*** UKE 3 ***

Har aldri kjent noe såå tidlig nei, tror det hører sjeldenheten til altså :p men vet så godt hvor skuffa man blir likevel når testen er negativ... Klarer du å vente til sån 10-12 dpo med testing, så sparer du deg for noen dager med stress? Vet det ikke er lett da, men merker selv stor forkjell på hvor stressa jeg blir ifht hvor mye jeg tester :p

Sent from my GT-I9100 using BV Forum

ja, det er vanskelig å la være når testene ligger og venter..skal prøve alt jeg kan og vente til neste lørdag med testing!! Ikke noe lett, men d hjelper å lese om andre utålmodige sjeler også;)

Hvordan står det til med damene som prøvde solvipect og grapefruktjuice?

Fullførte dere?

Merket dere forskjell fra andre sykluser?

Hva føler dere? Trur dere det hjalp?

:D

Fullførte dere?

Var egentlig veldig slapp på å huske det, men tok begge hverdag :) merka EL myyyye tydeligere, mye mer EL slim.. Jeg krysser fingra for at det satt :) har fått halsbrann, kvalm og veeeeldig sliten fortiden allerede, så håper!

Jeg har ikm den 17. januar. Hadde egentlig ikm i uke 2 men eggløsningen ble litt forsinket så blir uke 3 i steden. :love2

Fullførte dere?

Jeg fullførte med glans :) Begynnte 9 dager før el. Slutta med begge deler dagen etter positiv el-test, eller jeg tok en t-skje solvipect den morgenen og til lunsj også da. Jeg merket at det ble mye slim i to dager og det var veldig glass-klart og veeeldig strekkbart, mer enn før. Og det varte altså i kun to dager, i motsettning til hva jeg er vant med, ca 4 dager med slim. Rare greier:rolleyes: Det som kom var av ypperste kvalitet iallefall ;)
Nesten bad luck å si det, men jeg er jo ikke overtroisk; Jeg har en god følelse
angel5.gif

Ellers kjenner jeg ingen forskjell, er jo bare 3 dpo i dag.

Hva føler du?

Merket du noen forskjell? :)

Da tror jeg el var i dag, og det har blitt en del kos, og satser på en runde til i morra, og annen hver dag ut neste uke, så treffer vi vel n gang :-P spent på om det klaffer nå!

Jeg får nok ikke EL denne uken, så da blir det ikke ikm uke 3 på meg likevel. Ikke så uventet. Men denne syklusen her bare rett og slett skjønner jeg meg ikke helt på. (Har en egen tråd om tempe-tolking av den, om noen har formeninger om slikt) Får vel bare vente og se, el neste uke, kanskje?

Jeg har ikm den 17. januar. Hadde egentlig ikm i uke 2 men eggløsningen ble litt forsinket så blir uke 3 i steden. :love2
:welcome

Har satt deg opp på lista, krysser fingrene for deg! :smiley-angelic001

Jeg merket rundt EL at det var markert mer slim enn vanlig, så håper dette har gjort susen! :)

Jeg har en god følelse, og er sikker på at dette funker så forventer en positiv test 10. :D
(om den blir negativ så blir jeg skikkelig skuffa! :( )

Fikk første positive eltest i går. Hurra! Skal ta en i kveld også er det snart dpoland.. Litt usikker på følelsen, føler egentlig at jeg kjøpte for lite solvipect så måtte jo begynne en del senere. Er skikkelig spent på statistikken denne uken, mon tro om det er mange positive tester om litt! :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum

Fant ei stor flaske med solvipect i flyttelasset i går. Vel og merke var den visst best før jul, men jeg regner med den fungerer i januar også, så da blir det solvipect-prøving på meg denne gangen, dog altså med antatt EL til uka og ikm uke 4

8DPO, ingen tegn på noenting, dette er nesten deprimerende! :( Føler jeg har satt livet på vent under prøvingen men har jo innsett at dette tar uendelig mye lengre tid en forventet! :/ Nå blir det fokus på trening og kalorier, denne dama skal bli slank! Så får jeg heller ha babylagingen som hobby å ta det som ett pluss;)

8 dpo er det aller vanligste nettopp "ingen tegn på noen ting", så det trenger ikke bety noe det, altså!

8DPO, ingen tegn på noenting, dette er nesten deprimerende! :( Føler jeg har satt livet på vent under prøvingen men har jo innsett at dette tar uendelig mye lengre tid en forventet! :/ Nå blir det fokus på trening og kalorier, denne dama skal bli slank! Så får jeg heller ha babylagingen som hobby å ta det som ett pluss;)

Skjønner at du blir oppgitt, men heldigvis er det mange dager igjen som du kan få bøttevis med tegn og jeg krysser fingrene for at det skjer :-D

Trur ikke det blir noe nå heller. Trur vi bommet på el.dagene kan man si.. Møkk.. :

Under forrige svangerskap hadde jeg ingen tegn før 5 uke. Unntatt mensen som var forsinka. Så trenger ikke bety noe vondt :-)

★♡ sent from BVforum ♡★

Back
Topp