*** UKE 3 ***

6dpo. Startet i går med vondter i venstre side(og korsrygg), veldig øm og stikker. Ved eggstokkene eller livmor? Puppene starta og vokse og stikke litt i dag og. Hmmm... Er vel som alle andre PP? :/ tiden går sååå sakte! Tvi tvi alle sammen i uke3! Nå er det vår tur!!! :happy119

Er vel 3 DPO i dag.. aaalt for lenge til jeg kan teste. Kjente noe intens stikkking på venstresiden i dag.. meen det er vel for tidlig å kjenne noe som helst egentlig :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum

Er vel 3 DPO i dag.. aaalt for lenge til jeg kan teste. Kjente noe intens stikkking på venstresiden i dag.. meen det er vel for tidlig å kjenne noe som helst egentlig :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum

Hei.

Jeg har IKM mandag den 14. jan.
Denne prøveperiodrn har jeg for første gang gått bidronning-gelè frem til eggløsning.

Har hatt følgende symptomer:
- lysrosa papir når jeg tørka meg etter å ha tisset etter sex ca 5 dager etter eggløsning
- mensenmurringer 6-7 dager etter EL.
- deretter en veldig øm og vond kvise samme, så en like vond og øm kvise til for noen dager siden.
- øm på siden av puppene for 2 dager siden. Fortsatt veldig ømme og vonde hvis jeg klemmer på.
- litt småkvalm, småsvimmel, litt hodepine om hverandre, men ikke noe sterk følelse av noen av dem.
- tykk gul/lysebrun utflod i trusa men ikke mye. Og ik hver dag.
- veldig halsbrann i går kveld og natt.
- først veldig løs mage, så ingen dobesøk på 3 dager før magen blir løs igjen.
- en litt sånn "tung" følelse i korsryggen i dag tidlig som gikk over etter 1-2 timer.

Har aldri hatt så mange symptomer. Og jeg tror jeg er gravid<3 Er jeg ikke gravid denne gangen heller har kroppen min virkelig klart å leke med meg!!!

Hei.

Denne prøveperiodrn har jeg for første gang gått bidronning-gelè frem til eggløsning.

- lysrosa papir når jeg tørka meg etter å ha tisset etter sex ca 5 dager etter eggløsning
- deretter en veldig øm og vond kvise samme, så en like vond og øm kvise til for noen dager siden.
- øm på siden av puppene for 2 dager siden. Fortsatt veldig ømme og vonde hvis jeg klemmer på.
- litt småkvalm, småsvimmel, litt hodepine om hverandre, men ikke noe sterk følelse av noen av dem.
- en litt sånn "tung" følelse i korsryggen i dag tidlig som gikk over etter 1-2 timer.

Har aldri hatt så mange symptomer. Og jeg tror jeg er gravid<3 Er jeg ikke gravid denne gangen heller har kroppen min virkelig klart å leke med meg!!!

Velkommen :)

Har satt deg på lista, Høres jo veldig positivt ut! har du testet?

Hei.

Så spennende! :-D

Sent from my GT-I9100 using BV Forum

Spennende med symptomer man ikke har kjennt før! :)

Jeg er 7 dpo i dag og kjenner fortsatt murringene en sjelden gang + stikkninger(som i alle tidligere pp) Men i dag har jeg forferdelig mye luft i magen, ubehagelig mye:eek: Spiser jo det samme som hver dag...hmmm. Ja,ja sikkert bare en ny vri på pms`no_O Har sååååå lyst til å teste allerede på søndag, men prøver å prate alvor med meg selv.

Velkommen :)

Har satt deg på lista, Høres jo veldig positivt ut! har du testet?

Nei har ikke testa ennå selv om det frister veldig :) Litt tidlig ennå. Har kun en eggløsningstest liggende hjemme. Kan jeg bruke den til å teste med? Eller har det ikke noe å si selv om den er positiv?
har bestemt meg for ikke å teste før en evt mensen har uteblitt på ikm-dagen ellers vil jeg fortsette å teste og teste og teste ... Hehe.

Spennende med symptomer man ikke har kjennt før! :)

Jeg er 7 dpo i dag og kjenner fortsatt murringene en sjelden gang + stikkninger(som i alle tidligere pp) Men i dag har jeg forferdelig mye luft i magen, ubehagelig mye:eek: Spiser jo det samme som hver dag...hmmm. Ja,ja sikkert bare en ny vri på pms`no_O Har sååååå lyst til å teste allerede på søndag, men prøver å prate alvor med meg selv.

Åhh ja det er så spennende! I skrivende stund har jeg hodepine. Er litt smådeprimert over at mensenmurringene er borte.. Hehe, føler at det er liksom greia med å være gravid. Også går tiden så utrolig sakte da :(

Det er 6 dager siden eggløsning. men tror det ikke er festeblødning:( Har ingen menssmerter men synes jeg begynner å blø mer rødt nå:( Og det er vel ingen godt tegn:(

Kjedelig:( men det er jo rette tida for festeblødning da, så du får bare vente å se om blødningen tar seg opp eller om den stopper, og så evt teste?

Kjedelig:( men det er jo rette tida for festeblødning da, så du får bare vente å se om blødningen tar seg opp eller om den stopper, og så evt teste?

Tenkte å testen om en ukes tid kun for å være på den sikre siden. Jeg blødde også to-tre dager på sist syklus(rundt samme tid som nå) men var ikke gravid da.

OH HERREGUD!! :cool05

Dette er virkelig den beste bursdagsgaven en kan tenke seg!! :talk017

Vedlegg

• 1001test.jpeg
    1001test.jpeg
    3,6 KB · Visninger: 175
Back
Topp