Haha, ja sånn kan det gåAltså, sist jeg så på klokken var den 23.58, så tidlig kveld ble det ikke akkurat... Aberet med å lese spennende bøker
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha, ja sånn kan det gåAltså, sist jeg så på klokken var den 23.58, så tidlig kveld ble det ikke akkurat... Aberet med å lese spennende bøker
Så flott da! Klar til bilferie til sommeren?
Hvor går ferien i år?Hei og hå!
Mannen har jobbet vakt i natt og kommer vel snart hjem.
Gutta og jeg er enda i sengen
Jeg titter på sommerhus til ferien vår, og har ikke lagt noen planer i dag egentlig.
Hahaha, få unger som liker det. Men vi har erfart at hun roer seg etter en stund og innfinner seg med at vi ikke slutter å kjøre bare fordi hun er leiHaha utfordringen nå er unger som vil sitte mer enn 20 min i bil
Hun er ikke våken nok til at det nytter å snakke fornuft til henne. Gråter etter smokken og kryper inntil meg som en kattungeMarian87: skjønner godt du rømte til en annen seng håper dette bare er en kort fase da så det funker ikke å fortelle hun at det fortsatt er natt, og om natta bør hun sove i sin seng? Og fortelle at når det har blitt morgen, så kan hun komme inn? sånn gjør vi til Liana om hun står opp om natta
Kos dere med kaffe, regn, sykkel og vogn
Fru H: det så veldig kos ut å se på tv fra senga nytter ikke sånt her full rulle om ungene kommer i senga vår
God morgen
Idag har sambo reist for å hente bilen så nå gleder jeg meg til vi får de nye bilsetene!
Jeg og ungene er hjemme. Men tenker å få tatt en tur ut snart.. kansje innom mamma og dem sånn at jeg kan få handlet uten å måtte ha med en halv barnehage inn i butikken hehe.. ellers lite planer! Været ser veldig fint ut nå, så håper det holder seg
Vi prøver ei uke i Danmark igjen, med ett av venneparene vi dro med i fjor. Det tredje får desverre ikke til, ser det ut til. Men slik er det jo da =) Ulempen er at T da blir eneste "store" barn, sammen med de to 2.5-åringene. Men han kommer nok til å kose seg likevel. Ellers blir det hjemme og Hunderfossen i tillegg til en selvskreven tur til Tjøme. Jeg tror vi dropper Dyreparken for første gang i år Men det er mulig vi tar en helgetur med campingvogna før eller etter hovedsesongen.Hvor går ferien i år?
Vi tenker på Dyreparken bodde på roligheden ferieleiligheter i fjor og det var veldig bra der!
Hahaha, få unger som liker det. Men vi har erfart at hun roer seg etter en stund og innfinner seg med at vi ikke slutter å kjøre bare fordi hun er lei
Musikk/lydbok og film er kjekt i bilen da. Og snacks/frukt
Hun er ikke våken nok til at det nytter å snakke fornuft til henne. Gråter etter smokken og kryper inntil meg som en kattunge
Så kjedelig da :-( Enkelte liker ikke bilturer tror jeg. Mine har alltid elsket å kjøre bil. Fra de var babyer. Så da jeg var alene de dro jeg ofte ut. For da satt de stille/sovnet og jeg fikk ro i hodet haha......Ånei sånt funker ikke med Liana hvertfall.. det starter med klaging. Går videre til sparking og etterhvert hyl og skrik og full sinne gir seg ikke før hun er ute av bilen eller har skreket seg i søvn film, snack og musikk funker i maks 10 min.. var lettere med Emira for hun bare masa lissom.. og nå ser hun på film, leker eller sover + maser litt, men det er jo ikke til å unngå hehe.. mye bedre enn den lille bomba uten lunte haha men skal få kjørt mer med dem så dem blir mer vandt med kjøring Leoh virker som om han trives i bil da
iPad med film montert fast på nakkestøtta er gull!Så kjedelig da :-( Enkelte liker ikke bilturer tror jeg. Mine har alltid elsket å kjøre bil. Fra de var babyer. Så da jeg var alene de dro jeg ofte ut. For da satt de stille/sovnet og jeg fikk ro i hodet haha......
Hvis vi kjører langt pleier vi å ha leker. Hvor mange røde biler ser dere etc.. Førstemann til å finne 3 dyr hehe.
Så deilig å få sponset slikt da!Vi er hjemme igjen. Søsteren min kommer snart med barna sine. Blir koselig
Fikk penger av pappa igår til å kjøpe festdrakter og bunadsko til barna. Snilt :-D
Hvordan går det med dere?
Ja. Litt lurt deilig med snille foreldre hehe :-D i alle fall når man er studentSå deilig å få sponset slikt da!
Mamma pleier også å hjelpe til med klesinnkjøp når det er noe vi trenger. Hermine får nye pensko til 17.mai av henne. Hun skal ha bunad, men jeg kjøper bare svarte pensko så hun kan bruke de til penbruk uten bunaden.
Så kjedelig da :-( Enkelte liker ikke bilturer tror jeg. Mine har alltid elsket å kjøre bil. Fra de var babyer. Så da jeg var alene de dro jeg ofte ut. For da satt de stille/sovnet og jeg fikk ro i hodet haha......
Hvis vi kjører langt pleier vi å ha leker. Hvor mange røde biler ser dere etc.. Førstemann til å finne 3 dyr hehe.
Vi er hjemme igjen. Søsteren min kommer snart med barna sine. Blir koselig
Fikk penger av pappa igår til å kjøpe festdrakter og bunadsko til barna. Snilt :-D
Hvordan går det med dere?
Du får putte han i vogna og trille en turSå snilt av faren din å spandere sånt da
Her går det bra, men sliter med å få Leoh til å sovne. Og nå er han overtrøtt!
Ja, veldig snilt :-D :-DSå snilt av faren din å spandere sånt da
Her går det bra, men sliter med å få Leoh til å sovne. Og nå er han overtrøtt!