg orker ikke vente i et år eller mer før det skjer noe. Så idag har jeg faktisk tatt kontakt med en privat fertilitetsklinikk og venter på innkallelse derfra..og blir det en positiv test nå til helgen som kommer,så er det ikke verre enn å avbestille timen!

YES :) endelig positiv el test igår kveld og nå :D da blir dette første pp jeg har kontroll på el og veit vi har treffi med kosen ;) spennende. Men da kan det nok hende jeg må flytte til uke 4 da . . . .

Mandag 14.01.13
Lidivine
Tirsdag 15.01.13
IsabelleMarlen
*Maispire11*
Onsdag 16.01.13
Kaffemocca
ønske_om_2
fjær
Lohe
countrygirl
Torsdag 17.01.13
k.j
Sonny123
*LeNe*
Bruker69th
Fredag 18.01.13
*Lykkeprøver*
Mari mamma
Morgenstjerne
Lørdag 19.01.13
DinaF
daydreamer
Søndag 20.01.13
håperpåenliten2013<3
Liljis
:blob3 :blob10 GRAVID :blob10 :blob3
:finger005 TANTERØD :finger005
:rolleyes: ???????:rolleyes:
Øy! Vil henge med! Vinke!

Sent from my HTC One X using Tapatalk 2

Jeg har hatt så utrolig vondt i magen, skikkelig knipe innimellom, og luftig og treg mage. Drakk ett glass maca for ei uke siden, og trodde det kunne være det. Men nå tviler jeg på at det sitter i så lenge. Noen som vet om man kan få treg mage av EL?

YES :) endelig positiv el test igår kveld og nå :D da blir dette første pp jeg har kontroll på el og veit vi har treffi med kosen ;) spennende. Men da kan det nok hende jeg må flytte til uke 4 da . . . .

Så spennende :)

Vil du at jeg skal fjerne deg? eller vil du henge hær også ? :)

Er 7DPO idag, og fått mere melk!!!??

Sluttet å amme for ca 1,5 år siden, og har alltid fått ut en dråpe eller to,når jeg har klemt.:p
Mn idag fikk jeg på en måte litt "spreng" på venstre siden, og fikk klemt ut mye melk så det rant. (mye til at det ikke ammes vertfall)

Noen flergangsfødene som har opplevd dette i DPO land og evt vært gravide?:confused004
Eller skal jeg ta dette med en klype salt?

blir gal av alle tegn, prøver å holde meg i salen :p

(samme som på før svangersapet "hovedsiden")

Så spennende å lese om dere! :)
Jeg er 6 dpo i dag og begynnte å kjenne svake murringer i ettermiddag. Men har jo kjennt det i alle pp ;)
Ellers intet nytt å melde fra denne kanten.

Så spennende å lese om dere! :)
Jeg er 6 dpo i dag og begynnte å kjenne svake murringer i ettermiddag. Men har jo kjennt det i alle pp ;)
Ellers intet nytt å melde fra denne kanten.

Ja, etter hvert oppdager man at det man tror er tegn på sv.skap egentlig bare er en del av syklusen, haha :-P

Sent from my GT-I9100 using BV Forum

Ja, etter hvert oppdager man at det man tror er tegn på sv.skap egentlig bare er en del av syklusen, haha :p

Sent from my GT-I9100 using BV Forum

Hehe, ja, er så kjipt at det ikke kan være noen faste klare tegn på mens/ sv.skap! Så vi får vel bare veeeente å se ;)

Jeg er 10dpo idag, 2 dager til testing.. pirrer litt når jeg tenker på det :p

Ellers ingen spesielle tegn til graviditet, har hatt litt murringer, trøtt å svimmel men det henger nok mer til treningen å mindre kalorier enn graviditet, så får vente å se ;)

Spennende å leste som dere andre damer, håper at det blir mange positive tester i neste uke!
Kribler det i testehanda? det kribler her..

Er 7DPO idag, og fått mere melk!!!??

Sluttet å amme for ca 1,5 år siden, og har alltid fått ut en dråpe eller to,når jeg har klemt.:p
Mn idag fikk jeg på en måte litt "spreng" på venstre siden, og fikk klemt ut mye melk så det rant. (mye til at det ikke ammes vertfall)

Noen flergangsfødene som har opplevd dette i DPO land og evt vært gravide?:confused004
Eller skal jeg ta dette med en klype salt?

blir gal av alle tegn, prøver å holde meg i salen :p

(samme som på før svangersapet "hovedsiden")

Spennende!! :D :D

Dette må jo være positivt! ;)

Back
Topp