* Uke 16 prating *

De bruker myyye lengre tid på tilvenning i Sverige skjønner jeg!

Her så var det 1 time på dag 1, jeg skulle helst gå på dag 2 :eek: Men satte på kjøkenet en stund da. På dag tre sov hun der og var der i nesten 6 timer...gikk veldig bra da, jeg kom og gikk litt hele uken men hun hadde mange timer for dag.
Oh yes! Fint for de som virkelig trenger det og de som er små og ikke er vandt med bhg.... Meeeen :p

Vi hadde passet bedre i Norge nå haha :-D :-D
 
Her er det snart natten :-D
Minkis og jeg drar til Norge etter bhg kl 11 i morgen. Blir kos med jentetur♡ skal til en venninne med 2 gutter på lørdag, farmor og tante og onkel på søndag. Så vi får vært sosiale om ikke annet :-D Tar igjen det tapte for denne uken haha :-D
 
Oh yes! Fint for de som virkelig trenger det og de som er små og ikke er vandt med bhg.... Meeeen :p

Vi hadde passet bedre i Norge nå haha :-D :-D
Helt fantastisk med et så bra oppstartsopplegg i barnehagen! :-D men klart det bør være litt skjønn når barn som deres begynner, når alt går så kjekt!
 
God morgen!
Snap kan fortelle dere at det er vårvær her i dag, og at jeg er litt snurt for at T skal ha utedag, og jeg skal sitte inne med gruppearbeid :p
Men straks er det helg :)
Ha en super dag!!
 
God morgen!
Snap kan fortelle dere at det er vårvær her i dag, og at jeg er litt snurt for at T skal ha utedag, og jeg skal sitte inne med gruppearbeid :p
Men straks er det helg :)
Ha en super dag!!
Vi har hatt vårvær hele uken, og når så jeg planla å lese ute idag så regner det og er 2 grader. :eek: Typisk! :p

Lykke til med siste innspurt før helg :)
 
God morgen!
Snap kan fortelle dere at det er vårvær her i dag, og at jeg er litt snurt for at T skal ha utedag, og jeg skal sitte inne med gruppearbeid :p
Men straks er det helg :)
Ha en super dag!!
Kjipt å sitte inne i vårvær :-( prøv å nyt det. Lett å si :)

Her er det grått :-(
 
Skal hente ungene om 1 time også drar Mina og jeg rett til Norge. Blir kos ♡
Nå har jeg vasket bilen innvendig og støvsugd og tatt den i maskinen på bensinstasjonen. Deilig. Mye deilig snacks under bilstolene :p

Hva er deres planer for helgen? :-D
 
God formiddag!

Kl er 09.45 og jeg tar lunsj :p

Har levert i bhg, handla, rydda og bakt knekkebrød. :) Får besøk av noen venniner til lunsj, det blir koselig.

Holder på å restaurere ei Emmaljunga Cerox vogn jeg har fått gratis, den blir skikkelig fin. :D Håper bare mannen klarer å rette opp den ene akslingen som er skeiv, så vogna svinger mot venstre hele tiden :p

Lurer veldig på om man får kjøpt ny bøyle til ei slik vogn..,uten at det koster en formue? :confused:

Ha en fin dag dere :)
 
Skal hente ungene om 1 time også drar Mina og jeg rett til Norge. Blir kos ♡
Nå har jeg vasket bilen innvendig og støvsugd og tatt den i maskinen på bensinstasjonen. Deilig. Mye deilig snacks under bilstolene :p

Hva er deres planer for helgen? :-D
God tur! :)

Vi tok vårrengjøring i bilen forrige helg, og ja, det samler seg MYE smuler etc i og rundt den bilstolen :p og sand!!!
 
God tur! :)

Vi tok vårrengjøring i bilen forrige helg, og ja, det samler seg MYE smuler etc i og rundt den bilstolen :p og sand!!!
Deilig :-D Ja. Utrolig mye sand. Litt smuler nå. Ikke så ille. Støvsugde for et par uker siden. Forrige gang, var det helt flaut haha!
 
God formiddag!

Kl er 09.45 og jeg tar lunsj :p

Har levert i bhg, handla, rydda og bakt knekkebrød. :) Får besøk av noen venniner til lunsj, det blir koselig.

Holder på å restaurere ei Emmaljunga Cerox vogn jeg har fått gratis, den blir skikkelig fin. :D Håper bare mannen klarer å rette opp den ene akslingen som er skeiv, så vogna svinger mot venstre hele tiden :p

Lurer veldig på om man får kjøpt ny bøyle til ei slik vogn..,uten at det koster en formue? :confused:

Ha en fin dag dere :)
Så hyggelig med venninner på lunsj :) Kos dere masse :)
ang vognen aner jeg ikke, men du kan høre med babyshop/barnas hus. Håper du finner noe billig :)
 
Lennypenny: Ha en fin tur til pappa idag :D blir sikkert kjempe koselig med familie og én unge :p hehe


Marian87: Gratulerer så mye med vikarjobb! Vet du om det er langvarig? Så godt å få en vogn :D her har vi fått 2 av de 4 vognene vi har hatt :) sportsvogna fikk jeg nesten ubrukt av kollegaen til mamma, og den andre kjøpte mamma til oss :) men den står hos dem ;)


Fru H: kjedelig å måtte være inne når man helst vil ut ja! Men du får tenke på at det kommer nok mange fine dager fremover :) her har det vært sol, men kaldt vind! Så vinterklæra må vi ha her fortsatt sånn i tilfelle hehe..


God formiddag :)
Igår kom jeg ikke inn på forumet!.. jeg jobbet litt igår, men har fri idag :) skal vel jobbe 3 dager neste uke å, og kansje fremover;):D

Men idag har jeg fått skiftet på sengene og vasket overflater for støv! Helt sykt hvor fort det samler seg!:( så har igjen å støvsuge, vaske gulv, lage pizza og handle :p og her sitter jeg bare å koser meg under teppe haha..

Ha en fin dag :)
 
Lennypenny: Ha en fin tur til pappa idag :D blir sikkert kjempe koselig med familie og én unge :p hehe


Marian87: Gratulerer så mye med vikarjobb! Vet du om det er langvarig? Så godt å få en vogn :D her har vi fått 2 av de 4 vognene vi har hatt :) sportsvogna fikk jeg nesten ubrukt av kollegaen til mamma, og den andre kjøpte mamma til oss :) men den står hos dem ;)


Fru H: kjedelig å måtte være inne når man helst vil ut ja! Men du får tenke på at det kommer nok mange fine dager fremover :) her har det vært sol, men kaldt vind! Så vinterklæra må vi ha her fortsatt sånn i tilfelle hehe..


God formiddag :)
Igår kom jeg ikke inn på forumet!.. jeg jobbet litt igår, men har fri idag :) skal vel jobbe 3 dager neste uke å, og kansje fremover;):D

Men idag har jeg fått skiftet på sengene og vasket overflater for støv! Helt sykt hvor fort det samler seg!:( så har igjen å støvsuge, vaske gulv, lage pizza og handle :p og her sitter jeg bare å koser meg under teppe haha..

Ha en fin dag :)
Takk. Hyggelig å ha alenetid med ett barn :)

Så effektiv du har vært og klokka er ikke 11 en gang :-D
Så fint du får jobb flere dager i uken. Hurra :-D :-D går det greit på jobben?

Mmm, pizza hørtes deilig ut :)
 
Takk. Hyggelig å ha alenetid med ett barn :)

Så effektiv du har vært og klokka er ikke 11 en gang :-D
Så fint du får jobb flere dager i uken. Hurra :-D :-D går det greit på jobben?

Mmm, pizza hørtes deilig ut :)

Ja det er jo skikkelig luksus å plutselig ha kun ett barn..haha er jo sååå enkelt nå:eek:

Hehe jeg fikk skiftet på senga vår og Leoh sin før levering i bhg :p og fikk gjort resten av planene etterhvert å :) så det er godt!
Går bra på den jobben ja :) men er litt kjedelig de dagene vi vasker rom :p men med litt musikk på det ene øret så funker det :D hehe..men akkurat nå så er det bare mellom 2,5 t til 4 timer om dagen da..men bedre enn ingenting :)

Mmm ja, elsker pizza! :D
Hvordan var det å se nordmenn igjen?:p haha
 
Da har jeg bestilt 2 bilseter fra lekmer :D takk til Marianne som delte link :p hehe
 
Det ble litt færre timer med gruppearbeid enn antatt i dag, og det var deilig. Jeg rakk til og med en liten løpe/ gåtur før T kom hjem fra skolen, med noen av trappene i hoppbakken!
Så tok vi barne-tv til tacoen og syklet oss en tur i ettermiddagssolen før leggetid :)
Jeg er så trøtt i dag og sovnet da jeg la gutta. Så nå ble jeg i sengen, med Mac og boka mi, og tenker å bli værende her til i morgen tidlig :p
 
Det ble litt færre timer med gruppearbeid enn antatt i dag, og det var deilig. Jeg rakk til og med en liten løpe/ gåtur før T kom hjem fra skolen, med noen av trappene i hoppbakken!
Så tok vi barne-tv til tacoen og syklet oss en tur i ettermiddagssolen før leggetid :)
Jeg er så trøtt i dag og sovnet da jeg la gutta. Så nå ble jeg i sengen, med Mac og boka mi, og tenker å bli værende her til i morgen tidlig :p
Så sprek du er da! :)

Godt med tidlig kveld :D Her ble det Bones og ost/vin, selv om jeg egentlig var klar for senga kl 20.30 :p
 
Så sprek du er da! :)

Godt med tidlig kveld :D Her ble det Bones og ost/vin, selv om jeg egentlig var klar for senga kl 20.30 :p
Altså, sist jeg så på klokken var den 23.58, så tidlig kveld ble det ikke akkurat... Aberet med å lese spennende bøker :eek:
 
Back
Topp