*** UKE 3 ***

I dag er jeg 5-7 DPO (ikke testet, så usikker på når el var). Kjenner selvfølgelig lite tegn, er jo alt for tidlig enda. Men jeg er så utrolig oppblåst i magen, har skikkelig treg mage og mageknip. Hatt det siden rundt el. Har jo hatt dette når jeg var gravid, men er det mulig å få det såååå tidlig??

Noen andre i DPO-land som kjenner noe?

Gratulerer så mye
icon_cheers.gif
!!!

For en utrolig fin bursdagsgave! Hadde på følelsen at du ble gravid denne pp :)

Håper så inderlig at solvipecten har funka for meg også ;)

Lykke til i svangerskapet!

Forresten: Har du noen symptomer? I såfall hvilke og når kom de? :)

Kommer til å teste på søndag tenker jeg, er 11 dpo da.

Gratulerer så masse!!! Hadde en god følelse for at du fikk en spire!!! Fortjener du altså :) hvor mye solvipect tok du? :)

ååh så herlig IsabelleMarlen :D woop woop. GRATTIS :D

idag ble el testen min litt svakere på morran, fortsatt positiv, men strekene var ca like (teststreken var jo suuuupersterk igår og forigårs). Så da tenker jeg den blir såvidt negativ ikveld. Vil da tro jeg får el idag, OG DET BETYR AT JEG GÅR INN I DPO-LAND IMORRA :D wiiiiiii....endelig en syklus der jeg veit jeg når jeg har el (mest sannsynlig) og veit at jeg faktisk går inn i dpo-land :) er så happy :D

selv om det er superspennende kjenner jeg samtidig at jeg slapper mere av nå når jeg har mer kontroll :)

et lite gledesutbrudd fra meg bare :dance018

(mest sannsynlig så er jo da tirsdag-onsdag i uke 4 mer riktig som ikm for min del, men har så lyst til å henge litt her alikevel ;) )

Er så sliten og lei og orker ikke mer lenger :(
jeg er ikke gravid og har aldri vært det. Og aldri gått på prvensjon. Bare gråter. Er så utrolig lei over at dette ikke går. Det er virkelig noe stort gærent med oss føler jeg :(

Da tror jeg jeg snart kan begynne å teste... =S Hadde tidligere EL enn vanlig..men husker ikke når =P

Er så sliten og lei og orker ikke mer lenger :(
jeg er ikke gravid og har aldri vært det. Og aldri gått på prvensjon. Bare gråter. Er så utrolig lei over at dette ikke går. Det er virkelig noe stort gærent med oss føler jeg :(

Off, er ikke noe godt det :-( krysser fingrene for at spira sitter snart! sender deg en klem <3

Sent from my GT-I9100 using BV Forum

Nå er jeg CA 10 dpo... Tidlig å teste?

Som du ser det ;-) mange som begynner da, og er mulig å få positiv test, men kan jo være for tidlig så man ikke kan stole på negativt svar :)

så egentlig hvis den blir neg. så er det bortkasta penger =P hehe

så egentlig hvis den blir neg. så er det bortkasta penger =P hehe

Hehe, ja, egentlig:-P mange av mine negative har vært bortkastede penger i hvert fall! ikke blir jeg roligere av det heller, så jeg (prøver) å teste fra 12 dpo, tidligste jeg har testa positivt før :-)

Hehe, ja, egentlig:p mange av mine negative har vært bortkastede penger i hvert fall! ikke blir jeg roligere av det heller, så jeg (prøver) å teste fra 12 dpo, tidligste jeg har testa positivt før :)

Takk for svar.. Hvis ikke jeg bare skal vente på tanta.. Har heller ingen symptomer der.. Mest de samme jeg hadde under forrige graviditet, som mista matlyst, trøtt, kvalm, svimmel, murringer... så får se =)

Takk for svar.. Hvis ikke jeg bare skal vente på tanta.. Har heller ingen symptomer der.. Mest de samme jeg hadde under forrige graviditet, som mista matlyst, trøtt, kvalm, svimmel, murringer... så får se =)

Kan jo være gode tegn det ja, blir spennende å se! :-)

Kan jo være gode tegn det ja, blir spennende å se! :-)

Gjør det :) sist prøvde vi ordentlig i 10pp å nå er det 1pp.. Men har vært uten prevensjon siden juni da, men har amma

Back
Topp