* Uke 16 prating *

Såå bra :D uff når får du svar på prøvene du tok da? Håper du kan få noe som hjelper ordentlig!

Takk :D ja blir godt å få en nyere, større bil som alle får plass i :D
Vet ikke. Håper på innen en ukes tid. Tror de sa ca 1-2 uker. Håper de finner ut av det. Så jeg kan mildne smertene :-(

Ja. Blir godt for dere :-) Hvilken modell er det? :-)

Haha takker :D ja vi må egentlig ha 2 nye seter! Liana sitt har begynt å bli litt tuklete å feste selene på!.. men bare det å få festet dem da, glipper ikke opp eller noe :P jeg tenkte å høre med søsteren til sambo. Mannen hennes jobber hos bilforhandler og får ofte veldig gode tilbud på bilseter ;) ellers får vi låne det mamma har til Liana/Leoh imens :)

Godt å høre du er fornøyd med bilen vi har i vente :D hehe
Kjekt å finne tilbud på gode seter ja, for de er svindyre :eek: Lekmer.no pleier også å ha tilbud innimellom, nå tror jeg de har på Britax blant annet. :)

Vet ikke. Håper på innen en ukes tid. Tror de sa ca 1-2 uker. Håper de finner ut av det. Så jeg kan mildne smertene :-(

Ja. Blir godt for dere :-) Hvilken modell er det? :-)

Ja håper virkelig jeg å på tine vegne! Må være tortur å ha så vond hodepine sååå ofte:(

Mener det er 2006 modell.. ikke råd til nyere ;) blir nok litt trangt i økonomien fram til sommeren, men det får gå :)

Kjekt å finne tilbud på gode seter ja, for de er svindyre :eek: Lekmer.no pleier også å ha tilbud innimellom, nå tror jeg de har på Britax blant annet. :)

Ja det er altfor dyrt! Men sånn er det med alt av barneutstyr man helst MÅ ha! Takk for tips, må inn å se :D

Ja håper virkelig jeg å på tine vegne! Må være tortur å ha så vond hodepine sååå ofte:(

Mener det er 2006 modell.. ikke råd til nyere ;) blir nok litt trangt i økonomien fram til sommeren, men det får gå :)
Vi har 2007, synes den ser ny nok ut i massevis jeg! :D

Ja det er altfor dyrt! Men sånn er det med alt av barneutstyr man helst MÅ ha! Takk for tips, må inn å se :D
Men det er også det utstyret som kan redde livet til barna i en kollisjon så er verdt pengene da. ;)

Takk ♡ Jeg er mye sliten og dårlig humør mot K pga det. Ikke så lett :-(
Det er jo bra det :-D Ene bilen vår er 03 og andre 01. Hehe. Ikke råd til noen ny bil før vi begge er i full jobb. Men men hehe...
Dere klarer det nok :-D :-D

http://lekmer.no/barn-og-baby/bilba...tax-vendbar-bilbarnestol-two-way-chili-pepper

Dette er en rimelig og bra bilstol! Eneste ulempen er at siden den ikke står på noen base så er den litt lav i forhold til Peugeoten slik at ungen ikke ser så godt ut vinduet.

http://lekmer.no/barn-og-baby/bilba...bakovervendt-bilbarnestol-hi-way-ii-jet-black

Denne bygger litt høyere opp!

Begge går til 25kg, så det er et pluss. :)

Fordelen med Peugeot er at det er plass til alle svære bilstoler, så plass er ingen hindring. :D

Hei og hopp!
Jeg har vært hjemme og styret i huset i dag :p
Greit med et lite avbrekk fra gruppearbeid før vi starter på igjen i morgen!
Nå er det kylling, grønnsaker, pasta og parmesan på menyen. Vi venter bare på mannen og Lillebror som snart kommer hjem.
Ha en fin ettermiddag :)

Hei og hopp!
Jeg har vært hjemme og styret i huset i dag :p
Greit med et lite avbrekk fra gruppearbeid før vi starter på igjen i morgen!
Nå er det kylling, grønnsaker, pasta og parmesan på menyen. Vi venter bare på mannen og Lillebror som snart kommer hjem.
Ha en fin ettermiddag :)
Deilig med Hjemmedag :)

Jeg har gått til Uit i sola og fått meg litt frisk luft. Kommet frem til at det går fortere å gå dit nå enn fra der vi bodde før :)
Har spist en kopp nudler til middag :eek:

Hermine er hos svigers og mannen jobber seint ;)

Har dere alle hatt en fin dag?
Var bare 1,5 time på tilvenning i dag også :P og resten av uka 2 timer. I morgen skal vi gå. Må si ifra at fra neste uke kan de gå full uke. Rart at det skal ta så lang tid hehe. De ser jo at de elsker å være der og løper rett inn og leker med de andre. Finnes ikke redde :-) men men.

Vært å shoppa i Charlottenberg og nå er vi ute i hagen. Spist og skal snart gå inn:-)

Men det er også det utstyret som kan redde livet til barna i en kollisjon så er verdt pengene da. ;)

Jaja selvfølgelig;) men dette er noe man nesten skulle fått gratis av staten mener nå jeg! Hvertfall sete for nyfødte.. med tanke på hvor mye skatt man egentlig betaler..

Takk ♡ Jeg er mye sliten og dårlig humør mot K pga det. Ikke så lett :-(
Det er jo bra det :-D Ene bilen vår er 03 og andre 01. Hehe. Ikke råd til noen ny bil før vi begge er i full jobb. Men men hehe...
Dere klarer det nok :-D :-D

Skjønner deg godt! Ikke lett å være blid når man har vondt! <3

hehe den vi har nå er 98 modell og kjøpte den av stefaren min for noen få år siden :P men den har funket veldig bra, og stefaren min har byttet det meste på den egentlig.. til og med motoren :)

Marian87: ene innlegget ditt finnes visst ikke :P tusen takk for link til baresete! Likte den første veldig godt :) ser ut som noe som hadde passet både Liana og Leoh;) må høre litt med sambo..kansje vi kjøper :P

Fru H: deilig å få ryddet hjemme :) flink er du! Middagen hørtes god ut :D

Lennypenny: det er kjempe bra at dem tilbyr så lang og fin tilvenning, men som du sier, så lenge barna har det supert der og føler seg trygge så er det jo ikke vits i å bare ha dem der 2 timer lissom hehe..

God kveld til dere :)
Idag hadde jeg fri, og fikk ryddet litt i leker her :) bare noe sortering idag, orket ikke gå gjennom alt :P ellers har jeg slappet av, gjort det vanlige husarbeidet, handlet og forberedet middagen før henting i bhg :) nå sover ungene, og jeg sitter å venter på tv'en fordi jeg vil se på hotel cæsar og The 100!! Haha..sambo spiller fifa 15! Og jeg som lissom sa at jeg forbyr fifa her :P hahaha..

Hei. 2 t i dag og i morgen. Så skal se om de kan være der i 4 timer mandag. Kanskje. Hmm. Er så mye stress for ingenting kjenner jeg. De koser seg max. Ser ikke problemet!

Guttene har jobbet masse ute u hagen, og M og jeg har sortert en tonn med klær og ryddet vekk støvler, tykkr jakker og dresser. Samme som fruH :-D deilig :-)

Mina og jeg reiser til pappa i helgen. Blir koselig. Han kom hjem fra Thailand igår. Spurte om han kunne kjøpe en Clinique foundation til meg. Men han kjøpte 2 :-D digg !

Har dere det fint alle mann? Mange fine snapper fra dere hver dag. Koselig :-)

Hei. 2 t i dag og i morgen. Så skal se om de kan være der i 4 timer mandag. Kanskje. Hmm. Er så mye stress for ingenting kjenner jeg. De koser seg max. Ser ikke problemet!

Guttene har jobbet masse ute u hagen, og M og jeg har sortert en tonn med klær og ryddet vekk støvler, tykkr jakker og dresser. Samme som fruH :-D deilig :-)

Mina og jeg reiser til pappa i helgen. Blir koselig. Han kom hjem fra Thailand igår. Spurte om han kunne kjøpe en Clinique foundation til meg. Men han kjøpte 2 :-D digg !

Har dere det fint alle mann? Mange fine snapper fra dere hver dag. Koselig :-)
De bruker myyye lengre tid på tilvenning i Sverige skjønner jeg!

Her så var det 1 time på dag 1, jeg skulle helst gå på dag 2 :eek: Men satte på kjøkenet en stund da. På dag tre sov hun der og var der i nesten 6 timer...gikk veldig bra da, jeg kom og gikk litt hele uken men hun hadde mange timer for dag.

Jeg har fått vikarjobb!!! HURRA!!! :D

Skal være støtte i 4.klasse hele neste uke :)

Deilige arbeidstider også, 08.30-13/13.30 hver dag :P Blir ikke så mye penger, men en god start. :)

Gleder meg veldig til å komme meg ut på dagene :D

Jeg har fått vikarjobb!!! HURRA!!! :D

Skal være støtte i 4.klasse hele neste uke :)

Deilige arbeidstider også, 08.30-13/13.30 hver dag :P Blir ikke så mye penger, men en god start. :)

Gleder meg veldig til å komme meg ut på dagene :D
Gratulerer Marianne!!!!! :-D :-D Endelig :-D :-D

Greit med en mild start kanskje? Gleder du deg?? :-D :-D

Back
Topp