* Uke 16 prating *

Hei. Vi har vært i bhg i dag. Gått veldig fint. Wael er på avdeling med 5 og 6 åringer. Så han er den yngste. Men han leker alltid med større barn, og han skled gått inn der :) Mina er med 3 og 4 åringer. Hun storkoser seg. Masse utkledningsklær og trolldeig hehe. Populært :-D

Hvordan går det med dere? :)
 
Ja da må du si bra lite kan jeg tenke meg :p
Tanken er at vi skal velge oss en problemstilling ut fra oppgaven vår, og diskutere litt videre noe som det ikke var plass til i oppgaven :D
 
Tanken er at vi skal velge oss en problemstilling ut fra oppgaven vår, og diskutere litt videre noe som det ikke var plass til i oppgaven :D
Det høres ut som en grei måte å få sagt resten du ikke fikk plass til på ;)
 
Hei. Vi har vært i bhg i dag. Gått veldig fint. Wael er på avdeling med 5 og 6 åringer. Så han er den yngste. Men han leker alltid med større barn, og han skled gått inn der :) Mina er med 3 og 4 åringer. Hun storkoser seg. Masse utkledningsklær og trolldeig hehe. Populært :-D

Hvordan går det med dere? :)
Så spennende med nye barnehagen da :)
 
Nå har vi kommet hjem fra grilling i skogen og lekt masse ute her. Støvsugd litt og K dusja unger :)

Har dere det fint? :-D
 
Hei. Vi har vært i bhg i dag. Gått veldig fint. Wael er på avdeling med 5 og 6 åringer. Så han er den yngste. Men han leker alltid med større barn, og han skled gått inn der :) Mina er med 3 og 4 åringer. Hun storkoser seg. Masse utkledningsklær og trolldeig hehe. Populært :-D

Hvordan går det med dere? :)
Så bra at start i ny bhg har gått fint da :) Kan tenke meg de synes det er stas!

Hermine er blitt så glad i bhg at hun gråt når jeg kom idag kl 15 fordi jeg kom for tidlig :D
 
Jeg hadde glatt tatt på meg kunst&håndtverk eller mat og helse, det passer meg midt i blinken ;)
Men skal nok klare å stavre meg gjennom både matte og norsk, antar læreren ikke setter vikaren til å undervise i noe nytt som elevene ikke allerede har hatt om :p
Du antar det, ja..? :D Heldigvis får man en vikarplan å følge, så slipper man å improvisere så mye.:) Jeg skal ta k&h fra høsten av. Gleder meg veldig til det! Trenger å få være litt kreativ.
 
Så bra at start i ny bhg har gått fint da :) Kan tenke meg de synes det er stas!

Hermine er blitt så glad i bhg at hun gråt når jeg kom idag kl 15 fordi jeg kom for tidlig :D
Ja. Helt supert :-D
Hehe. Hun liker seg så godt ja? Herlig :-D
 
Du antar det, ja..? :D Heldigvis får man en vikarplan å følge, så slipper man å improvisere så mye.:) Jeg skal ta k&h fra høsten av. Gleder meg veldig til det! Trenger å få være litt kreativ.
Ja, inspektøren viste meg hylla hvor jeg finner vikarplanen;) men jeg må jo muligens kunne prestere noe der også :eek: Merkelig hvordan man har surfa gjennom masse år på universitet mens tanken på å undervise i barneskolepensum gjør meg nervøs :p

Jeg har alltid elsket kunst&håndtverk, eneste plassen man aldri kan gjøre feil! ;)
 
Er det ikke deilig å komme seg ut av huset litt og treffe andre voksne på dagtid? Jeg gleder meg iallfall noe sinnsykt til det :p ;)

Vi har Peugeot 307 og den har tre separate seter bak. Vi fikk inn tre bilstoler her i forrige måned, to bakovervendte og en beltestol :D Anbefaler den bilen ;)

Jo det er kjempe godt å gjøre noe utenom dey vanlige :D kan nok hende det blir mer etterhvert sa dem :)

Haha og det er DEN bilen vi kjøper!:eek::D haha sort :) sambo henter den på lørdag :D
 
Jeg har vært på en skole borti gata her idag og fått omvisning og snakka med de. Skal få jobbe som både lærervikar og assistentvikar der. :D
Så nå må jeg bare vente på at noen skal bli syke. :p

Det er utlyst 12 stillinger på den skolen fra høsten av, de skal starte opp egen avdeling for autister. Jeg skal søke og håper veldig jeg får jobb der. :)

Det er mannens gamle skole, og rektor har vært kontaktlærer for mannen i 6 år, og husket han godt. Han kjenner svigerfar godt også. Så håper det er et pluss ;)

Ellers har jeg styrt på rommet til Hermine idag, som dere har sett. :)

Spennede med jobb da! :) håper du får noe snart :D
 
God kveld!
Denne uka skjer det ikke så mye her hos oss. Jeg jobber med to innleveringer på dagtid og ellers er det same old her.:)

Vi vurderer også ny bil, Anita. Med skyvedører og mulighet til å bevege deg mellom setene bak. Lykke til med biljakt! :)

Så spennende med vikarjobbing da, Marianne! Har du jobba i skolesektoren før? Krysser fingrene for at du får fast jobb der til høsten.

Ja vi tenkte på sånn bil å..men fant en sånn som Marianne nevnte her.. sambo har sett på den en stund og vært i kontakt med forhandleren :) så da fikk vi lån og han henter den på lørdag :D
 
Så godt med litt jobbing, Anita! :)
Og spennende med bilkjøp! Jeg hadde blitt gal om vi ikke hadde fått med oss alle barna på en gang. I tillegg har vi mange andre barn i familien, og hjelper stadig hverandre med henting og bringing. Vi ønsket derfor mulighet for 7 seter og endte på en ganske ny Ford S-max :) Foreldrene mine har også en Peugeot, men en annen enn Marianne og dem har. Gode, romslige og driftsikre biler alle sammen. Vi har også hatt en Citroen Xsara Picasso, som også har 3 fulle seter bak ;)

Hehe ja blir artig å kunne ha mulighet til å dra på en liten tur alle sammen :D vi bruker jo ikke bil såå mye her da, for er så liten by og vi ligger så sentralt :) men har virkelig savnet muligheten til å få plass til alle 3 barna :D så gleder meg!
 
Ja vi tenkte på sånn bil å..men fant en sånn som Marianne nevnte her.. sambo har sett på den en stund og vært i kontakt med forhandleren :) så da fikk vi lån og han henter den på lørdag :D
OI!!!

Så morro da :D

Gratulerer så mye!!! :)

Da må dere ut å kjøpe en bilstol til også da? :p ;)

Peugeot 307 er en knakende god bil! Og med masse plass i :)
 
Hallo, hallo!
Nå var det jammen meg lenge siden skravling på meg her :)
Det meste er som før, egentlig :p
Skole, jobb, unger osv!
Det er full innspurt med oppgaver nå mot eksamensinnleveringer i midten av mai, så det går unna :)
Ellers ar alt bra med oss. Vi hadde en herlig påske inne på fjellet, og har begynt litt vårrydding og - rengjøring her hjemme når vi får tid :)

Sikkert mye nå fremover med skole ja! Du er flink :D godt å høre dere har det bra :)
 
Hei. Vi har vært i bhg i dag. Gått veldig fint. Wael er på avdeling med 5 og 6 åringer. Så han er den yngste. Men han leker alltid med større barn, og han skled gått inn der :) Mina er med 3 og 4 åringer. Hun storkoser seg. Masse utkledningsklær og trolldeig hehe. Populært :-D

Hvordan går det med dere? :)

Å så moro :D og supert at dem trives :) virker det som en god barnehage? Hvordan er det med hodepinen din?
 
Å så moro :D og supert at dem trives :) virker det som en god barnehage? Hvordan er det med hodepinen din?
Ja. Bhg virker super :)
Migrene igår. Men idag har jeg ikke hatt vondt. da får jeg det nok i morgen :p

Gratulerer med ny bil! Så deilig for dere :-D :-D
 
OI!!!

Så morro da :D

Gratulerer så mye!!! :)

Da må dere ut å kjøpe en bilstol til også da? :p ;)

Peugeot 307 er en knakende god bil! Og med masse plass i :)

Haha takker :D ja vi må egentlig ha 2 nye seter! Liana sitt har begynt å bli litt tuklete å feste selene på!.. men bare det å få festet dem da, glipper ikke opp eller noe :p jeg tenkte å høre med søsteren til sambo. Mannen hennes jobber hos bilforhandler og får ofte veldig gode tilbud på bilseter ;) ellers får vi låne det mamma har til Liana/Leoh imens :)

Godt å høre du er fornøyd med bilen vi har i vente :D hehe
 
Ja. Bhg virker super :)
Migrene igår. Men idag har jeg ikke hatt vondt. da får jeg det nok i morgen :p

Gratulerer med ny bil! Så deilig for dere :-D :-D

Såå bra :D uff når får du svar på prøvene du tok da? Håper du kan få noe som hjelper ordentlig!

Takk :D ja blir godt å få en nyere, større bil som alle får plass i :D
 
Back
Topp