Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hei.
Jeg har IKM mandag den 14. jan.
Denne prøveperiodrn har jeg for første gang gått bidronning-gelè frem til eggløsning.
Har hatt følgende symptomer:
- lysrosa papir når jeg tørka meg etter å ha tisset etter sex ca 5 dager etter eggløsning
- mensenmurringer 6-7 dager etter EL.
- deretter en veldig øm og vond kvise samme, så en like vond og øm kvise til for noen dager siden.
- øm på siden av puppene for 2 dager siden. Fortsatt veldig ømme og vonde hvis jeg klemmer på.
- litt småkvalm, småsvimmel, litt hodepine om hverandre, men ikke noe sterk følelse av noen av dem.
- tykk gul/lysebrun utflod i trusa men ikke mye. Og ik hver dag.
- veldig halsbrann i går kveld og natt.
- først veldig løs mage, så ingen dobesøk på 3 dager før magen blir løs igjen.
- en litt sånn "tung" følelse i korsryggen i dag tidlig som gikk over etter 1-2 timer.
Har aldri hatt så mange symptomer. Og jeg tror jeg er gravid<3 Er jeg ikke gravid denne gangen heller har kroppen min virkelig klart å leke med meg!!!
Hei.
Jeg har IKM mandag den 14. jan.
Denne prøveperiodrn har jeg for første gang gått bidronning-gelè frem til eggløsning.
Har hatt følgende symptomer:
- lysrosa papir når jeg tørka meg etter å ha tisset etter sex ca 5 dager etter eggløsning
- mensenmurringer 6-7 dager etter EL.
- deretter en veldig øm og vond kvise samme, så en like vond og øm kvise til for noen dager siden.
- øm på siden av puppene for 2 dager siden. Fortsatt veldig ømme og vonde hvis jeg klemmer på.
- litt småkvalm, småsvimmel, litt hodepine om hverandre, men ikke noe sterk følelse av noen av dem.
- tykk gul/lysebrun utflod i trusa men ikke mye. Og ik hver dag.
- veldig halsbrann i går kveld og natt.
- først veldig løs mage, så ingen dobesøk på 3 dager før magen blir løs igjen.
- en litt sånn "tung" følelse i korsryggen i dag tidlig som gikk over etter 1-2 timer.
Har aldri hatt så mange symptomer. Og jeg tror jeg er gravid<3 Er jeg ikke gravid denne gangen heller har kroppen min virkelig klart å leke med meg!!!
Begynte plutselig å blø/spotte i gårTror min syklus denne måneden er helt på bærtur
Huff..
Velkommen
Har satt deg på lista, Høres jo veldig positivt ut! har du testet?
Spennende med symptomer man ikke har kjennt før!
Jeg er 7 dpo i dag og kjenner fortsatt murringene en sjelden gang + stikkninger(som i alle tidligere pp) Men i dag har jeg forferdelig mye luft i magen, ubehagelig myeSpiser jo det samme som hver dag...hmmm. Ja,ja sikkert bare en ny vri på pms`n
Har sååååå lyst til å teste allerede på søndag, men prøver å prate alvor med meg selv.
hvor er du i syklusen nå da? Kan det være festeblødning?
Det er 6 dager siden eggløsning. men tror det ikke er festeblødningHar ingen menssmerter men synes jeg begynner å blø mer rødt nå
Og det er vel ingen godt tegn
![]()
Kjedeligmen det er jo rette tida for festeblødning da, så du får bare vente å se om blødningen tar seg opp eller om den stopper, og så evt teste?
Tenkte å testen om en ukes tid kun for å være på den sikre siden. Jeg blødde også to-tre dager på sist syklus(rundt samme tid som nå) men var ikke gravid da.
OH HERREGUD!!
Dette er virkelig den beste bursdagsgaven en kan tenke seg!!![]()
OH HERREGUD!!
Dette er virkelig den beste bursdagsgaven en kan tenke seg!!![]()