Supa'Mama
September 2013 <3
Hehe, har du en god følelse denne gangen? :-D
Sent from my GT-I9100 using BV Forum
Hehe! Jeg ble gravid sist hun startet IKM tråd
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe, har du en god følelse denne gangen? :-D
Okey7Dpo er vel det tidligste, men det er skjeldent![]()
Har aldri kjent noe såå tidlig nei, tror det hører sjeldenheten til altsåmen vet så godt hvor skuffa man blir likevel når testen er negativ... Klarer du å vente til sån 10-12 dpo med testing, så sparer du deg for noen dager med stress? Vet det ikke er lett da, men merker selv stor forkjell på hvor stressa jeg blir ifht hvor mye jeg tester
Var egentlig veldig slapp på å huske det, men tok begge hverdagHvordan står det til med damene som prøvde solvipect og grapefruktjuice?
Fullførte dere?
Merket dere forskjell fra andre sykluser?
Hva føler dere? Trur dere det hjalp?
![]()
Hvordan står det til med damene som prøvde solvipect og grapefruktjuice?
Fullførte dere?
![]()

Hvordan står det til med damene som prøvde solvipect og grapefruktjuice?
Fullførte dere?
![]()
Jeg begynner i dag - blir spennende å se om det blir noe forskjell![]()
Jeg har ikm den 17. januar. Hadde egentlig ikm i uke 2 men eggløsningen ble litt forsinket så blir uke 3 i steden.![]()

8DPO, ingen tegn på noenting, dette er nesten deprimerende!Føler jeg har satt livet på vent under prøvingen men har jo innsett at dette tar uendelig mye lengre tid en forventet! :/ Nå blir det fokus på trening og kalorier, denne dama skal bli slank! Så får jeg heller ha babylagingen som hobby å ta det som ett pluss
![]()
Under forrige svangerskap hadde jeg ingen tegn før 5 uke. Unntatt mensen som var forsinka. Så trenger ikke bety noe vondt8DPO, ingen tegn på noenting, dette er nesten deprimerende!Føler jeg har satt livet på vent under prøvingen men har jo innsett at dette tar uendelig mye lengre tid en forventet! :/ Nå blir det fokus på trening og kalorier, denne dama skal bli slank! Så får jeg heller ha babylagingen som hobby å ta det som ett pluss
![]()