* Uke 16 prating *

God morgen!

Jeg som var SÅ fornøyd fordi Hermine var begynt å komme inn til oss selv om morran istedenfor å gråte...veeeeel, nå kommer hun inn mellom kl 03 og 05 heller :eek: :p Så de siste nettene har hun sovet inne hos oss 1/2 natta. Jeg sover ikke SÅ godt lengre når hun ligger på tvers i senga vår, er jo ikke vant til samsoving mer etter over en måned med henne i egen seng hele natta. I går rømte jeg inn på gjesterommet når hun havna i vår seng. I natt holdt jeg ut, men har rimelig vondt i nakken. :p

Nå koser Hermine seg med jordbær og yoghurt, og barne-tv og jeg med masse kaffe!

Vi har ingen planer idag og det er veldig deilig. :D Skal gå oss en tur ut i regnet, Hermine skal få sykle litt og så skal vi trille en tur med "nyvogna". :)
 
Hei og hå!
Mannen har jobbet vakt i natt og kommer vel snart hjem.
Gutta og jeg er enda i sengen :p
Jeg titter på sommerhus til ferien vår, og har ikke lagt noen planer i dag egentlig.
:D
 
Marian87: skjønner godt du rømte til en annen seng :p håper dette bare er en kort fase da :) så det funker ikke å fortelle hun at det fortsatt er natt, og om natta bør hun sove i sin seng? Og fortelle at når det har blitt morgen, så kan hun komme inn? :) sånn gjør vi til Liana om hun står opp om natta :p
Kos dere med kaffe, regn, sykkel og vogn :D


Fru H: det så veldig kos ut å se på tv fra senga :D nytter ikke sånt her :p full rulle om ungene kommer i senga vår :D


God morgen:)
Idag har sambo reist for å hente bilen :D så nå gleder jeg meg til vi får de nye bilsetene!
Jeg og ungene er hjemme. Men tenker å få tatt en tur ut snart.. kansje innom mamma og dem sånn at jeg kan få handlet uten å måtte ha med en halv barnehage inn i butikken :D hehe.. ellers lite planer! Været ser veldig fint ut nå, så håper det holder seg :)
 
Hei og hå!
Mannen har jobbet vakt i natt og kommer vel snart hjem.
Gutta og jeg er enda i sengen :p
Jeg titter på sommerhus til ferien vår, og har ikke lagt noen planer i dag egentlig.
:D
Hvor går ferien i år?

Vi tenker på Dyreparken :cool: bodde på roligheden ferieleiligheter i fjor og det var veldig bra der! :)
 
Haha utfordringen nå er unger som vil sitte mer enn 20 min i bil :D
Hahaha, få unger som liker det. Men vi har erfart at hun roer seg etter en stund og innfinner seg med at vi ikke slutter å kjøre bare fordi hun er lei ;) :p

Musikk/lydbok og film er kjekt i bilen da. Og snacks/frukt :)
 
Marian87: skjønner godt du rømte til en annen seng :p håper dette bare er en kort fase da :) så det funker ikke å fortelle hun at det fortsatt er natt, og om natta bør hun sove i sin seng? Og fortelle at når det har blitt morgen, så kan hun komme inn? :) sånn gjør vi til Liana om hun står opp om natta :p
Kos dere med kaffe, regn, sykkel og vogn :D


Fru H: det så veldig kos ut å se på tv fra senga :D nytter ikke sånt her :p full rulle om ungene kommer i senga vår :D


God morgen:)
Idag har sambo reist for å hente bilen :D så nå gleder jeg meg til vi får de nye bilsetene!
Jeg og ungene er hjemme. Men tenker å få tatt en tur ut snart.. kansje innom mamma og dem sånn at jeg kan få handlet uten å måtte ha med en halv barnehage inn i butikken :D hehe.. ellers lite planer! Været ser veldig fint ut nå, så håper det holder seg :)
Hun er ikke våken nok til at det nytter å snakke fornuft til henne. Gråter etter smokken og kryper inntil meg som en kattunge :p
 
Hvor går ferien i år?

Vi tenker på Dyreparken :cool: bodde på roligheden ferieleiligheter i fjor og det var veldig bra der! :)
Vi prøver ei uke i Danmark igjen, med ett av venneparene vi dro med i fjor. Det tredje får desverre ikke til, ser det ut til. Men slik er det jo da =) Ulempen er at T da blir eneste "store" barn, sammen med de to 2.5-åringene. Men han kommer nok til å kose seg likevel. Ellers blir det hjemme og Hunderfossen i tillegg til en selvskreven tur til Tjøme. Jeg tror vi dropper Dyreparken for første gang i år :eek: Men det er mulig vi tar en helgetur med campingvogna før eller etter hovedsesongen.
 
Hahaha, få unger som liker det. Men vi har erfart at hun roer seg etter en stund og innfinner seg med at vi ikke slutter å kjøre bare fordi hun er lei ;) :p

Musikk/lydbok og film er kjekt i bilen da. Og snacks/frukt :)

Ånei sånt funker ikke med Liana hvertfall.. det starter med klaging. Går videre til sparking og etterhvert hyl og skrik og full sinne:eek: gir seg ikke før hun er ute av bilen eller har skreket seg i søvn:confused: film, snack og musikk funker i maks 10 min.. var lettere med Emira for hun bare masa lissom.. og nå ser hun på film, leker eller sover + maser litt, men det er jo ikke til å unngå:) hehe.. mye bedre enn den lille bomba uten lunte haha :D men skal få kjørt mer med dem så dem blir mer vandt med kjøring :) Leoh virker som om han trives i bil da :D
 
Hun er ikke våken nok til at det nytter å snakke fornuft til henne. Gråter etter smokken og kryper inntil meg som en kattunge :p

haha nei da er det ikke lett :D høres søtt ut da :p Liana er bevisst nok til å høre etter, men hun klikker så lett om natta:eek:
 
Ånei sånt funker ikke med Liana hvertfall.. det starter med klaging. Går videre til sparking og etterhvert hyl og skrik og full sinne:eek: gir seg ikke før hun er ute av bilen eller har skreket seg i søvn:confused: film, snack og musikk funker i maks 10 min.. var lettere med Emira for hun bare masa lissom.. og nå ser hun på film, leker eller sover + maser litt, men det er jo ikke til å unngå:) hehe.. mye bedre enn den lille bomba uten lunte haha :D men skal få kjørt mer med dem så dem blir mer vandt med kjøring :) Leoh virker som om han trives i bil da :D
Så kjedelig da :-( Enkelte liker ikke bilturer tror jeg. Mine har alltid elsket å kjøre bil. Fra de var babyer. Så da jeg var alene de dro jeg ofte ut. For da satt de stille/sovnet og jeg fikk ro i hodet haha......
Hvis vi kjører langt pleier vi å ha leker. Hvor mange røde biler ser dere etc.. Førstemann til å finne 3 dyr hehe.
 
Vi er hjemme igjen. Søsteren min kommer snart med barna sine. Blir koselig :)

Fikk penger av pappa igår til å kjøpe festdrakter og bunadsko til barna. Snilt :-D

Hvordan går det med dere? :) :)
 
Så kjedelig da :-( Enkelte liker ikke bilturer tror jeg. Mine har alltid elsket å kjøre bil. Fra de var babyer. Så da jeg var alene de dro jeg ofte ut. For da satt de stille/sovnet og jeg fikk ro i hodet haha......
Hvis vi kjører langt pleier vi å ha leker. Hvor mange røde biler ser dere etc.. Førstemann til å finne 3 dyr hehe.
iPad med film montert fast på nakkestøtta er gull! :D
 
Vi er hjemme igjen. Søsteren min kommer snart med barna sine. Blir koselig :)

Fikk penger av pappa igår til å kjøpe festdrakter og bunadsko til barna. Snilt :-D

Hvordan går det med dere? :) :)
Så deilig å få sponset slikt da!

Mamma pleier også å hjelpe til med klesinnkjøp når det er noe vi trenger. :) Hermine får nye pensko til 17.mai av henne. Hun skal ha bunad, men jeg kjøper bare svarte pensko så hun kan bruke de til penbruk uten bunaden.
 
Så deilig å få sponset slikt da!

Mamma pleier også å hjelpe til med klesinnkjøp når det er noe vi trenger. :) Hermine får nye pensko til 17.mai av henne. Hun skal ha bunad, men jeg kjøper bare svarte pensko så hun kan bruke de til penbruk uten bunaden.
Ja. Litt lurt :) :) deilig med snille foreldre hehe :-D i alle fall når man er student :)
 
Så kjedelig da :-( Enkelte liker ikke bilturer tror jeg. Mine har alltid elsket å kjøre bil. Fra de var babyer. Så da jeg var alene de dro jeg ofte ut. For da satt de stille/sovnet og jeg fikk ro i hodet haha......
Hvis vi kjører langt pleier vi å ha leker. Hvor mange røde biler ser dere etc.. Førstemann til å finne 3 dyr hehe.

Ja noen er heldige :p Liana er den verste sånn sett her. For hun har ikke ro i kroppen.. til og med.ved matbordet klarer hun ikke å sitte stille haha.. Emira klager mest rett før hun sovner, og vært enklere å ha med.. tror det blir lettere med Liana framover nå som hun leker mer, kan sitte lenger å se på film osv :) så skal prøve på noen turer fremover :D
 
Vi er hjemme igjen. Søsteren min kommer snart med barna sine. Blir koselig :)

Fikk penger av pappa igår til å kjøpe festdrakter og bunadsko til barna. Snilt :-D

Hvordan går det med dere? :) :)

Så snilt av faren din å spandere sånt da :D

Her går det bra, men sliter med å få Leoh til å sovne. Og nå er han overtrøtt!:confused:
 
Så snilt av faren din å spandere sånt da :D

Her går det bra, men sliter med å få Leoh til å sovne. Og nå er han overtrøtt!:confused:
Du får putte han i vogna og trille en tur ;)

Det må jeg gjøre med Hermine nå for å få henne til å sove i helgene. Hun MÅ sove enda på dagen, men nekter å legge seg. Så da setter jeg henne i vogna og etter ca 20 min spasertur slokna hun sittende :p
 
Back
Topp